6/25/2017

ZAWARTOŚĆ MOJEJ TOALETKI – WSZYSTKIE PRODUKTY DO BRWI, JAKIE MAM (MINIRECENZJE, SWATCHE, HITY I KITY)!


Witajcie! Długo zastanawiałam się, czy zrobić wpis o zawartości mojej toaletki. Wszystko to przez fakt, że często tego typu filmy są hejtowane na YT, pojawiają się komentarze: „i po co ci tego tyle i tak nie zużyjesz”, itp., ale… w sumie co mnie to obchodzi :D To moja toaletka, więc mogę w niej trzymać, ile tylko wlezie. Mogę ją nawet napakować sztabkami złota i nikomu nic do tego ;) Postanowiłam więc podzielić kosmetyki na kategorie i w ten sposób ogarnąć mój makijażowi chaos pokazując cały zbiór na blogu w postaci ultra krótkich recenzji. Dlatego też mam dziś przyjemność zaprosić Was na szybkie recenzje produktów do brwi w podziale na kategorie: pomady, cienie, kredki, żele. Ponadto poznacie hity i kity dzisiejszego zestawienia.

ZAWARTOŚĆ MOJEJ TOALETKI

„POMADY” DO BRWI

wibo pomada do brwi


wibo pomada do brwi

WIBO EYEBROW POMADE (ODCIEŃ SOFT BROWN) – przyjemna pomada o maślanej konsystencji, w zestawie zawiera dwustronny mini pędzelek+spiralkę, bardzo dobrze napigmentowana, dlatego łatwo zrobić sobie nią „kleksy”. Najlepiej lekko zetrzeć nadmiar produktu z pędzelka o chusteczkę. Jest trwała, dobrze podkreśla się nią brwi, ale najjaśniejszy odcień Soft Brown jest w zasadzie czekoladowy.



CIEŃ DO POWIEK W KREMIE BELL WANTED (01, 03) – cienie te były dostępne w Biedronce i przeczytałam w sieci, że odcienie nr 1 i 3 będą doskonałe do podkreślania brwi (taki tańszy odpowiednik Maybelline Color Tattoo w odcieniu Taupe). Najpierw skusiłam się na nr 1, ale na brwiach brąz wyglądał… fioletowo. Wówczas zakupiłam nr 3 i niestety okazał się dla mnie zbyt ciemny. Poza tym kolorystycznym mankamentem, cień dobrze aplikował się na brwi.

my secret design your eyebrow wax

my secret design your eyebrow wax

MY SECRET WOSK DESIGN YOUR EYEBROW (01 WARM TAUPE) – kolejna „pomada” do brwi, tym razem w formie kolorowego wosku. Ma idealnie wyważony odcień – nie jest zbyt ciepły ani zbyt chłodny. Wosk jest twardy i zbity, więc ciężej nabiera się na pędzelek (załączony do zestawu), ale dzięki temu nie musimy z niego zbierać nadmiaru produktu i nie zrobimy sobie nim kleksów. Łatwo podkreśla się nim brwi i jest trwały.

CIENIE DO BRWI

golden rose puder do brwi, golden rose cień do brwi


GOLDEN ROSE EYEBROW POWDER (ODCIEŃ 104) – zakupiony w czasie boomu na ten produkt wywołanego przez recenzję Red Lipstick Monster. Zdecydowałam się na odcień, którego sama RLM używała i to był dobry wybór pod względem kolorystycznym. Jednakże jakoś nie do końca moje długie i grube brwi potrafią dogadać się z cieniami do brwi. Podkreślanie ich trwa zbyt długo, dlatego rzadko go używam. Mimo wszystko jest trwały i ma załączony mini pędzelek w zestawie.



KOBO EYEBROW COLOUR (304 NOIR) – zakupiłam kilka odcieni tego produktu, gdy wszedł na rynek i każdy był dla mnie stanowczo zbyt ciemny. Produkt jest bardzo dobrze napigmentowany. Nie używam go. Może obecnie dostępne są już jaśniejsze odcienie.

