5/22/2016

KREM POD OCZY Z ROSSMANNA, KTÓRY SIĘ SPRAWDZIŁ!

winogronowy krem, krem biała herbata

Znalezienie dobrego kremu pod oczy to nie lada wyzwanie. Kremy mogą być za tłuste, zbyt lekkie, mogą nie nadawać się pod makijaż lub też mieć nieodpowiednie opakowanie lub zbyt wysoką cenę. Mogą również – o zgrozo! - wcale nie dawać efektów ;) Dlatego dziś chciałabym Wam przedstawić lekki krem pod oczy od Alterry, który możecie dostać w każdym Rossmannie!

ALTERRA NAWILŻAJĄCY KREM POD OCZY WINOGRONA BIO I BIAŁA HERBATA



OPAKOWANIE


Opakowanie znajdzie na pewno wiele zwolenniczek, ponieważ ma postać miękkiej tubki, z której w prosty i (co najważniejsze) higieniczny sposób możemy wydobyć krem. Część dziewczyn narzeka na kremy pod oczy umieszczone w słoiczkach, ponieważ zanurzając w nich swoje palce przenosimy do wnętrza bakterie, a co za tym idzie – krem ma krótszą trwałość. W przypadku kremu winogronowego z Alterry nie ma takiego problemu. Tubka zawiera standardową ilość 15 ml kremu do zakupienia w cenie ok. 9 zł. Tubka umieszczona jest w dodatkowym kartonowym opakowaniu.

KOLOR/KONSYSTENCJA/ZAPACH


Krem ma zwyczajny biały odcień oraz dość lekką, lejącą się konsystencję, która szybko się wchłania. Pachnie świeżo, raczej nie winogronowo. Może to zapach białej herbaty albo alkoholu ;)

SKŁAD


W składzie na drugim miejscu znajdziemy alkohol, następnie m.in. glicerynę, oliwę z oliwek, olej ze słonecznika, naturalna sól sodowa kwasu mlekowego, olej sojowy, olej z pestek winogron, wyciąg z liści białej herbaty, hyaluronian sodu, wit. E, masło shea, sterole z rzepaku.

Na początku składu widnieje niestety alkohol, potem tanie i popularne oleje, dopiero dalej znajdziemy „tytułowe” składniki takie jak olej z pestek winogron i ekstrakt z białej herbaty. W kremie pod koniec składu znajduje się również wiele substancji zapachowych, co może podrażniać osoby z wrażliwą skórą pod oczami.

OD PRODUCENTA



Zgodnie z informacją zawartą na opakowaniu, krem powinien być odpowiedni dla osób z suchą skórą pod oczami, u których pojawiają się pierwsze zmarszczki.

MOJA OPINIA


Krem zakupiłam OCZYWIŚCIE pod wpływem, ale nie alkoholu a pozytywnych recenzji kremu Alterry na wielu blogach. I muszę przyznać, że się nie zawiodłam! Jestem pozytywnie zaskoczona składem oraz działaniem kremu, który kosztował poniżej 10 zł w drogerii. Ale od początku…


Wiadomo, że podoba mi się jego niska cena. Podoba mi się również malutkie, miękkie, higieniczne i zgrabne opakowanie. Podoba mi się design produktu. Kupowałam go ze świadomością, że jest to krem lekki, nadający się dla osób przed trzydziestką, może nawet nastolatek ;) Niemniej postanowiłam spróbować. Krem okazał się być wygodny w użytkowaniu, bardzo łatwo rozprowadza się na skórze i szybko się wchłania. Jest to chyba idealny krem na dzień - w sam raz pod makijaż. Ja zaryzykowałam (ryzyk-fizyk!) i nakładałam go jedynie na noc. Sprawdził się całkiem nieźle ;)


Rano skóra pod oczami była nawilżona, miękka, a moje drobne zmarszczki zostały wygładzone. Oczywiście nie pierwszego dnia, tylko przy regularnym stosowaniu kremu ;) Dla ścisłości dodam, że mam 28 lat, więc do nastolatki wiekowo już mi bardzo daleko…

Alkohol zawarty w składzie nie wyrządził mojej skórze ani oczom żadnej krzywdy – skóra nie została przesuszona, oczy nie były podrażnione, nie wystąpiła żadna alergia czy inne podobne atrakcje. Jestem naprawdę zaskoczona, bo to dobry produkt w niskiej cenie i na dodatek wegański!

