8/20/2017

NAJLEPSZE NOWOŚCI NA RYNKU KOSMETYCZNYM

najlepsze nowości kosmetyczne
Witajcie, Kochani! Producenci kosmetyków nie leniuchują w wakacje, tylko szykują dla nas kolejne nowości ;) Część z nich pojawiła się już w sklepach, na inne będziemy musieli niestety poczekać do października. Jak zawsze postarałam się wyszukać dla Was najciekawsze nowości, co oznacza, że lista produktów będzie raczej subiektywna ;) Zapraszam!

NAJLEPSZE NOWOŚCI NA RYNKU KOSMETYCZNYM



bielenda zielona herbata hydrolat
BIELENDA – marka wypuściła na rynek bardzo interesującą serię „Zielona Herbata” przeznaczoną do cery mieszanej, która zawiera olejek z drzewa herbacianego. Dzięki temu chyba pierwszy raz na drogeryjnej półce pojawi się hydrolat ;) W serii „Zielona Herbata” oprócz hydrolatu (16,50 zł), który ma za zadanie tonizować i normalizować skórę, znajdzie się również oczyszczający płyn micelarny (16,50 zł),  żel micelarny do mycia twarzy (14 zł), maska peel-off (3,80 zł) czy serum o lekkiej formule. Jeśli składy będą w miarę znośne (bez parafiny, alkoholu, itp.), to bierę wszystko!

isana lemon taste, isana rose dream
ISANA – marka (zapewne wzorując się na kultowych piankach Balea) postanowiła stworzyć własne pianki pod prysznic! Na razie wiem, że dostępne będą co najmniej dwie wersje zapachowe – różana i cytrynowa. Ponadto na półkach pojawiła się edycja limitowana słynnych żeli pod prysznic w wersji Afryka Południowa (ok. 4 zł), która pachnie soczystą pomarańczą z odrobiną miodu (ja już się skusiłam!) oraz Woda kokosowa (ok. 4 zł) – nazwa mówi chyba sama za siebie. Zdecydowanie są to nowości utrzymane w letnim klimacie.

eveline cienie do brwi

EVELINE – marka stworzyła swoją paletkę do podkreślania brwi All In One Eyebrow Set. Paletka zawiera dwa cienie do brwi, specjalny wosk do ich utrwalania oraz minipędzelek. W Rossmannie ma pojawić się w październiku.

miss sporty bronzing duo

MAYBELLINE – generalnie nie używam baz pod makijaż, ale zaciekawił mnie wygląd bazy Maybelline. Czy nie przypomina Wam słynnej bazy ze Smashboxa? Może to będzie tańszy zamiennik? Baza Master Prime ma za zadanie zmniejszać widoczność porów. Z kolei korektor Instant Anti-Age The Eraser Eye nie jest nowością na rynku jako takim, wiele osób go zna i uwielbia, ale w końcu będzie dostępny stacjonarnie w drogerii Rossmann! Nie wiem, ile trzeba było na to czekać – 2 lata? W każdym razie oba produkty będą dostępne od października.

MISS SPORTY – marka zaciekawiła mnie swoim produktem do konturowania Mission Sculpting Powder. Paletka zawiera bronzer i rozświetlacz i mam nadzieję, że bronzer nie będzie pomarańczowy ;) Dostępne mają być dwa odcienie: Mission Blondy i Mission Brunette.


EVIAN – wodę Evian zna chyba każdy, ale nie każdy wie, że marka ma w asortymencie również wodę w formie sprayu. Jej mini wersja (50 ml) będzie dostępna w Rossmannie od września (szkoda, że nie latem, gdy jest najbardziej potrzebna).

NIVEA – marka stworzyła nową serię kosmetyków dedykowanych osobom zamieszkującym miasta Urban Skin. Najbardziej zaciekawiła mnie ich 1 minutowa maska Urban Skin Detoks oparta na białej glince i ekstrakcie z magnolii. Będzie dostępna w Rossmannie od października. PS. Ciekawostka: nie wiem, czy zauważyliście, że nazwa „Nivea” jest anagramem nazwy „Evian” (składa się z tych samych liter) ;) 

puder insta fix

RIMMEL – mój wzrok od razu przykuł nowy puder transparentny Insta Fix & Matte. Być może będzie alternatywą dla słynnego pudru Stay Matte, którego opakowanie jakością niestety nie grzeszy. Ponadto na rynku pojawi się także dwustronny stick do konturowania Insta Duo Contous Stick oraz nowa maskara w przesłodkim różowym opakowaniu Wonderfuly Real.

