7/23/2017

NAJLEPSZE NOWOŚCI NA RYNKU KOSMETYCZNYM!


Czy tylko mi się wydaje, że polski rynek kosmetyczny rozwija się w zastraszającym tempie? W zasadzie aż ciężko nadążyć za kosmetycznymi nowościami, które na dodatek są zgodne z najnowszymi trendami! Po raz kolejny w ostatnim czasie nowe produkty wypuszcza marka Evree, Janda powiększa asortyment produktów, Eveline ma lakiery hybrydowe, a Perfecta stworzyła nowe płyny micelarne! Ale to jeszcze nie wszystko… Zapraszam na nowości kosmetyczne!

NAJLEPSZE NOWOŚCI NA RYNKU KOSMETYCZNYM




ALTERRA – na pewno wiele z Was kojarzy słynne olejki Alterry do ciała. Sama co prawda ich nie cierpię, bo moja skóra nie bardzo toleruje olejki, więc cóż zrobić ;) W każdym razie Alterra wypuszcza kolejne wersje olejków: antycellulitową grapefruitowo-brzozową, relaksującą piwonię z migdałami oraz energetyzujący rokitnik z amarantusem. Wszystkie te olejki nie zawierają syntetycznych barwników, aromatów, substancji konserwujących, silikonów, parafiny i innych produktów na bazie olejów mineralnych. Posiadają certyfikat kosmetyków naturalnych.

BIELENDA – marka wypuszcza na rynek balsamy do ust w nowej, cukierkowej odsłonie. Chodzi oczywiście o wersje Sugar Lollipop oraz Sweet Candy. Balsamy te oparte są co prawda na wazelinie, ale tuż po niej w składzie znajduje się również masło shea, masło kakaowe czy lanolina. W sam raz dla wielbicieli słodkości!

CZTERY PORY ROKU – marka znana głównie z kremów do rąk wypuszcza na rynek nowość, czyli mleczny olejek do rąk. W swoim składzie zawiera, m.in. wodę termalną, olej kokosowy, masło shea, wosk pszczeli, olej z awokado, hydrolat z kwiatów róży damasceńskiej czy wit. E. PS. Właśnie go zakupiłam ;)

JANDA – marka Janda jest stosunkowo świeża na naszym rodzimym rynku kosmetycznym, do tej pory znana była głównie ze swoich kremów do twarzy. Obecnie poszerza swój asortyment i wprowadza do oferty bazy pod makijaż (matująca baza fleksyjna przeciwzmarszczkowa) oraz podkłady w wersji kryjącej i matującej.

EVELINE – marka Eveline zafundowała nam wiele ciekawych nowości: począwszy od lakierów hybrydowych (ciekawe, czy będą dostępne w każdym Rossmannie?), przez świetnie zapowiadające się kremowe rozświetlacze (odcienie Gold oraz Light) aż po ekspresowy samoopalacz w żelu do twarzy i ciała (producent zapewnia efekt opalenizny już w godzinę po aplikacji!).

EVREE – marka Evree w ostatnim czasie regularnie zaskakuje nas nowościami do pielęgnacji twarzy. Tym razem postawiła jednak na kremy do pielęgnacji dłoni w dwóch wersjach: Cannabis i Kukui (pobudzający krem do rąk) oraz Cannabis i Lemon (orzeźwiający krem do rąk). Te maleństwa przypominają mi kremy do rąk The Body Shop ;)

CLEAN HANDS – marka znana jest głównie z mydeł antybakteryjnych do rąk, które kojarzą mi się zazwyczaj z „bezpłciowymi” zapachami (pomijając oczywiście produkty Bath&Body Works). Dlatego ucieszyła mnie wersja „owoce tropikalne”, która przełamuje utarty schemat zapachowy. Poza tym dostępna jest w formie saszetki do uzupełnienia!


GARNIER – jeśli chodzi o Garniera, to w oczy wpadły mi głównie nowe maseczki do twarzy. Dostępne są w pięciu wersjach: Honey Mask (maska odżywcza), Juicy Mask (maska rozświetlająca), Matcha+Kaolin Mask (maska oczyszczająca), Volcano Mask (maska zwężająca pory) oraz Aqua Mask (maska nawilżająca).


L’OREAL – marka funduje nam nową odsłonę korektora True Match (wygląda na wersję w pędzelku) oraz nowy tusz do rzęs z tradycyjną szczoteczką (takie lubię najbardziej!) Paradise Extatic w przepięknym wakacyjnym opakowaniu.

MAYBELLINE – w drogeriach pojawiły się: nowa paletka bronzerów i paletka różów od Maybelline. W każdej z nich znajdują się cztery odcienie produktu.


BIOTANIQE – od dłuższego czasu na topie znajdują się kosmetyki oparte na śluzie ślimaka. Za tym trendem podążyła marka Biotaniqe wypuszczając na rynek, m.in. Rozświetlający krem pod oczy (zawiera esencję filtrowanego śluzu ślimaka) i Odżywcze serum wygładzające (zawiera 3% filtrowanego śluzu ślimaka) z serii Snail Repair Therapy.

