6/28/2017

PALETKA ROZŚWIETLACZY WIBO STROBING MAKE UP SHIMMERS KIT

wibo strobing make up, wibo shimmers kit, paletka rozświetlaczy wibo

Nie jest tajemnicą, że paletka rozświetlaczy WIBO do nowości się od dawna nie zalicza – na rynek weszła już pod koniec minionego roku. Jednakże jakoś tak się złożyło, że jej zdjęcia przeleżały na moim dysku ponad pół roku. Prawdopodobnie dlatego, że wgrały się na sam koniec folderu ze zdjęciami i nigdy do jego końca nie dotarłam… Niemniej, jak to mawia się w języku angielskim – last but not least, paletka po prostu zasługuje na uwagę. Dlatego też dziś poświęcę jej dłuższą chwilę na moim blogu ;)

WIBO STROBING MAKE UP SHIMMERS KIT


OPAKOWANIE

wibo strobing make up, wibo shimmers kit, paletka rozświetlaczy wibo

Już samo opakowanie rozświetlaczy Wibo to istna petarda – poezja dla oczu! Przynajmniej za czasów „nowości”, bo ma postać lustrzanej kasetki, na której ochoczo będą się odbijały wszelkie paluszki (a już zwłaszcza te uraczone podkładem). Swoją kasetkę trzymam do dziś w kartonikowym opakowaniu, w które została fabrycznie zapakowana. Do zestawu dołączony jest mini pędzelek, który skreśliłam już na wejściu i którego po prostu nie użyłam. Paletka zawierająca wewnątrz cztery rozświetlacze i lusterko kosztuje ok. 30 zł w cenie regularnej. Produkt należy zużyć w ciągu 24 miesięcy od otwarcia.

KOLOR/KONYSTENCJA/ZAPACH

wibo strobing make up, wibo shimmers kit, paletka rozświetlaczy wibo

wibo strobing make up, wibo shimmers kit, paletka rozświetlaczy wibo

Paletka zawiera rozświetlacze w odcieniach: Shiny Choco, Russian Gold, Champagne i Silver Stars. Wszystkie rozświetlacze są produktami pudrowymi, aksamitnymi w dotyku. Według mnie produkt nie posiada zapachu.

SKŁAD

wibo strobing make up, wibo shimmers kit, paletka rozświetlaczy wibo

Talc, Mica, Magnesium Stearate, Silica, Dimethicone, 2-Etylhexyl Palmitate, Phenoxyethanol, [+/-] CI 77891, CI 77492, CI 77491, CI 77499.

MOJA OPINIA

wibo strobing make up, wibo shimmers kit, wibo strobing

Swoją opinię po prostu MUSZĘ zacząć od tego,  że kosmetyk Wibo Strobing Make Up Shimmers Kit ma naprawdę piękne opakowanie. Lustrzana pokrywa przywodzi na myśl o wiele droższe produkty, zamknięcie na magnes również robi wrażenie. Poza tym kasetka jest niewielka i bardzo poręczna. 

wibo strobing make up, wibo shimmers kit, paletka rozświetlaczy wibo

wibo strobing make up, wibo shimmers kit, paletka rozświetlaczy wibo

wibo strobing make up, wibo shimmers kit, paletka rozświetlaczy wibo

Przejdźmy jednak do najważniejszego, czyli do zawartości paletki. Wewnątrz skrywa ona cztery rozświetlacze, z których co najmniej połowa jest dość kontrowersyjna. Mowa tutaj o odcieniu Russian Gold, przypominającym stare złoto oraz Shiny Choco, czyli metalicznej „czekoladce”. Te dwa odcienie zdecydowanie trudno nazwać tradycyjnymi rozświetlaczami, które nakładane są na twarz. Wszystko to przez nietypowe, ciemnie odcienie oraz ich metaliczne wykończenie. O ile oba te odcienie są bez wątpienia piękne, o tyle nadają się co najwyżej jako cienie do oczu, jeśli w ogóle, bo nie próbowałam tej opcji. Próbowałam za to zaaplikować Russian Gold na skórę twarzy, gdy już się opaliłam, ale niestety nakładany pędzlem nie tworzy efektu złotej tafli, a przypomina wysyp pojedynczych złotych drobinek. Shiny Choco jest tutaj odrobinę łaskawszy, bo choć ma bardzo ciemny i bardzo ciepły odcień, to na mocno opalonej skórze może służyć jak bronzer – nie widać w nim pojedynczych drobinek, swoim wykończeniem przypomina słynny Golden Rose Terracotta Powder 04 (ale nie kolorem!).