WIBO – jak zwykle zaskakuje świetnie zapowiadającymi się nowościami! Marka wprowadza do swojej oferty rozświetlacze w formie sypkiej w trzech odcieniach: fioletowym, złotym i różowym (dostępne od października). Ciekawa jestem, czy będą rozświetlającymi petardami czy pudrami wykończeniowymi? Ponadto pojawią się nowe matowe pomadki i fixer (mgiełka utrwalająca) do makijażu.

A’PIEU – w drogeriach internetowych pojawiły się ostatnio maseczki w płachcie w cudownych opakowaniach przypominających karton mleka. Oczywiście nie muszę dodawać, że już niemal wszędzie są wyprzedane ;) Do wyboru mamy wersję truskawkową (przeznaczona do cery matowej, ma rozświetlać i wyrównywać koloryt skóry), bananową (rewitalizuje, nawilża i łagodzi podrażnienia), kokosową (odżywia i ujędrnia), kawową (do cery dojrzałej, ujędrnia i uelastycznia skórę), czekoladową (do cery mieszanej i tłustej, usuwa martwy naskórek, oczyszcza) i zieloną herbatę (do cery wrażliwej, łagodzi podrażnienia i odświeża).

HUDA BEAUTY – do polskiej Sephory weszła marka Huda Beauty, stworzona przez znaną blogerkę/influencerkę Huda Kattan. Świat oszalał na punkcie jej paletki cieni do oczu zawierającej cienie foliowe. Nazywa się, a jakże, „Rose Gold” ;) Paletka skrywa w sumie 10 odcieni matowych, 3 perłowe i 5 foliowych. I ma najmodniejsze barwy tego sezonu!

KAT VON D – jeśli dobrze pamiętam, to marka ma wejść do polskiej Sephory już we wrześniu. Kat Von D rozpoczynała swą karierę jako tatuażystka, możecie kojarzyć ją choćby z programu Miami Ink. Stworzyła również swoją markę produktów do makijażu. Najsłynniejszymi produktami, (wychwalanymi na YT pod niebiosa!) są: paletka do konturowania twarzy Shade+Light, paletka do konturowania oczu Shade+Light, korektor Lock-It, podkład Lock-It oraz Everlasting Liquid Lipstick.





Co Wam najbardziej wpadło w oko? ;)








117 komentarzy:

  1. Isanę i Bielendę sprawdzę na pewno! a maseczki A’PIEU - cudownie wyglądają :)!

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzeba przyznać, że ostatnio marki wprowadziły wiele interesujących nowości:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rany, człowiek nie nadąża za tymi nowościami... ciekawa jestem składów Bielendy, zwłaszcza serum, bo do tego typu produktów naprawdę firma ma rękę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również ciekawią :D Ale najbardziej chyba hydrolat ;)

      Usuń
  4. interesuje mnie ten spray utrwalający makijaż z wibo i te maseczki ala karton mleka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie przygarne coś z tej nowej serii Bielendy. Na moją chciejlistę trafią też produkty z Wibo 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wibo zawsze na jesieni wypuszcza super nowości :D

      Usuń
  6. Isana i Bielenda mnie mocno zaciekawiły :) chyba na coś się skuszę

    OdpowiedzUsuń
  7. I jak tutaj nie kupowac? Wszystko mi sie podoba ale oczywiscie jaraja mnie polskie kosmetyki ktorych tutaj nie dostane ;) Wibo wygrywa <3

    OdpowiedzUsuń
  8. najbardziej w oko wpadły mi nowości z wibo :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ większość tych nowości super wygląda.
    Super pomysł na małe zakupowe co nieco niebawem :D
    Tyle różności.
    Pozdrawiam niedzielnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. So cool sellection dear. I'm really curious to try Bielenda brand and Maybelline anti-age concealer :D