PODSUMOWANIE


Krem ma niemal same plusy – szybko się wchłania, jest tani, łatwo dostępny, ma dość dobry skład jak na produkt drogeryjny i co najważniejsze - działa! Minusem jest oczywiście alkohol wysoko w składzie oraz fakt, że kosmetyk raczej nie będzie wystarczająco nawilżał skóry pod oczami u osób 30+.


Znacie ten krem? Jakie kremy pod oczy polecacie? ;)


95 komentarzy:

  1. Ja też o nim nie dawno pisałam, jest super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja go mam w swoich zapasach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powiem, że jestem zdziwiona obecnością alkoholu tak wysoko w składzie skoro to jest krem nawilżający. Jednak zapiszę sobie go i spróbuję bo kończy mi się krem pod oczy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nawet nie sprawdzałam składu przed zakupem, więc potem byłam zaskoczona :D

      Usuń
  4. Mam Alterrę do twarzy, też jest alkohol i nie sprawdza się u mnie, ale ja mam prawie 40 lat ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może faktycznie są to kremy zbyt "lekkie" ;) Ja z kolei mam poniżej 30 lat, a stosuję krem do twarzy 40+ :D

      Usuń
  5. Miałam kiedyś jakiś krem pod oczy z Rossmanna i był raczej średni. Ale na ten może i się skuszę bo już widziałam kilka dobrych opinii. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. miałam ale nie zrobił u mnie nic...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, bo cena i dostępność jak najbardziej na plus ;)

      Usuń
  7. Niestety nie umiem zmusić się do regularnego stosowania kremu pod oczy :( Tego kremu nie znam i nie kusi mnie ze względu na ten alkohol..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama miałam z tym problem, ale po prostu trzymam krem pod oczy na szafce nocnej, wiec nie idzie o nim zapomnieć ;)

      Usuń
  8. Miałam ten krem i na dzień kompletnie się u mnie nie sprawdził, za to na noc ok. Szału jednak nie zrobił.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rano nie mam czasu go aplikować, więc kładę grubszą warstwę na noc :D

      Usuń
  9. Ja mam od dawna Sylveco i to jego stosuję, chociaż u mnie z regularnością to jest kicha, mam też w zapasach Lierac a z Alterry miałam kiedyś krem pod oczy dla starszych Pań, bodajże z orchideą ale strasznie mnie podrażniał i miał odrażający zapach. Jak wykończę zapasy a będę potrzebowała kremu, z pewnością wypróbuję ten, bo bardzo lubię tę firmę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubiłam krem pod oczy z Sylveco, obecnie czaję się na Vianek ;)

      Usuń
  10. Ja bardzo lubię kosmetyk pod oczy w roll-onie, wygodnie się go aplikuje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam kiedyś produkt pod oczy w formie roll-on, ale nie podobał mi się ten sposób aplikacji ;)

      Usuń
  11. Mam przesuszona skórę i bardzo bałabym się go stosować 😞

    OdpowiedzUsuń
  12. Kilka pochlebnych opinii już słyszałam na temat tego kremu i prawdę mówiąc bardzo mnie ciekawi. Jest śmiesznie tani, więc myślę, że wkrótce wypróbuję i mam nadzieję, że będę równie zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby Ci się sprawdził :D Obecnie chyba nawet jest w promocji ;)

      Usuń
  13. Kochana! Z nieba nam spadłaś bo właśnie oddałyśmy już drugi krem pod oczy, który właśnie nie robiły w naszym przypadku nic dobrego a kosztowały dużo więcej niż ten. Musimy go wypróbować :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że ten się sprawdzi :D Przynajmniej nie wydacie na niego fortuny :D

      Usuń
  14. Nie znam go, ale obecnie używam kremu firmy Vianek. Również nie jest wygórowany jeśli chodzi o cenę, za to działa świetnie. Nawilża lekko, ale za to bardzo szybko się wchłania i nie pozostawia nieprzyjemnej warstwy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja po 30-tce, to u mnie chyba za słaby? Szkoda, ja chyba kupię Nacomi, jak skończę ten co mam teraz.