wibo strobing make up, wibo shimmers kit, paletka rozświetlaczy wibo

wibo strobing make up, wibo shimmers kit, paletka rozświetlaczy wibo

Najpopularniejszymi odcieniami paletki są bez wątpienia Champagne oraz Silver Stars. Champagne, przypomina słynną Mary Lou Manizer, czyli tak jak sama nazwa wskazuje – ma szampański odcień. Silver Stars to chłodny rozświetlacz o różowo-srebrnej poświacie. Wyczytałam na jednym z blogów X czasu temu, że są to odpowiedniki słynnych rozświetlaczy Lovely w wersjach Gold (Champagne) oraz Silver (Silver Stars) i jestem skłonna się z tym w 50% zgodzić. Dlaczego jedynie w pięćdziesięciu procentach? Bo posiadam tylko wersję Silver od Lovely i zdecydowanie odpowiada ona odcieniowi Silver Stars od Wibo. Wersji Gold nie posiadam, a więc nie mogę jej przyrównać do Champagne. Niemniej zdecydowanie oba odcienie są warte uwagi, Silver Stars będzie odpowiedni do chłodniejszych typów urody i jaśniejszej skóry, a wersja Champagne powinna spodobać się osobom o cieplejszym typie urody. Choć nie stanowi to reguły, której nie można złamać – używam zamiennie obu rozświetlaczy, niezależnie od tego, czy jestem opalona, czy nie.

wibo strobing make up, wibo shimmers kit, paletka rozświetlaczy wibo

Pod względem wydajności, trwałości, itp. mogę ocenić jedynie odcienie Champagne oraz Silver Stars, ponieważ to ich używałam od minionego roku. Oba odcienie bez trudności aplikują się na skórę, ładnie rozcierają, nie robią plam. Najlepiej nakładać je pędzlem z delikatnym, puchatym włosiem i dobrze rozblendować. Oba odcienie dają efekt idealnej tafli wody na skórze, oba są trwałe (na mojej suchej skórze) oraz wydajne. Nie widziałam jeszcze, by ktoś tę paletkę zdenkował ;)

PODSUMOWANIE

wibo strobing make up, wibo shimmers kit, paletka rozświetlaczy wibo

Paletka Wibo Strobing Make Up Shimmers Kit to produkt zdecydowanie godny uwagi. Nie uważam jednak, by do końca był wart swojej ceny. Zwłaszcza, jeśli zamierzacie używać tylko dwóch odcieni zawartych w paletce, czyli Champagne i Silver Stars, ponieważ taniej wyjdzie kupno rozświetlaczy Lovely Gold oraz Silver osobno (kosztują ok. 10 zł/szt.). Jeśli zamierzacie korzystać z całej paletki, to jak najbardziej polecam, bo bardzo przyjemnie się z nią pracuje. Zawsze pozostaje również opcja zakupu paletki na promocji -50% w Rossmannie ;)






Używacie rozświetlaczy w swoim makijażu?









70 komentarzy:

  1. Paletka bardzo ładna, ale ja aż tylu roświetlaczy chyba nie potrzebuję 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. ja korzystałabym zw wszystkich odcieni, piękna paleta, kocham rozświetlacze

    OdpowiedzUsuń
  3. Odcień Champagne najbardziej wpadł mi w oko ;) Paleta wygląda super, ale dla samej siebie nie potrzebuję aż czterech odcieni ;) W zupełności wystarcza mi jeden rozświetlacz ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Opakowanie jest poprosyu piękne! <3 Podobają mi się wszystkie odcienie i z chęcią wypróbowałabym ich także na oczach. Mam oba odcinie z Lovely ale chyba bardziej lubię się z Gold :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Trochę szkoda, że te dwa rozświetlacze są odpowiednikami tych z lovely (sama mam właśnie silver z lovely, który bardzo lubię). Te ciemnie kolory rzeczywiście nie bardzo będą się nadawać jako rozświetlacz. Myślałam kiedyś o tej palecie, ale chyba sobie ją daruję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie wyglądająca paleta, jednak ja nie mam aż takiego zapotrzebowania na rozświetlacze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię tę paletkę, daje piękny efekt na skórze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna paletka i śliczne odcienie! Sama używam rozświetlaczy, ale dość rzadko.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygląda zdecydowanie kusząco. Ogólnie Wibo wciąż zaskakuje mnie swoją bogatą ofertą wychodzącą na przeciw najnowszym makijażowym trendom!