    NEW REVIEW POST | AFFORDABLE Body Milks. Worth a Hype?
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie nowości od Bieleny! No i maska Urban Skin od Nivea - to z pewnością będzie moje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wpadło mi w oko tyle rzeczy że ho ho :) między innymi zielona herbata z Bielendy maska z Nivea pianki z Isany woda kokosowa z Isany ;) maseczki w opakowaniu mleka no i nie zapominajmy o przepięknych paletkach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę ciekawe nowości wejdą na rynek w najbliższym czasie :)

      Usuń
  13. Ale narobiłaś mi kosmetycznego apetytu :):) Bardzo polubiłam zielony tusz z Rimmel w wersji ogórkowej, wiec tym bardziej jestem ciekawa wersji różowej. Sypkie rozświetlacze Wibo wydają się najbardziej intrygujące!

    OdpowiedzUsuń
  14. Nowości Nivea dla kobiet z dużych miast mogą być ciekawe. Takie detoksykujące linie są warte zainteresowania.

    OdpowiedzUsuń
  15. Te pianki z Isany mnie interesują, nowa seria Bielendy i nowości Wibo.

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię nowości Isany. Zawsze wprowadzają ciekawe wersje zapachowe :)

    OdpowiedzUsuń
  17. W sumie tylko pomadki Wibo mnie zaciekawily. Paleta Huda jest piękna i w sumie tylko w Pl dopiero wchodzi do Sephory ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W ogóle wchodzi do Polski, bo ciężko ją było dostać ;)

      Usuń
  18. Wibo wprowadza ostatnio bardzo ciekawe produkty. Będę musiała się przyjrzeć tej szafie ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten zestaw do brwi z Eveline mam z Nowości Rossmanna i jest niestety kiepski, bardzo słaby pigment mają te cienie. Maski z A`Pieu są super, zamawiam na jolse :) Używam płynu micelarnego z Bielendy z tej nowej serii i póki co jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  20. maseczki z A’PIEU zaintrygowały mnie. Paletka od Chudy niestety po za moim zasięgiem.... widziałam w filmiku RLM i przyznam że kusi kusi ale nie kupię jak na razie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też naoglądałam się filmików o tej palecie ;)

      Usuń
  21. Część nowości widziałam, bo sama planowałam napisać taki wpis :D Jako maniaczka wszelkim żeli najbardziej jestem ciekawa produktów isany :)

    OdpowiedzUsuń
  22. opakowania produktów bielenda zdecydowanie podbiła moje serce, prezentują się pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie znam żadnego z tych produktów i nie wiem, czy kiedykolwiek poznam :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Seria Bielendy bardzo mnie zaciekawiła, zwłaszcza serum. Jestem ciekawa jaki będzie skład.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale dużo ciekawych rzeczy! Bielenda, pianki Isany, maski A'Pieu, Wibo, i śliczna paletka Huda Beauty. <3 Nowości od KatVon D też mnie ciekawią.

    OdpowiedzUsuń
  26. Dużo ciekawych kosmetyków, spodobały mi się te maseczki w plachcie:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja już od jakiegoś czasu śledzę kiedy pojawi się linia Urban Skin Nivea ale też Bielenda i Isana zapowiadają się ciekawie. No i WIBO - znów mnie zaskakuje!

    OdpowiedzUsuń
  28. Zaciekawily mnie nowosci Isany. Oczywiscie nie moglabym przejsc obojetnie obok kartonow z mlekiem :P

    OdpowiedzUsuń
  29. Cuda, ale ja się rzucam na korektor Maybelline :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Chcę wszystko z Wibo! Choćbyze względu na te opakowania! <3

    OdpowiedzUsuń
  31. Widzę sporo bardzo ciekawych nowości :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Korektor z Maybelline to mój ulubienic od lat i wg mnie śmiało może konkurować z wysokopółkowymi korektorami.