ŻELE DO BRWI

my secret design your eyebrow gel mascara

my secret design your eyebrow gel mascara

MY SECRET DESIGN YOUR EYEBROW GEL MASCARA – żel koloryzujący o bardzo dobrej pigmentacji i dużej pojemności. Ma wąską szczoteczkę, którą wygodnie podkreśla się brwi. Niestety odcień jest dla mnie zbyt ciemny, poza tym średnio utrwala moje włoski



RIMMEL BROW THIS WAY (004 CLEAR) – jeden z lepszych żeli utrwalających do brwi, jaki miałam. Zapewne również najlepszy żel z drogeryjnej półki. Zdecydowałam się na wersję transparentną. Ma świetną, krótką i małą szczoteczkę, która pozwala na dotarcie do każdego włoska.

KREDKI DO BRWI


RIVAL DE LOOP YOUNG EYEBROW GEL PENCIL (01 LIGHT BROWN) ORAZ WIBO EYEBROW PENCIL (2) – są to produkty bliźniaczo do siebie podobne. RDL dostępny jest w niemieckich Rossmannach. Obie kredki mają rysiki wykręcane rysiki w formie grubych trójkątów, którymi totalnie nie potrafię wyrysować sobie brwi. Nie używam ich.


CATRICE SLIM’MATIC ULTRA PRECISE (020 MEDIUM) – moje ukochane kredki do brwi. Mają najcieńsze na rynku automatyczne rysiki, którymi jestem w stanie dorysować brakujące włoski oraz podkreślić brwi. Odcień 020 Medium jest moim ideałem, ponadto bardzo szybko mi się nimi pracuje i efekt utrzymuje się na brwiach cały dzień. Nie wyobrażam sobie obecnie podkreślania brwi bez kredek od Catrice.


GOLDEN ROSE LONGSTAY PRECISE BROWLINER (NR 101) – również posiada ultracienki rysik, w zasadzie identyczny jak kredki z Catrice, ale… wersja Golden Rose kompletnie nie trzyma się na moich brwiach i w ciągu dnia zanika (czyli np. pozostaje mi pół brwi…). Bubel nad bublami.


WOSK DO BRWI W KREDCE BELL (NR 1) – ma grubszy rysik, ale na szczęście nie trójkątny. Odrobinę trudniej jest nią wyrysować brwi niż kredkami ultraprecyyzjnymi, ponadto posiadany przeze mnie kolor dla blondynek jest dość ciemny. Mimo wszystko kredka jest warta uwagi, bo ładnie podkreśla brwi.



MAYBELLINE BROW SATIN (DARK BROWN) – dwustronna kredka: z jednej strony posiada tradycyjny rysik, z drugiej gąbkę z pudrem do brwi. Strona z kredką ma jak dla mnie zbyt ciemny odcień, a puder brzydko osadza się na moich długich i grubych włoskach. Myślę, że końcówka z pudrem będzie pasowała osobom z cienkimi i krótkimi włoskami, które potrzebują jedynie podkreślić brwi, a nie je dorysowywać.


CATRICE LONGLASTING BROW DEFINER (030 CHOCOLATE BROW’NIE) – niegdyś bardzo lubiłam te pisaki, zakończone mega precyzyjnym pędzelkiem. Pozwalają na dorysowanie pojedynczych włosków. Obecnie nie pasuje mi żaden z odcieni (zmieniłam kolor włosów).


ESSENCE EYEBROW DESIGNER (04 BLONDE) – tej kredki używam, gdy przegapię, że skończyła mi się automatyczna kredka z Catrice. Jest to więc mój zapasowy „must have”. Ma idealny odcień, jest bardzo wydajna, ale niestety trzeba ją często temperować, dlatego przegrywa z kredkami automatycznymi. Łatwo podkreśla się nią brwi, jest trwała.