    OdpowiedzUsuń
  10. To coś dla mnie, możliwe, że się skuszę. :-)
    Przy okazji, jeśli będziesz miała chwilę, bardzo proszę o wypełnienie krótkiej ankiety na moim blogu - każde sugestie i wskazówki są dla mnie cenne. :-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jednak bym nie kupiła... Tak jak piszesz, użyłabym tylko 2 z tych jak można kupić te od Lovely. Szkoda kasy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładnie wygląda, mam ją gdzieś w zapasach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziś miałam już ja w dłoniach, ale ostatecznie odłożyłam, bo się śpieszyłam ;D, Myślę nad jej kupnem :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ta kasetka jest przepiękna! Naprawdę wygląda dość luksusowo. :P Ja jednak się na nią nie skuszę, bo korzystałabym tylko z tych dwóch odcieni.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak mam byc szczera, to niestety, ale te rozswietlacze akurat mi sie nie podobaja :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Kurczę, za tymi trendami w makijażu ciężko nadgonić - ledwo człowiek się konturowania właściwego nauczył, to teraz wszędzie strobing :P Nie próbowałam jeszcze bawić się z rozświetlaczami, generalnie nie lubię jak mi się skóra świeci.. Może, gdyby ktoś wykonał na mnie odpowiedni makijaż na początek, żebym zobaczyła co i jak, to może bym się przekonała - póki co nie chcę sobie zrobić kuku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na początku też jakoś szczególnie nie przepadałam za rozświetlaczami, ale pięknie ożywiają twarz ;)

      Usuń
  17. Uwielbiam rozświetlacze w makijażu szczególnie wiosną i latem.

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystko prezentuje się tutaj wyjątkowo pięknie, ale właśnie kolorystyka n ie do końca mi odpowiada. Co prawda w palecie jest super, ale na mojej twarzy chyba nie byłoby już tak uroczo :P

    OdpowiedzUsuń
  19. Moim ulubieńcem wśród rozświetlaczy jest "Mary Lou-Manizer" :)
    Ta paletka akurat niekoniecznie mnie kusi.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ależ złotka prawdziwe:). Lubię rozświetlacze, i te różowe i te złote:) Te złote są idealne na lato:).

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam rozświetlacze! Najlepsza część makijażu! A ta paletka z Wibo aż kusi :3
    Pozdrawiam ;>
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  22. Nigdy nie testowalam tej paletki ale wiele osob ja zachwala :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo kuszaca paletka rozswietlaczy <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Pięknie się mieni ! ja aktualnie używam od Makeup Revolution :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  25. hmm na lato w sam raz ;P ale poczekam na promke

    OdpowiedzUsuń
  26. Tej paletki nie miałam, ale na policzkach wygląda obłędnie.

    OdpowiedzUsuń
  27. Ogólnie podoba mi się natomiast od jakiegoś czasu nie sięgam po rozświetlacze :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo ładnie wygląda ta paletka, ale mnie jakoś nie kusi. Trio z Wibo mi się nie sprawdziło i to zniechęca mnie do kupowania kolejnych palet tej marki :P

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczna paletka :) Ja bym jej używała zamiast cieni do powiek bo kolory mi tutaj bardzo odpowiadają

    OdpowiedzUsuń
  30. Ale ma cudne opakowanie :) Mam rozswietlacz Gold i Silver, wiec pewnie się nie skuszę na tę paletkę, bo i tak tylko tych odcieni bym używała :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Wygląda pięknie, ale używałabym może dwóch odcieni więc szkoda mi pieniędzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Paletka śliczna, coraz bardziej przekonuje się do rozświetlaczy :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Super odcienie! :)

    http://diamontsfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Niestety nie używam rozświetlaczy.

    OdpowiedzUsuń
  35. Niestety nie używam rozświetlaczy.