    OdpowiedzUsuń
  33. Jak zawsze Wibo i ich nowości na czasie:) Bielenda też ostatnio zaskakuje, zdecydowanie lepsze składy i jakość kosmetyków:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Muszę przyznać, że nie przepadam za postami o kosmetykach, ale ten Twój to strzał w 10.! Fajnie, że przedstawiasz nowości. Z pewnością sięgnę po żel od Bielendy :)

    OdpowiedzUsuń
  35. O, Isana też będzie miała pianki. Pewnie kupię jakąś z ciekawości :) "Kartonowe" maseczki świetnie wyglądają :D

    OdpowiedzUsuń
  36. Przepadłam :D Pianki z isany muszę oczywiście mieć, kuszą też te maski w kartonikach :D

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja jeszcze od siebie dodam puder SPF50 Bell Hypoallergenic! :) Dziś kupiłam saszetkę herbacianą Bielenda :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Nowa linia Bielendy mnie ciekawi, ale widzę, że Wibo też nie jest gorsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Wiesz co, ja w tym kosmetycznym świecie po prostu się gubię - dzięki za taki mini przewodnik. Będę wypatrywać w rossmanie :)
    pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  40. Kiedyś wypróbuje z Bielendy nową linie z zieloną herbatą

    OdpowiedzUsuń
  41. Planuje ten korektor z gąbeczka, a seria isana na jesień nie widzę tego :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Oooo ! WIdzę , ze Bielenda wypuściła na rynek coś specjalnie dla mnie :* Bo nie tylko mam mieszaną cerę ale i uwielbiam olejek z drzewa Herbacianego :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  43. Aaa! Kocham Cię - gdyby nie Ty chyba ominęłaby mnie wieść, że rozsławiony "Instant Anti-Age - The Eraser Eye" będzie nareszcie dostępny stacjonarnie :D Muszę go mieć!
    Intrygujące są też nowości od "A'Pieu", ale te już w internetowych drogeriach zauważyłam ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo miło mi to słyszeć ;) Też byłam zaskoczona, że po jakichś dwóch latach zdecydowali się go wprowadzić na nasz rynek :P

      Usuń
  44. Ten korektor z Maybelline anti - age na pewno kupie :)
    ******************************************
    ZAPRASZAM DO SIEBIE NA NOWY POST!
    MOGŁABYM PROSIĆ O JEDEN DŁUŻSZY KLIK? Z GÓRY DZIĘKUJE :)
    *KLIK*

    OdpowiedzUsuń
  45. Kilka nowości mnie zainteresowało :) Najbardziej za mną chodzi paleta do konturowania Kat Von D :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Chcę tę "afrykańską" Isanę ;D

    OdpowiedzUsuń
  47. Ta seria z Bielendy prezentuje się na prawdę ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  48. E tam Rose Gold, czy Ty widziałaś Desert Dusk? :D od bodajże tygodnia próbuję sobie wmówić, że wcale nie potrzebuję kolejnej palety, ale obawiam się, że polegnę i jak wejdzie do sklepów to będzie moja :D
    A Bielendy też jestem ciekawa :) I pudru z Rimmela :) Na korektor z Maybelline się nie napalam, bo podejrzewam, że pójdzie jak świeże bułeczki :D

    OdpowiedzUsuń
  49. Na pewno kupię nowy puder z Rimmel, bo uwielbiam ich Stay Matte :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie dobijało opakowanie Stay Matte, bo rozwalało się na kawałki bez upadku :P

      Usuń
  50. jak się cieszę że bielenda ma nową serię! Na pewno niedługo wypróbuję, jak tylko gdzieś ją zobaczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  51. zaciekawily mnie produkty z wibo i te maseczki w kartonach ;)

    fancyem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Bardzo zaciekawiły mnie nowości Rimme'la, zwłaszcza puder oraz Wibo :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Na mnie niestety nie działają w ogóle kosmetyki z zieloną herbatą.
    Ciekawa natomiast jestem nowości od Wibo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wibo wzbudziło największe zainteresowanie w komentarzach ;)

      Usuń
  54. Bardzo ciekawe nowości. Z niecierpliwością czekam na te cuda z Wibo, Bielendy i Isany.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  55. rozświetlacz selfie gold wspaniały

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy konstruktywny komentarz!

Copyright © MAKE-UP FULL OF COLORS , Blogger