11/06/2016

CHWILE ULOTNE, CZYLI MIX ZDJĘCIOWY WRZESIEŃ/PAŹDZIERNIK (MNÓSTWO ZDJĘĆ!)


W dzisiejszym miksie prym będą wiodły nowości, które pojawiły się u mnie w okresie wrzesień-październik. A było tego sporo ;) Uzupełniłam wszystkie braki kosmetyczno-ubraniowo-torebkowe. Jak zawsze będzie też również coś na ząb, by rozbudzić Wasz apetyt ;)

CHWILE ULOTNE




1. Botki, które udało mi się zakupić, zanim zorientowałam się, że będą modne w tym sezonie ;) Tak naprawdę szukałam butów komfortowych w noszeniu, nie na szpilce, ale też nie całkowicie płaskich. I voila!

2. Torebka z ćwiekami, która towarzyszy mi od lat i pasuje zarówno do stylizacji w luźnym jak i eleganckim stylu. Najbardziej uniwersalny model.

3. Najnowszy nabytek, czyli torebka Valentino. Ma idealny jesienny kolor, jest bardzo pojemna, no i te frędzle!


1. Z cyklu home decor – szyszki, które planuję przemalować na miedziany odcień.

2. Mój nowy nabytek, czyli palma areka. Niech rośnie ;)

3. Szafeczka na klucze z Pepco, które zawisła już na swoim miejscu.


1. Miętowy sweterek plus miętowy naszyjnik, to idealny zestaw ;)

2. "Chanelka" z second handu. Elegancka i niesamowicie wygodna.

3. Kolczyki, które zakupiłam w Drogerii Natura. Każde za ok. 10 zł/szt.


1.Paczka od Cocolity. Jej zawartość zobaczycie na kolejnym zdjęciu pod spodem.

2. W niedzielę obowiązkowo trzeba wypić pyszną kawkę i zagryźć czymś słodkim – tym razem było to pyszne i lekkie ciemne ciasto z delikatnym kremem i galaretką z truskawkami.

3. Mój ulubiony puder, czyli Too Faced Amazing Face i idealny pędzel kabuki od Ebelin.


1.A oto zawartość paczki z Cocolity: paletka In The Balm of Your Hand zawierająca hity od The Balm, takie jak: Bahama Mama, Mary Lou czy Hot Mama. Dorzuciłam do zamówienia również słynny żel aloesowy od Holika Holika i nie żałuję!

2. Mydełka Linda – fioletowe pojawiło się już w ulubieńcach października. Pachnie elegancko, niczym najlepsze perfumy! A to niby tylko gruszka i śliwka ;)

3. Część październikowych zakupów – myjka do pędzli z Rossmanna, tonik Ziaja Liście Zielonej Oliwki, żel antybakteryjny Bath&Body Works, żel aloesowy Holika Holika, słynny puder Golden Rose terracotta w odcieniu 04 i ultracienka kredka do brwi od Golden Rose. Tylko jeden z tych produktów okazał się być bublem…



1Moje „złotko”, czyli cudowny puder terracotta w odcieniu 04 od Golden Rose.

2. Słynne olejki do ust z Eveline już są u mnie!

3. Takie są skutki zarwania toaletki - cała zawartość musiała powędrować na parapet  ;)


1.Trochę kuszenia, czyli przesłodki mini-serniczek na równie urokliwej krówce ;)

2. Gotujemy zdrowe jedzonko – uwielbiam szpinak!

3. Winogrona z własnego ogródka najlepsze!


1.Mały wypad do Magnolii we Wrocławiu w celu zrujnowania zawartości portfela (i konta!).

2. W TK Maxx zakupiłam, m.in. zestaw produktów Soap&Glory oraz…

3. Bronzer Korres Monoi Oil oraz podkład NARS Sheer Matte. Oba są jeszcze  fazie testów ;)


1Z trudem upolowane w Rossmannie, czyli K’Lips w odcieniu 02 Pink Poison.

2. Tania jak barszcz pomadka z Biedronki – Bell Ms. Perfect. Mięciutka jak masełko.

3. K’Lips w opakowaniu inspirowanym oczywiście Kylie...


1Zakupy z Rossmanna z tygodnia promocji na produkty do makijażu oczu.

2.Zakupione na promocji na produkty do makijażu twarzy w Rossmannie, czyli paletka Strobing Make-Up od Wibo.

3.Upolowane w The Body Shop na promocji 2+2 gratis, czyli trzy z czterech maseł do ciała: moringa i mango.


1.Etap promocji na produkty do makijażu twarzy: 3 odcienie róży z Wibo + paletka do strobingu.

2. Trzy odcienie róży z WIBO – nr 1 to wypiekany róż z domieszką złota, nr 2 to chłodny odcień różu, a nr 3 to ciepła brzoskwinia.

3. Zbliżenie na piękny odcień nr 1, czyli tańszy odpowiednik NARS Orgasm.


1.Kolejny ulubieniec października, czyli paletka róży z Makeup Revolution w odcieniu „Hot & Spice”.

2. Lakier z serii Rimmel 60 sec w odcieniu Gimme Some Of That.

3. Mój pierwszy produkt Bath&Body Works, czyli żel antybakteryjny w jesiennej odsłonie Give Thanks, czyli o zapachu dyni z cynamonem.


1.Jesienne zapachy Polskie świece, czyli ciasto cytrynowe, zielona herbata i gruszki. Polecam!

2. Świece, świece, świece wszędzie!

3. Zbliżenie na bronzer od Korres Monoi Oil.


1.Po latach i mnie dotknęła pomadko-mania… Seria Lip Lava od I Heart Makeup przypadła mi do gustu.