HITY I KITY  Z DZISIEJSZEGO ZESTAWIENIA



Hitem dzisiejszego zestawienia są dla mnie ultra cienkie kredki automatyczne od Catrice oraz żel do brwi Rimmel Brow This Way, który idealnie utrwala włoski. Kitem pozostaje kredka z Golden Rose, która niemalże całkowicie znika w ciągu dnia.

Powiązane wpisy:






Znacie któryś z moich produktów? Czym podkreślacie swoje brwi?








73 komentarze:

  1. Sporo tych produktów u Ciebie :) ja ostatnio stawiam tylko na puder zagęszczający i jestem bardzo zadowolona z efektu:)!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej dużo tego :):) chyba jesteś zaopatrzona już na tip top :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale tego dużo. Ja zazwyczaj korzystam z jednej kredki chociaż produktów mam kilka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie stosowałam nigdy żelu i pomady do brwi.. mam wrażenie, że będzie to dziwnie wyglądać. Szkoda, że nie pokazałaś jak każdy z tych produktów wygląda na Twoich brwiach... WWW.RINROE.COM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba zajęłoby mi to cały dzień, a niestety nie posiadam tyle wolnego czasu :P

      Usuń
  5. Mam dokładanie jeden produkt do brwi :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ech, nie sobie mówią co chcą...Mówią jak wiatr zawieje albo nadmiar albo minimalizm.. Niechaj każdy znajdzie złoty środek..
    Nie przepadam za stylizacją brwi ( yyy, może dlatego, że mam naprawdę słabe). Niemniej sama też mam kilka kosmetyków. Najbardziej chyba lubię Gimme Brow od Benefita, no nie można sobie zrobić tym krzywdy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje brwi są asymetryczne i na dodatek składają się z mega grubych i mega długich włosków, więc ciężko znaleźć coś, co się do nich nada :P

      Usuń
  7. Ja do brwi od X czasu używam zestawu z pierre rene :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja używam od zawsz epaletki z essence, jest njalepsza ;DDD

    OdpowiedzUsuń
  9. Szalona :D ja mam otwarte tylko dwa produkty :D a pomada wibo czeka w zapasach :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Trzeba przyznać, że masz czym malować brwi:D ja obecnie mam duo i kredkę z lily lolo;)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja uwielbiam pomady do brwi i wiernie wykańczam każdy słoiczek z Freedom Makeup, polecam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam je na oku, ale zawsze zapominam dodać do koszyka, gdy robię gdzieś zamówienie :P

      Usuń
  12. Z wyżej wymienionych mam tylko produkty GR ale masz sporo fajnych produktów. Ja także polecam pomadę z Inglota oraz Nyxa :)

    OdpowiedzUsuń
  13. jejku, naprawdę sporo, ja mam tylko jedną mascarę z delii oraz paletkę lily lolo do brwi. przydałaby mi się jeszcze kredka ale te dwa produkty w sumie też dają radę

    OdpowiedzUsuń
  14. Pomadkę Wibo mam od niedawna i dopiero uczę się z nią współpracować, ale podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pomady Bell mnie ciekawią :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kosmetyki do brwi i same brwi to moja obsesja. Lubie miec ladnie wymalowane wloski :)

    Zapraszamdo wziecia udzialu w wlosowej akcji "365 dni dla pieknych wlosow". Wiecej informacji na MALINOWAbeauty

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam cień z Golden R., ale kurcze za ciemny, niby dla mnie dobry, bo mam ciemną oprawę ale jak się wymaluje to bardzo rzucają się w oczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dużo tego, ja nawet połowy nie mam, choć chętnie korzystam z tego typu produktów :). Catrice znam :P

    OdpowiedzUsuń
  19. Super kolekcja, sama planuję poszukać czegoś nowego do moich brwi i sama nie wiem na co się zdecydować. Myślałam o tej pomadzie od Wibo