    OdpowiedzUsuń
  16. U mnie totalnie się nie sprawdził niestety :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Zwrócę na niego uwagę ;) Ale póki co szukam czegoś treściwego na noc, co zostawi mi tłustawą warstewkę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak znajdziesz coś godnego uwagi, to daj znać :D

      Usuń
  18. Mam tą wersję do twarzy. Niestety alkohol w składzie mnie podrażnia, czuję jak mi "paruje" do oczu jeśli wiesz co mam na myśli ;) Z kremem stosowanym bezpośrednio pod oczami mogłabym mieć jeszcze większy problem.
    Na razie pozostanę wierne RdL :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam to uczucie "parowania" alkoholu z niektórych toników do twarzy - nic miłego :P

      Usuń
  19. Zawsze wybierając się do Polski obiecuję sobie, że coś kupię tej marki i zawsze zapominam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama często mówię, że coś kupię, a potem zapominam ;)

      Usuń
  20. Podoba mi się twoj wygląd bloga :) Zachęca kolorami
    A co do kremu to pewnie dzięki twojej rezencji zakupie ihih
    Zapraszam do mnie https://marrstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Nigdy go nie stosowałam;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Też mam tak krem, obawiałam się alkoholu, ale sprawdził się u mnie świetnie i absolutnie nie wysusza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama przed zakupem nie sprawdziłam nawet składu :D

      Usuń
  23. Może się skuszę jak wykończę swoje zapasy kremów pod oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  24. ciekawe...chociaż rzeczywiście ten alkohol trochę odstrasza.

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie znam, ale myślę, że u mnie by się nie sprawdził raczej :(

    OdpowiedzUsuń
  26. żadko kiedy widzę jakos znacząco poprawę skóry po kremach pod oczy, jak wykończę obecny, sprawdzę ten:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja widzę poprawę po spłyceniu maleńkich zmarszczek :)

      Usuń
  27. Znam go, faktycznie to tani, fajny krem:-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Znam go, faktycznie to tani, fajny krem:-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Oo muszę go wreszcie wypróbować!:)
    Zapraszam do obserwacji naszego bloga!

    OdpowiedzUsuń
  30. chętnie i ja się na niego skuszę :)
    co powiesz na wzajemna obserwacje?

    OdpowiedzUsuń
  31. Za taką cenę naprawdę warto go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Mnie jest bardzo ciężko znaleźć dobry krem pod oczy, który nie będzie mnie podrażniał :< Ale za tę cenę myślę, że wypróbuję ten produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  33. To świetne, że jesteś z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie mam zaufania do kosmetyków do pielęgnacji twarzy Alterry, ich krem do twarzy i emulsja myjąca niestety kompletnie mnie oczarowały. Pozostaję przy sprawdzonych produktach do włosów.

    OdpowiedzUsuń
  35. Łoł 10 zł za taki skład! :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Szkoda, że zawiera alkohol :/

    OdpowiedzUsuń
  37. Ciekawe jak sprawdziłby się u mnie. Jednak ja chyba bardziej wolę konkretne konsystencje.

    OdpowiedzUsuń
  38. Nie znam ale jutro idę do rossmana to się za nim rozejrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  39. słyszałam o nim wiele dobrego :)
    Zapraszam! <3
    locastrica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja jednak sie boje tego alkoholu kurcze, choc w sumie sama nie wiem, moze sprobuje? :P

    OdpowiedzUsuń
  41. ja potrzebuję czegoś bardziej konkretnego.. tak dla 30+ ;-)

    OdpowiedzUsuń
  42. Nie miałam jeszcze tego kremu. Teraz krem pod oczy mam z Clareny.

    OdpowiedzUsuń
  43. Może na lato by się u mnie nadał.

    OdpowiedzUsuń
  44. Dużo dobrego czytałam o tym kremie :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Te alkohole to alkohole tłuszczowe, żadne inne :D. W kosmetyce wykorzystywane są baaardzo często, by dodać smarowności. Poza tym wygładzają i nawilżają skórę. Nie powinnyśmy się ich bać :).
    Fajnie, że w tej cenie można znaleźć krem godny uwagi. Na pewno kiedyś go przetestuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alkohole akceptuję w odżywkach do włosów, ale w produktach pod oczy jakoś tak strasznie wyglądają :P

      Usuń
  46. Mam go i to pierwszy krem pod oczy ktory na prawde jest bardzo dobry :-)

    OdpowiedzUsuń
  47. Z alterry mam tylko odżywkę do włosów, z której jestem bardzo zadowolona. Muszę i ten krem sprawdzić, bo Twoja opinia brzmi zachęcająco :)
    Z chęcią dołączam do obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy konstruktywny komentarz!

Copyright © MAKE-UP FULL OF COLORS , Blogger