    OdpowiedzUsuń
  36. nie miałam tj paletki, ale już samo opakowanie zachęca. Jestem ciekawa czy sprawdziłaby się u mnie
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  37. Nie kusi mnie ta paletka. Pewnie też bym używała tylko 2 rozświetlaczy, a szkoda, żeby zajmowała mi tyle miejsca.

    OdpowiedzUsuń
  38. wow this Palette is so lovely.
    The shades are amazing.
    Really like it.

    with love your AMELY ROSE

    OdpowiedzUsuń
  39. kupiłabym choćby ze względu na piękne opakowanie<3

    OdpowiedzUsuń
  40. Używam rozświetlaczy, ale nie jakoś namiętnie. Korzystam z tego co mam i nie kuszą mnie inne :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja się właśnie skłaniam do zakupu obu rozświetlaczy z Lovely :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Cudne rozświetlenie! Jedyne co jest nie tak, to, to, że lubię srebrne rozświetlenie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Nie mam tej paletki i też nie używam rozświetlaczy przynajmniej jak na razie :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Mam ale jakoś rzadko użyeam :P wykańczam dłużej otwarte :P

    OdpowiedzUsuń
  45. Lubię rozświetlenie w makijażu :-) Ładnie wygląda ta paleta Wibo!

    OdpowiedzUsuń
  46. Udało mi się jej ostatnio oprzeć ale nadal mnie kusi. Coś czuję, że jednak ją wezmę przy kolejnej promocji :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Nie dość, że kolory piękne, to jeszcze opakowanie przyciąga uwagę! :) Ja rozświetlaczy raczej nie używam :)

    OdpowiedzUsuń
  48. I wez tu człowieku nie zgłupiej jak tu takie pokusy!! Piękna ta paletka!

    OdpowiedzUsuń
  49. Niby fajna ta paletka, ale kolory nie moje zupełnie... ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. Nie miałam jej jeszcze, na razie powstrzymuje się od kolejnych zakupów 😀

    OdpowiedzUsuń
  51. Bardzo ładna paletka ale tak jak piszesz użyteczne sa raczej tylko te dwa jasne odcienie. Poza tym mam już tyle rozswietlaczy ze mogłabym się nimi całą smarować.

    OdpowiedzUsuń
  52. rozświetlacze mam, zastanawiam sie nad bronzerem

    OdpowiedzUsuń
  53. Piękna jest ta paletka, ale ja właśnie na pewno nie używałabym wszystkich 4 rozświetlaczy :D

    OdpowiedzUsuń
  54. Ale pięknie wygląda ta paletka 😍 Szkoda, że nie mogłam jej ostatnio znaleźć w drogerii...
    WWW.RINROE.COM

    OdpowiedzUsuń
  55. Paletki mnie póki co nie kuszą, właśnie obawiam się, że nie będę używać wszystkich odcieni, kupiłam sobie chwalony Lovely i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Niestety 2 kolory jak dla mnie mało użytkowe a cena zbliżona do paletki MUR - mojego najnowszego odkrycia - w której jest znacznie więcej odcieni na co dzień ;)

    OdpowiedzUsuń
  57. te dwa najjaśniejsze odcienie najbardziej mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  58. nie używam rozświetlaczy :D i kolory tego jakoś nie do końca mnie przekonują ;)

    OdpowiedzUsuń
  59. Prezentuje się fajnie, no ale fakt, aja tych ciemnych rozświetlaczy też bym nie używała.

    OdpowiedzUsuń
  60. Fajnie wygląda! Bardzo lubię rozświetlacze, ale ostatnio ograniczyłam ich stosowanie :))

    OdpowiedzUsuń
  61. Ja rozświetlacz odkryłam stosunkowo niedawno, ale bardzo przepadłam w tym sposobie konturowania twarzy :) tej paletki nie znam choć kosmetyki tej firmy bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Bardzo elegancka paletka. Ja w zasadzie nie używam rozświetlaczy, jedynie bronzer.Może skuszę się na nią w przyszłości.

    OdpowiedzUsuń
  63. Pięknie wygląda w opakowaniu! Myślę, że u mnie sprawdziłyby się przede wszystkim na powiekach. :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy konstruktywny komentarz!

Copyright © MAKE-UP FULL OF COLORS , Blogger