11/10/2014

SZYBKOSCHNĄCE LAKIERY DO PAZNOKCI



Dziś słów kilka o moich ulubionych szybkoschnących lakierach do paznokci. Szczerze mówiąc, to ogólnie wszystkie lakiery szybkoschnące mogą być moimi ulubieńcami ze względu na odwieczny brak czasu ;) Nie mam też cierpliwości, by nakładać po 3-4 warstwy baz, lakierów i top coatów, więc intensywny schnący w kilkadziesiąt sekund lakier jest moim ideałem na co dzień ;) Zapraszam do zapoznania się z ekspresowymi lakierami!


ASTOR QUICK'N GO! 45SEC 



Lakiery firmy Astor były pierwszymi szybkoschnącymi lakierami, jakie dane mi było wypróbować. Przez wiele miesięcy testowałam różne odcienie, ale po jakościowym przeglądzie lakierów ostały mi się tylko dwa kolory: 320 (żółty) oraz 351 (pomarańczowy). Oczywiście nie mam ŻADNYCH zastrzeżeń co do jakości tych lakierów, ale zdążyły już zgęstnieć ze starości i naturalną koleją rzeczy było ich wyrzucenie – w końcu już mi się wystarczająco wysłużyły ;) Mam zamiar uzupełnić ich niedobory w najbliższym czasie ;)


Producent zapewnia, że „Kompleks witaminowy lakieru Quick Dose Witamina Complex odżywia i utwardza paznokieć, dając równomierny, błyszczący efekt dzięki tarczy z minerałów i bioceramidów.”. Ze swojej strony mogę dodać, że lakier ma niesamowicie wygodny pędzelek (szeroki), co dodatkowo ułatwia szybką aplikację lakieru przy zachowanej dokładności. Szczerze mówiąc chciałabym, by wszystkie lakiery były wyposażone w takie aplikatory. Ponadto pigmentacja lakierów jest tak dobra, że wystarczy jedna warstwa i malowanie paznokci można uznać za zakończone ;) Co do schnięcia w 45 sekund – nie mierzyłam nigdy czasu, ale na pewno schną błyskawicznie, bez porównania do zwykłych lakierów. Plusem jest też cena lakierów: w internecie można je dostać już za 5 zł!
 Tu kupisz lakiery (kliknij)

RIMMEL 60 SECONDS 



Na lakiery Rimmel z serii 60 Seconds skusiłam się zachęcona świetnymi efektami, jakie dawały lakiery formy Astor. Dodam od razu, że się nie zawiodłam ;) Oczywiście brakuje mi w nich szerokiego pędzelka, jaki występuje w lakierach Astor, ale biorę też pod uwagę, że pewnie nie każdej klientce taki pędzelek pasuje. Obecnie ostały mi się dwa kolory lakierów o pięknie brzmiących nazwach: 430 CORALICIOUS (koralowy) oraz 323 DON’T BE SHY (różowy). Ten ostatni pochodzi z serii Rimmel 60 Seconds Rita Ora i zawiera na nakrętce grafikę z portretem piosenkarki w formie znaczka pocztowego (Link do strony Rimmel (kliknij). Podobnie jak w przypadku wyżej opisanych lakierów nałożona warstwa schnie bardzo szybko (również nie mierzyłam czasu ;) ), jest tylko troszkę mniej napigmentowana od Astora. Nie umniejsza to jednak lakierom, które są jednymi z moich ulubieńców. Cena Rimmel z serii 60 Seconds wynosi w internecie ok. 5 zł:

Tu możesz kupić lakiery (kliknij) 

A może Wy znacie jakieś inne lakiery, które szybko wysychają? ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Serdecznie dziękuję za każdy konstruktywny komentarz!

Copyright © MAKE-UP FULL OF COLORS , Blogger