11/22/2017

GARŚĆ NOWOŚCI: MARMURKOWE PĘDZLE, RÓŻOWY SWETEREK, CIEPŁY KOMPLET NA ZIMĘ


Kochani, jakiś czas temu przedstawiłam na blogu moją wishlistę zawierającą rzeczy ze strony Zaful. Dziś spieszę z pokazaniem zawartości mojego zamówienia i porównam dla Was produkty ze zdjęciami na stronie. Czy dostałam to, co zamówiłam?

MOJE NOWOŚCI Z ZAFUL









Pierwsze w koszyku znalazły się pędzelki w modnym odcieniu rose gold, czyli 7 Pcs Rhombus Makeup Brushes Set - Rose Gold. W realu trzonki pędzli są jeszcze bardziej miedziane niż na stronie, co dla mnie jest plusem, ponieważ dokładnie o taki wyrazisty odcień mi chodziło. W zestawie znajdziemy 7 pędzli: 4 do twarzy i 3 mniejsze do oczu. Pędzle do twarzy mają niebiańsko miękkie włosie, natomiast te do oczu są dość twarde. Po otwarciu nie śmierdziały plastikiem. Pędzle kupiłam do dekoracji, nie liczyłam nawet na to, że można ich używać, więc jestem mile zaskoczona miękkością i kształtem włosia. Nie testowałam ich jeszcze w akcji, ale wyglądają naprawdę solidnie.









Pędzle marmurkowe bezsprzecznie okazały się być hitem mojej wishlisty. Nic dziwnego, bo w rzeczywistości również wyglądają obłędnie! Znajdziecie je pod nazwą 6 PCS Marble Pattern Makeup Brush Set – White. W zestawie znajduje się 6 pędzli: 3 do twarzy i 3 do oczu. Włosie marmurkowych pędzli jest jeszcze bardziej miękkie niż pędzli miedzianych. Co istotne, miękkie włosie mają zarówno pędzle do twarzy jak i do oczu, żaden włosek jeszcze z nich nie wypadł. Marmurowy wzór na trzonkach wygląda przepięknie, nie ma tu żadnej tandety. Do pędzli dołączona jest żółta kosmetyczka, która niestety dość mocno śmierdzi, więc nie trzymam ich w środku ;)





Rozczarowaniem okazało się być drzewko do suszenia pędzli. Na stronie nazywa się Makeup Drying Brush Tree – Black, co sugeruje, że drzewko będzie czarnego koloru. Również na zdjęciu ma czarne połyskujące wykończenie. W rzeczywistości przyszło do mnie coś a la tektura. Oczywiście jest wykonane z grubego materiału, a nie zwykłej dykty, ale mimo wszystko nie wygląda elegancko. Jeśli chodzi o funkcjonalność, to drzewko stoi w miarę stabilnie, pędzle wsuwają i wysuwają się bez problemu i bardzo dobrze trzymają. Drzewko pozwala na suszenie pędzli włosiem do dołu, co zapobiega jego odkształceniu oraz rozklejaniu skuwek.







Do zamówienia dorzuciłam również różowy sweterek dla mojej siostry, który znajdziecie pod nazwą Sheer Criss Cross V Neck Sweater – Pink. Kolor swetra jest nieco bardziej różowy niż sugerowałyby to zdjęcia na stronie. Nie zmienia to faktu, że kolorek wciąż jest ładny ;) Występuje tylko w jednym rozmiarze i jak widać na moich zdjęciach – spokojnie będzie pasował na osoby w rozmiarach od S do XL. Jeśli chodzi o wzór na swetrze, to nie różni się on od tego na stronie. Sweter jest wykonany z porządnego, mięsistego materiału o bardzo ładnym splocie, na plecach ma modne obecnie „sznurowanie”. Niestety na metce nie ma informacji na temat składu swetra.






Ostatnim, ale nie najgorszym, produktem w moim koszyku jest komplecik zawierający czapkę i komin w beżowym odcieniu, który znajdziecie pod nazwą Label Knitted Pom Hat And Scarf – Palomino. To, co mnie najbardziej zaskoczyło w tym komplecie, to ilość/jakość ocieplenia. Kożuch, który widzicie wewnątrz komina znajduje się również w środku czapki! Nawet na naszym polskim rynku nigdy nie spotkałam się z tak dobrze ocieploną od wewnątrz czapką (pomijając rosyjskie uszatki). Jestem pod naprawdę wielkim wrażeniem wykonania tego kompleciku. Kolor zgadza się z tym widocznym na stronie, na żywo możemy też dostrzec, że komplet jest delikatnie przeszyty ozdobną złotą nicią (z daleka tego nie widać). Świetny zestaw na ostrą zimę!





Dzisiejszy wpis powstał w ramach współpracy, ale nie wpłynęło to na moją opinię, ponieważ cenię sobie własne zdanie.




