10/18/2017

SPEŁNIŁAM SWOJE MAŁE MARZENIA Z EPREZENTY!


Ostatnio tradycją staje się, że we wstępie do wpisu pytam: czy macie tak jak ja? Więc żeby tradycji stało się zadość, zapytam: czy też tak macie, że pewne rzeczy tkwią w nieskończoność na Waszej wishliście, choć już dawno mogliście je kupić? Bo ja tak miałam z kubkiem termicznym i atomizerem na perfumy. Produkty te nie kosztują wiele, a jednak jakoś zawsze było mi nie po drodze, żeby je nabyć. Kubki termiczne dostępne w sklepach stacjonarnych nie odpowiadały mi kolorem, designem, albo jakością. Zapewne do dziś nie miałabym swojego kubka, gdyby nie strona ePrezenty!

EPREZENTY – SPERSONALIZOWANE PREZENTY



Z czym kojarzy Wam się personalizacja? Z umieszczeniem imienia na produkcie? Bo ja pojęcie personalizacji interpretuję o wiele szerzej. Według mnie personalizacja to dopasowanie produktu do potrzeb i wymagań użytkownika. Dlatego też na gadżetach prezentowanych w dzisiejszym wpisie nie zobaczycie mojego imienia. Zobaczycie za to produkty bardzo dobrej jakości dopasowane do mojego gustu i potrzeb. Zaczynamy!

KUBEK TERMICZNY LOVE


Zacznijmy od kwestii technicznych. Kubek znajdziecie w tym miejscu.

Parametry:
 - pojemność: 350ml
 - wysokość: 21 cm
 - szerokość: 6,5 cm
 - materiał: stal nierdzewna (wewnątrz i na zewnątrz)
 - szczelne zamknięcie
 - funkcja push open/close
 - długi czas utrzymywania wysokiej temperatury
 - kolor: czarny


„Grawer wykonujemy techniką laserową, bezpośrednio na produkcie. Dzięki wykorzystaniu nowoczesnych maszyn, grawer jest niezwykle dokładny i trwały - udzielamy wieczystej gwarancji na trwałość grawerowania. Kubek przeznaczony jest do mycia ręcznego.”


Tylko od Was zależy, jaki napis zostanie wygrawerowany na kubku. Sama zdecydowałam się na hasło motywacyjne idealnie pasujące do momentu picia porannej kawy, czyli „Do something amazing today” (dokonaj dziś czegoś niesamowitego). Nie ma to jak kubek z pozytywnym wydźwiękiem z samego rana!


Kubek termiczny jest bardzo dobrze wykonany, nie ma żadnych ostrych krawędzi, czy niedoróbek. Grawer wygląda bardzo estetycznie. Wybrany przeze mnie wariant to szalenie modne połączenie czerni ze srebrem. Nie uwierzycie, że to mój pierwszy własny kubek termiczny – wcześniej kradłam kubek siostry ze Starbucksa (to było lata temu!). Kubek termiczny z ePrezenty świetnie trzyma temperaturę kawy – aż się oparzyłam, bo byłam pewna, że kawa jest już letnia! Ponadto jak do tej pory nic mi się z niego nie wylało. Należy jednak pamiętać, by odpowietrzyć kubek po zalaniu wrzątkiem za pomocą przycisku, bo może trysnąć przy otwarciu z powodu wytworzonego ciśnienia. Kubek okazał się być piękny i funkcjonalny, jestem z niego niesamowicie zadowolona!

ATOMIZER PODRÓŻNY



Atomizer jest troszkę młodszym marzeniem od kubka termicznego, ale to nie znaczy, że gorszym ;) Znajdziecie go tutaj w świetnej cenie. Oczywiście musiałam się zdecydować na różową wersję ;)

Właściwości:
 - Pojemność: 5 ml, około 60 spryskań
 - Obudowa wykonana z aluminium
 - Elementy wewnętrzne wykonane z plastyku
 - Rozmiar: około  7,8 cm x 1,6 cm
 - Wskaźniki stanu pojemności
 - Łatwo napełniający
 - Poręczny
 - Małe gabaryty
 - Wykonany z aluminium (akceptowany przez linie lotnicze w bagażu podręcznym)
 - Atomizer dostępny jest w trzech modnych kolorach: różowym, czarnym i srebrnym.
 - Optymalna ilość tekstu na grawerze wynosi 56 znaków!

„Elegancki atomizer, który można zabrać wszędzie i pozwoli mieć zawsze pod ręką ulubione perfumy. Ten rewelacyjny atomizer podróżny mieści w sobie do 5 ml (około 60 psiknięć). Dzięki sprytnemu zaworowi można go napełnić w kilka sekund.  Wystarczy włożyć nasz produkt w dowolny flakonik perfum z odczepioną główką i kilkakrotnie napompować. Jest to również znakomita propozycja prezentowa, która wraz z grawerem dedykacji sprawi radość obdarowanej osobie.”