LIRENE – termoaktywne bandaże były testowane już przez kilka blogerek w ramach współprac. W opakowaniu znajdziemy bandaże nasączone substancjami rozgrzewającymi o działaniu antycellulitowym. Należy stosować je na brzuch, uda i pośladki. Jeśli ktoś lubi efekt grzania, to warto wypróbować ;)


PERFECTA – marka wzorując się zapewne na Garnierze, L’Oreal czy Lirene stworzyła dwa nowe płyny micelarne z serii: Hydra Magnetic (wersja nawilżająca) oraz Fenomen C (wersja dwufazowa z olejkiem). Ciekawe czy dorównają działaniem konkurentom ;)

MISS SPORTY – jako maniak produktów do brwi nie mogłam przegapić nowego żelu do brwi Happy Brow. Żel dostępny jest co najmniej w dwóch odcieniach: blonde i medium brown. Jest już na Rossmannowych półkach i kosztuje ok. 14 zł.

RIMMEL – podkład Wake Me Up jest już na pewno wszystkim znany, ale w końcu na nasz rynek wypuszczony został najjaśniejszy odcień, czyli 010 Light Porcelain!

PUPA – od czasu do czasu (a w sumie od przypadku do przypadku) w Rossmannie dostępne są produkty marki PUPA w atrakcyjnych cenach. W sierpniu mają pojawić się bronzery z serii Desert Bronzing Powder. Będę się za nimi rozglądać ;)

VITALITY’S – w sierpniu na drogeryjnych półkach mają pojawić się koloryzujące balsamy do włosów z serii Espresso. Dostępne będą różne odcienie: brąz, blond, fioletowy, czerwony, itp. Opakowania balsamów wyglądają uroczo i są wyposażone w funkcjonalną pompkę ;) 








Znacie którąś z prezentowanych nowości?









76 komentarzy:

  1. Zabrakło nowości z Bielendy :D Znowu nowości do twarzy będą prowadzać, są zapowiedzi na stornie Rossmanna. Chcę wszystko :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam je, będą w kolejnych "nowościach" ;) Seria herbaciana faktycznie jest kusząca :)

      Usuń
  2. Znam bandaże Lirene. Bardzo grzeją dlatego nie będą dla wszystkich. Mi akurat efekt odpowiada.

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie ostatnio dużo nowego sie pojawia i mam trochę wrażenie, ze az za dużo. Ale za to olejki Alterra to jest coś co chętnie wyprobuje. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Praktycznie non stop wychodzą nowe produkty, nie idzie za tym nadążyć ;)

      Usuń
  4. Ciekawią mnie bardzo te nowości z Alterry oraz hybrydy z Eveline :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne nowości, nie wiedziałam że Eveline ma lakiery hybrydowe! Zainteresowały mnie olejki z Alterry! Muszę iść do Rossmanna! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawdopodobnie hybrydy będą dostępne dopiero od sierpnia ;)

      Usuń
  6. Nie znam żadnych nowości ale Bielend, Garnier, Pupa bardzo do mnie przemawiają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojj tak. Ciężko nadążyć :p a wszystko kusi!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ooo ciekawa jestem jaki odcień ma Wake Me Up, bo wszystkie były dla mnie pomarańczowe :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno jest o wiele jaśniejszy od 100 Ivory :D

      Usuń
  9. Używałam podkład Rimmela :)
    A tak wogóle to fajny przegląd kosmetyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zaciekawiły mnie najbardziej kremy evree, bardzo lubię tą markę i właśnie ich kremy. Te zapewne też kupię, jestem ciekawa zapachów :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię markę Evree :) Wypuszcza na rynek ciekawe nowości :)

      Usuń
  11. Wszystko brzmi mega kusząco!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystko kusi i aż ciężko się zdecydować ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kuszą mnie te olejki z Alterra <3 I kremy do rąk firmy Evree ale opakowanie bardziej kojarzy mi się z firmą YOPE :D

    OdpowiedzUsuń
  14. jej ale mega będe musiała wypróbować te maseczki z Garniera pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  15. Na szczęście żadna z tych nowości mnie nie kusi :D

    OdpowiedzUsuń
  16. tyle perełek widzę :) kremy do rąk! balsamy cukierkowe! już czekam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kuszą mnie te maseczki Garnier.

    OdpowiedzUsuń
  18. Podkłady Jandy i kremy do rąk Evree najbardziej mnie zaintrygowały i pewnie je wypróbuję:) Balsamy do ust Bielenda - opakowania bomba:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Janda daje czadu, o i nawet płyny micelarne Perfecta fajnie

    OdpowiedzUsuń
  20. Ta baza pod makijaż z Jandy wygląda naprawdę ciekawie. Podoba mi się też ten olejek do rąk i takie urocze opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne nowości, kilka rzeczy muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zgadzam się z Tobą. Ja powoli też nie nadążam za tymi wszystkimi nowościami ;o
    Olejki i Alterrę lubię więc muszę ich spróbować, nawet maska rozświetlająca Garniera mnie kusi ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zapowiada się sporo ciekawych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Niektóre znam z widzenia, ale pewnie nic nie wypróbuję :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Tą maseczkę Juicy Mask Garniera to bym wypróbowała z chęcią. Faktycznie kosmetyków i nowych formuł przybywa naprawdę szybko;) Mamy wybór;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój wybór też pewnie padłby na Juicy Mask ;)