    OdpowiedzUsuń
  20. Spora kolekcja, ja mam chyba tylko trzy kosmetyki do brwi :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Obecnie najczęściej sięgam po puder do brwi z Golden Rose i bardzo go lubię. Ogólnie najbardziej lubię podkreślać swoje brwi za pomocą cieni. :_)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wosk do brwi od Bell bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Tak to mówią chyba tylko zazdrośni.. Ja uwielbiam takie filmiki i posty! Mam cień do brwi z GR bardzo go lubię :) Muszę w końcu wypróbować kredki z Catrice!

    OdpowiedzUsuń
  24. Sporo tego! Ale u mnie jest podobnie haha :))

    OdpowiedzUsuń
  25. sporo tego, ja uzywam cienia maybelline color tattoo odcien 40 :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wow sporo tego, ja mało ten temat ruszam, bo brwi ogólnie mam, ale czasami trochę je podkreślam i wtedy idzie w ruch kredka z Bell lub BrowSatin z Maybelline i to mi wystarcza, choć produktów mam więcej, ale coś średnio mi z nimi po drodze :P

    OdpowiedzUsuń
  27. Ciekawe produkty zawiera Twoja toaletka.

    OdpowiedzUsuń
  28. Do brwi używam mojego sprawdzonego duetu: pomady z Inglota i żelu do brwi z Golden Rose. Miałam z GR kredkę, ale używam tylko spiralki - kredka zupełnie mi się nie sprawdziła. Nie jest tak precyzyjna, jak bym chciała, kolor jest jakiś taki zbyt szary, a ogólnie nałożona wygląda sztucznie. Natomiast ciekawi mnie pomada z Wibo :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Jeny, moja mama ciągle tak mówi... "po co Ci tyle tego, i tak nie zużyjesz" :P Ale gdzieś przeczytałam, i to w sumie bardzo fajne, że kolorówki się używa a nie zużywa ;) Jak to sprawia radochę, to czemu nie.

    OdpowiedzUsuń
  30. Ciekawa jestem tego kosmetyku z Wibo ;) Lubię ich kosmetyki ale tego w szafce w Rossmannie w moim mieście nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetne zestawienie. Ja obecnie używam tylko kredki, ale rozglądam się za czymś bardziej praktycznym.

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja używam do brwi głównie kredek, ale bardzo serdecznie polecam żel z Essence, jest cudowny i bardzo przypomina ten z Benefitu, polecam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba wylądował w moim denku, bo wybrałam niewłaściwy odcień :P

      Usuń
  33. Zdecydowanie brakuje mi czegoś do brwi :)

    buziaki:*
    WWW.KARYN.PL || FACEBOOK || INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  34. puder do brwi GR uwielbiam mam już z 1,5 roku i nadal jest go dużo a po za tym trzyma się też dość długo

    OdpowiedzUsuń
  35. Zdziwiłam się, że nie ma tutaj kultowej pomady Inglota :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam, wyrzuciłam :P Niestety moje brwi bardzo źle wyglądały z pomadą nakładaną solo :P

      Usuń
  36. ja do brwi mam jeden skromny cień z Miss Sporty:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli Ci wystarcza to super :D Gdybym od razu trafiła na kredkę z Catrice, to pewnie nie musiałabym kolekcjonować takiego arsenału :D

      Usuń
  37. Sporo produktów masz do brwi, ja mam jedynie korektor Eveline :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo mi się podoba większość kosmetyków. Wiele znam.
    Ciekawe czy sprawdziłby się u mnie Brow this Way? Coś mi się wydaje, że tak! :)
    Kupiłabym z chęcią.
    Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Strasznie ciężko dostać tą pomadę w Wibo, a cień do brwi z GR mam i średnio jestem z niego zadowolona ponieważ nie jest za trwały... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po przygotowaniu tego wpisu zaczęłam podkreślać znów brwi cieniem GR i trzyma się u mnie całkiem dobrze, ale oczywiście dopełniam wszystko kredką z Catrice ;)