Atomizer jest bardzo dobrze wykonany i wygląda naprawdę elegancko. Jest malutkich rozmiarów, więc zmieści się do każdej torebki. Jak widzicie, po raz kolejny zdecydowałam się na grawer z przymrużeniem oka, czyli „Hello beautiful” – w końcu która z nas nie chciałby być tak witana? Mimo wszystko chyba najbardziej ciekawi Was, jak działa atomizer. Od razu uprzedzam – działa świetnie. Wybieram swoje ulubione perfumy, ściągam z nich oryginalny atomizer, nabijam na końcówkę perfum atomizer podróżny i naciskam kilka-kilkanaście razy, by "przepompować" do niego moje perfumy. Przy tym nie uroniła mi się ani jedna kropelka! Taki atomizer przydaje się tym bardziej, jeśli Wasze ulubione perfumy nie są zbyt trwałe – wystarczy przelać odrobinę do atomizera podróżnego i zabrać ze sobą do pracy, szkoły, na uczelnię. W każdym momencie możecie odświeżyć swój zapach ;) Podobnie jak kubek termiczny atomizer jest bardzo dobrej jakości.



PODSUMOWUJĄC

Produkty ze strony ePrezenty są naprawdę świetnej jakości, mają ładny design i nie mogę im niczego zarzucić. Jeśli lubicie kupować przedmioty, które są niepowtarzalne, dopasowane do gustu Waszego (lub osoby obdarowywanej), to polecam spersonalizowane produkty z ePrezenty. Tym bardziej, że produkt spersonalizowany kosztuje często tyle samo, co zwykły produkt w sklepie. Lepiej mieć coś, czego nie ma nikt, niż to, co mają wszyscy ;)




Dzisiejszy wpis powstał w ramach współpracy, jednak nie wpłynęło to na moją opinię, ponieważ albo produkt się sprawdza, albo nie ;)







103 komentarze:

  1. Świetne rzeczy! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne produkty! ;) też przydałby mi się nowy kubek termiczny z jakimś fajnym napisem ;) ja moim poparzyłam się już nie raz więc rozumiem o czym mówisz :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba się przyzwyczaić do tego, że kawa już nie stygnie :D

      Usuń
  3. Piękne prezenty. Podoba mi się szczególnie kubek termiczny. Na jesień w sam raz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kubek termiczny muszę kupić na zimę do pracy. Miałam i straciłam sobie, spadł na posadzkę i w jednym miejscu coś szczelilo tak że można pić ale ciepła nie trzyma już :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz możesz kupić sobie lepszy :D Zawsze się tak pocieszam, gdy coś zepsuję :D

      Usuń
  5. kubek jest przepiękny, ale atomizer by mi się nie przydał :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny kubek termiczny! Prezentuje się elegancko i jest uroczy zarazem. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, czyli jednak mam jakieś wyczucie stylu ;))

      Usuń
  7. Ślicznie wyglądają, ale ważne, że oprócz wyglądu są też funkcjonalne i dobrze sprawują swoją funkcję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :D Sam wygląd nie byłby wystarczający ;)

      Usuń
  8. Kubek termiczny i mi się marzy. Może kiedyś sobie taki sprawię ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja żałuje, że tak późno odkryłam kubki termiczne. Teraz są idealne w podróży, wcześniej na uczelnie. Na sezon jesienno zimowy, do torby, rewelacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Widac, ze produkty sa dobrej jakosci. Ciesze sie, ze zrobilas cos dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja w ePrezenty kupiłam kiedyś kubek (tak sama dla siebie :)) i jestem z niego bardzo zadowolona :) Jest ładny i dobrej jakości, mimo że już trochę ma to trzyma się dobrze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcale nie uważam, że kupowanie prezentów samemu sobie jest czymś nagannym :P W końcu ile razy wybieramy pakowanie na prezent, choć nikomu go nie dajemy :D :D

      Usuń
  12. Kubek termiczny mam, a do kupna atomizera ciągle mi nie po drodze - jak już jestem w sklepie w którym są, to zapominam :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Kubek jest świetny! Wygląda mega :) a i ja też tak mam, jasne, nawet na liście z 2015 roku tkwi mi kilka rzeczy i nie umiem uzasadnić czemu, bo ani to drogie, ani trudnodostępne :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten kubek jest przepiękny, bardzo fajne hasło sobie wybrałaś :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ooooo akurat Twoje dwie rzcezy tkwią tez na mojej wish liście :D Mam kupek termiczny ale przecieka.. i jedyn ie na podroz do auta jest wygodny, ale zeby wsadzic w torbe czy wziac do pracy juz nie. Taki atomizer to jest cos ekstra.. meczy mnie noszenie perfum w pelnej okazalosci