2. Lip Lava ma być tańszym odpowiednikiem Too Faced Melted.

3. Zapraszam na mój Instagram tutaj, gdzie na bieżąco informuję Was o sklepowych nowościach!



To rekordowy mix zdjęciowy, ponieważ objął aż 41 zdjęć ;) Mam nadzieję, że Was nie zanudziłam!





82 komentarze:

  1. Frędzle ♥♥ mam wrażenie, że u mnie są wszędzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam ostatnio nawet rękawiczki z frędzlami :D

      Usuń
  2. Sporo tego, takiej chanelki właśnie szukam :) Idealna <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja dzisiaj znalazłam kolejną w second handzie :P Ale już się nie skusiłam :D

      Usuń
  3. Wiedzę dużo świetnych nowości.
    Najbardziej ciekawią mnie kosmetyki the balm

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Produkty The Balm lubię, ale nie jestem jakąś specjalną ich fanką ;)

      Usuń
  4. Wiedzę dużo świetnych nowości.
    Najbardziej ciekawią mnie kosmetyki the balm

    OdpowiedzUsuń
  5. Który produkt ze zdjęcia z myjką okazał się być bublem? Umieram z ciekawości :) Z Twoich nowości znam (lub chciałabym poznać) tyle rzeczy, że słów by nie starczyło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety kredka do brwi z GR :P Strasznie nad tym ubolewam, bo ma ultracienki rysik, który pozwala na precyzyjną pracę, ale co z tego skoro w ciągu dnia znika ze skóry i w brwiach robią się "ubytki" :(

      Usuń
    2. Dziękuję podwójnie - za odpowiedź i za uchronienie mnie od zakupu :P Chciałam jakąś kredkę do brwi z GR bo mają dość fajny wybór odcieni, ale już nie chcę ;)

      Usuń
  6. Cudne zdjęcia. Też mam tę myjkę z Ross. Bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szafka na klucze najbardziej mnie zainteresowała, muszę koniecznie zajrzeć do pepco:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są teraz takie ładne bez drzwiczek z białą gwiazdką :)

      Usuń
  8. Torebka z frędzlami cudna:) a ten kolor!

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolczyki mi wpadły w oko, koniecznie muszę się wybrać do Natury :) A żel Holika Holika jest i na mojej liście :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie śliczne rzeczy i cudowne kosmetyki! :) Piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. wow no sporo tego nabyłaś w tych miesiącach :P u mnie bieda totalna ;p haha :D czerwona torebeczka z pierwszej fotki - mistrz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie bida będzie w listopadzie, bo w sumie poza K'Lips i dwoma bazami z TK MAXX nic nie kupiłam :D

      Usuń
  12. u mnie też rosną winogrona, ale takie drobniutkie, ciemne, inna odmiana. torebka Valentino jest cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  13. Też mam i chcę przemalować szyszki, jednak na inny kolor :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ciągle jeszcze nie miałam na to czasu, ale może w sobotę się uda :D

      Usuń
  14. Uwielbiam takie mixy zdjęciowe :)

    OdpowiedzUsuń
  15. To ciasto tak smacznie z tą krówką wygląda, że i krówkę chce się zjeść ;p

    OdpowiedzUsuń
  16. Zaszalałaś w Rossmannie i ze świecami :)

    OdpowiedzUsuń
  17. szafka na klucze jest przeurocza! A ile pięknych kosmetyków !

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne botki :) A torebki z ćwiekami ja też uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Torebki z ćwiekami wbrew pozorom są bardzo uniwersalne ;)

      Usuń
  19. Torebka Valentino - ale fajna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Boska :D Od razu chwyciłam dwie: bordową i brązową, ale bordo wygrało :D

      Usuń
  20. Talerz z krówką absolutnie skradł nam nasze serca :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Był jeszcze kubek i miseczka, ale z całej gromadki podczas pięciu przeprowadzek przetrwał tylko talerzyk :P

      Usuń
  21. Bardzo kusi mnie ta szminka z Lovely....masz ładny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, udało mi się już zdobyć drugi, ciut ciemniejszy :)

      Usuń
  22. Ależ dużo dobroci. Palma piękna, tak jak i sweterek miętowy:) Botki także super.

    OdpowiedzUsuń
  23. OMG, jak dużo dobra!!! :) Dla mnie najciekawsze róże z Makeup Revolution, paczka z Cocolity i ciastko z galaretką :D.

    OdpowiedzUsuń
  24. O matko ile ty masz kolorówki (zdjęcie parapetu) kiedy to zużyjesz ? :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozdaję rodzinie :D Zostawiam to, co mi najlepiej pasuje kolorystycznie :D

      Usuń
  25. Ojej kiedy nadążasz zużywać taką ilość kolorówki?

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam świece zapachowe. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja polubiłam dopiero teraz, bo wcześniej preferowałam woski ;)

      Usuń
  27. Oooo jeja ta bordowa torebka przepiękna :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Nars ♥ torebka Valentino ma piękny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  29. Ta torebka jest przepiękna! :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Do zakupu Golden Rose Terracotta w odcieniu 04 przymierzam się od dłuższego czasu, muszę wreszcie wybrać się na ich wyspę i skusić się na kilka produktów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też długo się namyślałam, ale nie żałuję zakupu ;)

      Usuń
  31. botki z pierwszego zdjęcia są piękne ;-)!

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy konstruktywny komentarz!

Copyright © MAKE-UP FULL OF COLORS , Blogger