      Usuń
  40. Też mam sporo produktów do brwi, ale nie aż tak xD Zainteresowała mnie pomada do brwi z Wibo - w sumie to chyba przez to, że wszędzie jest o niej głośno i wiele dziewczyn ją po prostu pokochało :P

    Sakurakotoo ❀ ❀ ❀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdyby miała jaśniejszy odcień, to może i ja bym ją pokochała :D

      Usuń
  41. Ojoj, ileż kosmetyków :) miałam tę pomadę z Wibo, ale obecnie dość ciężko mi ją znaleźć..

    Pozdrawiam,
    Karolina [blog]

    OdpowiedzUsuń
  42. Muszę Ci powiedzieć że ciekawe te kosmetyki, muszę się skusić na kilka pozycji ;) pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  43. Fajne zestawienie:) Sporo tego masz:) Ja używam do brwi żelu Wibo i oraz matowego brązowego cienia Sensique.

    OdpowiedzUsuń
  44. Spora kolekcja kosmetyków do brwi. Bardzo lubię pomadę z Wibo.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  45. Kredek od catrice muszę koniecznie wypróbować, właśnie obecnie używam tatoo :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Nie znam tych produktów. Sama najbardziej lubię cienie w kamieniu :-)

    OdpowiedzUsuń
  47. Rzeczywiście sporo tego masz ale tak jak mówisz to Twoja toaletka i Twoje pieniądze . Osobiście lubię takie wpisy czy filmy bo od razu mogę się dowiedzieć opinii o wielu produktach z danej kategorii.

    OdpowiedzUsuń
  48. Bardzo przydatny wpis, wszystko dla maniaczki podkreślania brwi w jednym miejscu :) Ja często używam takich kosmetyków ! Tą pomadę z Wibo mam zamiar kupić ale mam właśnie z My Secret i jest całkiem fajna. Kupiłam też niedawno te cienkie kredki do brwi z catrice ale to totalna porażka ( połamały się całe nawet ich nie użyłam)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo trzeba wykręcać jedynie odrobinkę rysika :D

      Usuń
  49. Sporo masz tego :D
    Ja do brwi, poza pęsetką, nic nie mam :P

    OdpowiedzUsuń
  50. Dużo tego masz, fajne produkty.

    OdpowiedzUsuń
  51. Duuużo. ;) Ja do brwi mam jednego ulubieńca - pomadę z Benefitu.

    OdpowiedzUsuń
  52. Brnefit u mnie numerem 1. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  53. Mi się bardzo podoba, że zrobiłaś takie zestawienie.
    Ja chętnie się skuszę na produkty od Catrice i Essence, które wymieniłaś, o ile mają zimne ciemne kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz podejrzeć swatche w internecie ciemniejszych odcieni :)

      Usuń
  54. dużo rzeczy używasz wszystkiego codziennie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Absolutnie nie, po prostu w każdym produkcie albo nie podoba mi się kolor, albo konsystencja :P Dopiero jak trafiłam na idealną dla mnie kredkę Catrice, to przestałam szukać nowych produktów ;)

      Usuń
  55. Mam jeden ulubieniec do brwi, w ktorym jestem zakochana bez reszty i wkrótce o nim napisze :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Sporo tego - naprawdę pokaźna kolekcja :D Ja w tej chwili mam jedną kredkę do brwi z GR, która jest już na wykończeniu, żel z Loreala, trio z Maybelline i pomadę z Wibo - uważam, że to sporo, a u mnie to mała część tego, co Ty posiadasz :D plus za swatche w poście - często brakuje mi tego w takich wpisach :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy konstruktywny komentarz!

Copyright © MAKE-UP FULL OF COLORS , Blogger