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten kubek testowałam od razu tak, że zalałam kawę, zamknęłam go i postawiłam do góry nogami - nic nie wyciekło nawet przy potrząsaniu ;)

      Usuń
  16. Ten atomizer to super sprawa, można nosić malutką ilość perfum w torebce, które oryginalnie są w dużym flakoniku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, nie trzeba kupować miniatur i próbek ;)

      Usuń
  17. Super prezenty. Bardzo podoba mi się kubek termiczny :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wydaje mi się, że bardzo przydatne!
    Naprawdę świetne propozycje.
    Zdecydowanie - do przetestowania :)
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny sklep w którym można znaleźć pięknie spersonalizowane prezenty ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kurczę, taki atomizer by mi się przydał ;) Na wesela i większe wyjścia - bomba ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny wpis! Uwielbiam takie spersonalizowane prezenty!

    Pozdrawiam Wiktoria z bloga Book Written Rose

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam taki atomizer, świetna sprawa aby mieć zawsze ulubiony zapach przy sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Może nie uwierzysz, ale zarówno kubek termiczny jak i atomizer są ma mojej wishliście, ale jakoś ciągle "mi nie po drodze, żeby je nabyć". Serio ;) Musze sobie to zapisać i faktycznie zrobić zamówienie na tej stronie jak będę w PL :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam to samo z atomizerem, już od dawna mam zamiar go kupić, ale zawsze coś mi w tym przeszkodzi :D

    OdpowiedzUsuń
  25. No i praktyczny do podręcznego bagażu na samolot...

    OdpowiedzUsuń
  26. Dobry kubek termiczny to produkt na wagę złota :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Też tak mam, więc doskonale to znam! :)
    Kubek termiczny potrzebny mi był na pierwsze trzy lata studiów, ale się go nie dorobiłam... teraz jest zbędny, bo mam blisko na uczelnię i chodzę pieszo - także wolę wypić kawkę czy herbatkę w kubeczku u siebie.;)
    Atomizer jest mi zbędny, ale bardzo mi się podoba jego design :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też na studiach nie dorobiłam się swojego kubka ;)

      Usuń
  28. Wyglądają pięknie. Kubek nawet wyglądem nie jest zbliżony do tego co można znaleźć.. ten jest po prostu śliczny i elegancji :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło to słyszeć i w zupełności się z Tobą zgadzam ;) Ładne kubki widziałam tylko w Pepco, ale były gorszej jakości ;)

      Usuń
  29. O kubek termiczny też by mi się przydał, ale jakoś tak żaden mi nie przypadł do gustu, gdy przypominam sobie, żeby się za nim rozejrzeć w sklepie.

    OdpowiedzUsuń
  30. Kubek rewelacyjny, też by mi się taki przydał

    OdpowiedzUsuń
  31. O fajny ten atomizer, świetny gadżet dla każdej kobiety :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Zdecydowanie też tak mam :) Ale często się okazuje, że po czasie stwierdzam, że w ogóle nie potrzebuje już tej rzeczy :) Miałam taki atomizer, ale po roku się zepsuł :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całe szczęście tym razem nie okazało się, że ich nie potrzebuję, bo ciągle używam :D

      Usuń
  33. mam travalo od wielu lat jest super, a taki podobny nawet w rosmanie widzialam

    OdpowiedzUsuń
  34. O kubku termicznym również marzę od dawna i wciąż go jakoś nie kupiłam. Może dostanę na Gwiazdkę :-)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja bardzo lubię takie gadżety także super sprawa z tą stronką!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto przejrzeć produkty, bo sporo jest naprawdę przydatnych :D

      Usuń
  36. taki atomizer jest świetny <3 idealny do torebki a ten jest tanszy niz Sephorowy :D

    OdpowiedzUsuń
  37. Ten kubek grawerowany jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Lubie takie spersonalizowane prezenciki, a kubki to w ogóle szaleństwo! :D

    OdpowiedzUsuń
  39. Taki atomizer to super sprawa, można mieć ulubione perfumy zawsze przy sobie:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Mam takie same marzenia zakupowe ! :) Kubeczek śliczny, a taki atomizer jest mały, lekki i wszędzie można go zabrać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widać po komentarzach, że nie tylko ja o nich marzyłam :D

      Usuń

Serdecznie dziękuję za każdy konstruktywny komentarz!

Copyright © MAKE-UP FULL OF COLORS , Blogger