11/16/2014

PALETA CIENI ZA 10 ZŁ?



Mam przyjemność przedstawić dziś w poście paletę cieni, którą miałam okazję testować przez kilka miesięcy. Paletkę możecie kupić za grosze w internecie i zawiera 12 odcieni, z których można wyczarować makijaże dzienne oraz wieczorowe. Jeśli jesteście ciekawi jaka to paletka oraz jaka jest moja opinia o niej, to zapraszam do czytania (w poście znajdziecie też zdjęcia ze swatchami).


Paletkę firmy SUNKISSED zakupiłam dorzucając ją w ostatniej chwili do koszyka podczas realizacji zamówienia w sklepie Cocolita. Skusiły mnie kolory oraz oczywiście bardzooo niska cena ;) Na paczkę czekałam z niecierpliwością, ponieważ bardzo byłam ciekawa, jak cienie będą się sprawować i jak będą wyglądały w rzeczywistości. Jakiś  czas po zakupie zauważyłam w innym sklepie internetowym prawie identyczną paletkę firmy Misslyn, ale kosztowała już ponad 30 zł ;)




Przechodząc do jakości wykonania cieni – opakowanie jest z kiepskiego plastiku, ale nie ma co liczyć na dobrą jakość opakowania w tej cenie. W końcu coś za coś. Paletka jest ultracienka, więc nie zajmuje dużo miejsca w kufrze ;) Przezroczysta pokrywka sprawia, że łatwo możemy podglądnąć cienie bez otwierania pudełka, co bardzo się przydaje, gdy szukamy w naszych zasobach pożądanego koloru cienia.

Same cienie łatwo aplikują się na powiekę, nie osypują się i nałożone na bazę pod cienie utrzymują się u mnie cały dzień, czym biją na głowę większość cieni, które posiadam. Moje powieki mają bowiem tendencję do „zjadania” każdego cienia w ciągu dnia niezależnie od bazy, której użyję ;) Nie spodziewałam się tak dobrego wyniku od cieni, za które zapłaciłam ok. 10 zł.





Jeśli chodzi o kolorystykę, to jest ona mniej połyskująca od tej na zdjęciach (flesz niestety robi swoje). Cienie w paletce są dobrze napigmentowane. Nie ma oczywiście mowy o tak dobrej pigmentacji, jakie mają drogie cienie, ale jakość jest naprawdę przyzwoita za tak niską cenę.








 W skrócie kolory paletki można określić jako odcienie bieli, beżu, różu, brązów oraz złota.


Podsumowując: warto wypróbować paletkę przy okazji realizacji internetowych zakupów, ponieważ otrzymujemy przyzwoitą jakość w niskiej cenie.

Paletka dostępna tutaj i tutaj


Czy któraś z Was miała okazję wypróbować cienie SUNKISSED?

1 komentarz:

  1. Tej paletki osobiście nie znam, ale aż żal jej nie kupić za takie grosze! Co do sklepu cocolita to również często robię w nim internetowe zakupy. :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy konstruktywny komentarz!

Copyright © MAKE-UP FULL OF COLORS , Blogger