Wpadło Wam coś w oko? ;)









115 komentarzy:

  1. Ale fajne są te marmurkowe pędzle.
    Prezentują się wspaniale i z pewnością bym się chciała skusić na nie ;)
    Może i ja takie kupię.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te marmurkowe pędzle są przepiękne! =) Jedynie ten komin na zdjęciu wydaje się być jakiś malutki, ale to może tylko takie wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Komin z czapką muszą być ciepłe:) I ładny kolor do tego mają:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Marmurkowe pędzelki są świetne :) Podoba mi się też ten stojaczek na pędzle:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne te pędzle, bardzo ladnie wyglądają. ;)
    Stojak na pędzle jest mega przydatny, muszę się zaopatrzyć w niego bo Po myciu mam porozwalany pędzle ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. "Choruję" na te marmurkowe pędzle, są piękne! A w oko wpadła mi czapa, świetna jest :)

    OdpowiedzUsuń
  7. marmurkowe pędzle są przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie prezentuje się sweterek. Pędzelki kuszą, oj kuszą, chętnie powiększę swoją kolekcje o te cudeńka :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne nowości, najbardziej podoba mi się sweterek

    OdpowiedzUsuń
  10. Te pierwsze pędzelki cuudo! Marmurkowe jakoś nie wpadają w moje gusta ;) ale sweterek, czapkę i komin przygarnęłabym:D u nas na syberii już zima ;P

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne pędzelki! :) fajnie by bylo jakbyś pokazała jak leżą te ubranka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ubrania akurat nie dla mnie, więc nie było opcji ;)

      Usuń
  12. te pedzle to zawsze fajne dodatki do zdjec :) musze popatrzec za jakimiś :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie wyglądają te pędzle :) Sweterek też jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Czapa!! ale mam pytanie czy te marmurkowe pędzle są takiej samej wielkości jak te nasze?;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W zasadzie są normalnej wielkości, może są ze 2 cm krótsze, jeśli chodzi o trzonki, ale zależy do jakiej marki porównujesz :P Te miedziane mają za to naprawdę długaśne trzonki ;)

      Usuń
  15. Oba zestawy pędzli super, czapka i sweterek również mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Te marmurkowe pędzle są przepiękne ;) Myślałam nad nimi, ale ostatecznie stwierdziłam, że mam już podobne modele, a dla samego wyglądu jednak nie kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. marmurkowe pędzle wyglądają bosko :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pędzle, sweter i komplet są prześliczne. Sama bym to wszystko chciała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę udane zamówienie, Zaful się spisało :)

      Usuń
  19. Sweterek jest śliczny i te złote pędzle ładnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam szczęście z tym zamówieniem, jestem naprawdę zadowolona :D

      Usuń
  20. Ja się zrażilam do zaful najpierw mnie nagabywali żebym coś zamówiła a potem olali moje zamówienie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie z kolei Zaful jest "pewniakiem", jeśli chodzi o jakość ;)

      Usuń
  21. w podobnym różowym kolorze do sweterka mam szalik:)
    pędzelki wyglądają dość fajnie szczególnie te pierwsze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Swój szalik muszę dopiero odkopać w szafie :D

      Usuń
  22. Przepiękne zakupy..Pędzle bardzo mi się podobają...no i ten stojak na nie przefantastyczny.
    Sweter w moim ulubionym kolorze...Chyba się na niego skuszę..

    OdpowiedzUsuń
  23. śliczne pędzelki :)
    pozdrawiam serdecznie :)
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. czapka i szalik jest mega<3 na pewno zamówię!

    OdpowiedzUsuń
  25. pędzle są fajne, totalnie trendy :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Podoba mi się sweterek, a czapka wygląda na cieplutką ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I taka właśnie jest, jestem pod wrażeniem jej jakości :)

      Usuń
  27. Sweterek i komin spodobały mi się najbardziej. Piękne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Marmurkowe pędzle designem kupują mnie na 100%

    OdpowiedzUsuń
  29. Ależ mnie kusisz takimi marmurkowymi pędzlami :) A takie drzewko to by mi się przydało i to bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Sweterek ma piękny kolor. :)
    $10.49, $8.00, $19.81

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo ciekawe i myśle udane zakupy. Ten sweterek bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  32. Marmurkowe pędzle wyglądają super! A ta czapka wydaje się być naprawdę cieplutka, fajnie, że komplet jest ocieplany również od środka ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Szkoda, że na swetrze zabrakło informacji o składzie. W oko wpadły mi marmurkowe pędzle ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Wow, muszę przyznać że udało Ci się zamówienie z Zaful - sweterek naprawę prześliczny! Właśnie taki typ kroju lubię najbardziej :D

    Sakurakotoo ❀ ❀ ❀

    OdpowiedzUsuń
  35. Cudnie dobrane kolorki, a ta czapeczka jest cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  36. Wszystakie rzeczy bardzo mi się podobają ☺

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetne pędzle i cudowny sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Śliczny sweter, czapka i komin :) A mnie wszechobecny marmur w ogóle nie zachwyca :D

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetnie wygląda ta czapka i marmurkowe pędzle :) W sumie nawet ta "suszarka" do pędzli prezentuje się nieźle, ale rzeczywiście czarna wyglądałaby jeszcze lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Jakie piękne pędzelki! :OOOOO
    Zdrowy rozsądek podpowiada mi, że wcale ich nie potrzebuję, ale serce....

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo ładnie wyglądają te marmurkowe pędzle. Lubię sweterki typu oversize i tak jak najbardziej polubiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Właśnie szukam marmurkowych pędzli. Może zrobię sobie zamówienie :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Sweterek ma piękny wzór, ale nie mój kolor:) Najbardziej spodobała mi się czapka!:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Ten marmurkowy wzór na pędzlach jest wprost wspaniały ! Czy sprawdzałaś może już ich jakość ?

    OdpowiedzUsuń
  45. Różowy sweter piękny! I pędzelki marmurki ;)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy konstruktywny komentarz!

Copyright © MAKE-UP FULL OF COLORS , Blogger