      Usuń
  26. Olejki z Alterry na pewno wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  27. JEstem ciekaw podkładów JAndy hehe ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Podoba mi się informacja o jasnym kolorze Rimmela :D Coś dla mnie :)
    I mam ochotę na wypróbowanie maseczek z Garniera :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Biotaniqe jest całkiem fajną marką mam kilka produktów i nw obecny moment dobrze się sprawdzają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie w drogerii ciągle ich nie ma, w sensie, że nigdy się nie pojawiły ;P

      Usuń
  30. Nie widziałam jeszcze tych produktów. Szczególnie ciekawa jestem kremów z Evree.

    OdpowiedzUsuń
  31. Po prostu rewelacja!
    Bardzo mi się podobają te olejki z Alterry w nowych odsłonach.
    Trzeba by przetestować.
    Chciałabym zobaczyć jak się u mnie sprawdzą.
    Pozdrawiam serdecznie, poniedziałkowo :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Już chciałam pisać, że nic mnie nie interesuje, ale Wake Me Up chętnie złowię, bo mimo, że nie jest on dla mojej skóry, to jednak lubię w dużym stopniu efekt jaki daje, a zwłaszcza zimą mi go brakuje, kiedy jestem biała jak ściana :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię efekt promiennej cery, jaki daje ten podkład :)

      Usuń
  33. Jestem ciekawa podkładów marki Janda oraz olejków Alterry:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Chyba muszę przestać klikać w te Twoje posty! Znowu tak kusisz. ;)

    Maski z Garniera zapowiadają się ciekawie, kremy z Evree są przeurocze i właśnie takich potrzebuję do mini torebki, uzupełnienie płynu antybakteryjnego w mojej pracy też się przyda, ostatnio całkiem sporo tego zużywam.

    A oprócz tego bardzo jestem ciekawa olejku w kremie do rąk- poznałam balsam w olejku i pokochałam tę formę.

    I grejpfrutowy olejek z Alterry zainteresował mnie sobię gdy tylko go pierwszy raz zobaczyłam. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety też zawsze na coś się skuszę z tych nowości, więc nie jesteś sama :D

      Usuń
  35. ooo ile ciekawych nowości :) Lakiery hybrydowe z Eveline mnie ciekawią oraz podkłady z Jandy :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Sporo tego, a ja o większości nie słyszałam nawet słowa :O Ciekawią mnie oczywiście maski z Garniera, kremy z Evree i olejki Alterry :D Te ostatnie na pewno przetestuję :P

    OdpowiedzUsuń
  37. Matko, ile nowości! :) Mnie ciekawią hybrydy Eveline, kremiki Evree i bandaż Lirene.

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo lubię Twój przegląd nowości ;) Już skorzystałam z kilku wcześniejszych propozycji :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ciekawe jak się sprawdzą podkłady z Jandy :)

    OdpowiedzUsuń
  40. ciekawią mnie nowe olejki alterry :)!

    OdpowiedzUsuń
  41. Muszę przyznać że te kremy do rąk z Evree oraz maseczki Garniera mocno mnie zainteresowały :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Koniecznie będę musiała skusić się któryś olejek z Alterry :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Nic mnie nie zaciekawiło :D Starzeję się :D

    OdpowiedzUsuń
  44. o matulu...90% z tych rzeczy nie widzialam jeszcze, ale ja nie chodze po rossmanach :)

    OdpowiedzUsuń
  45. O kurcze, nie znam ani jednej rzeczy ale ostatnio rzadko przebywam w drogeriach bo robię zakupy online :P Ale kilka produktów wygląda interesująco :D
    Pozdrawiam i z chęcią zostanę na dłużej żeby być na bieżąco z nowościami w drogeriach :D

    OdpowiedzUsuń
  46. Wyczuwam nowy błyszczyk od Bielandy w kosmetyczce ❤️ Super, że RIMMEL wydał jeszcze jaśniejszy podkład z tej serii, kiedyś była moją ulubioną, ale nawet najjaśniejszy odcień okazał się później dla mnie za ciemny.. zobaczymy czy ten będzie do mnie pasował 😊
    www.rinroe.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Same fajne nowości, wszystkie kuszą :D

    OdpowiedzUsuń
  48. what a fantastic post :)
    kisses :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  49. Alterra ma fajne olejki. Ogolnie fajne nowosci.

    OdpowiedzUsuń
  50. Nowości evree wyglądają super :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Ileż dobroci widzę :) Na pewno wiele z nich sprawdzę osobiście :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Używałam te bandaże Lirene. A zaciekawiły mnie kremy marki Evree.

    OdpowiedzUsuń
  53. na nowe maseczki pewnie się skusze :D osobiście do najlepszych nowości zaliczam cat eye semilaca <3

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy konstruktywny komentarz!

Copyright © MAKE-UP FULL OF COLORS , Blogger