3/21/2018

WIOSENNA PRZESYŁKA Z ROSEGAL: TOREBKA-KAWA, PRZYPINKI, TOREBKA W KWIATY I GRADIENTOWE PĘDZLE DO MAKIJAŻU


Jakiś czas temu pokazywałam Wam wiosenną wishlistę ze sklepu Rosegal. Przyznam, że trochę to potrwało zanim zamówiona paczka do mnie dotarła, bowiem załapałam się na przerwę w działaniu sklepu ze względu na Chiński Nowy Rok, ale nie ma co narzekać – wiosenna przesyłka już jest, choć wiosny wciąż brak ;) W zasadzie dzisiejszy wpis piszę przy mocno mroźnej i śnieżnej pogodzie, a do wiosny teoretycznie niedaleko. Niemniej, by wnieść powiew wiosny w Wasze serca, pragnę zaprezentować Wam w dzisiejszym wpisie wiosenne gadżety/dodatki!



ROSEGAL REVIEW









Zacznijmy od produktu, który najbardziej rzuca się w oczy, czyli od gradientowych pędzli! W skład zestawu widocznego na zdjęciach wchodzi 6 pędzli przeznaczonych do wykonywania makijażu oczu oraz 4 pędzle do makijażu twarzy. Nie ma co ukrywać – pędzle są tak kolorowe, że aż kiczowate, ale mają swój urok i pięknie urozmaicają zdjęcia. Mają złote skuwki, żółto-niebiesko-fioletowy gradient na trzonku i zakończone są przezroczystą kuleczką. Nawet syntetyczne włosie ma miętowe końcówki! Wśród pędzli do oczu znajdziemy pędzle do blendowania, pędzle języczkowe oraz pędzel do brwi. Wśród pędzli do twarzy mamy z kolei pędzle do różu, pudru oraz bronzera. Mają bardzo miękkie włosie. Wydaje mi się, że pędzle do twarzy mają większy potencjał od pędzli do oczu.



Zestaw przypinek do ubrań okazał się być naprawdę masywny. Przypinki wykonane są z bardzo mocnego metalu i nie da się ich pogiąć. Mają bardzo grube igły, więc powinny przejść nawet przez tak twarde materiały, jak np. jeans. Są ładnie pomalowane kolorową emalią, mają pozłacane brzegi. W zestawie mają zarówno metalowe zamknięcia jak i silikonowe baranki, ale raczej nie polecam używać przypinek jako kolczyków do uszu, bo są naprawdę duże i ciężkie. Nie wyglądają na „chińskie”. Będą idealne do personalizowania płóciennych torebk, jeansowych katan czy sweterków ;)








Prawdziwy hit tego zamówienia. Torebka ma kształt kubka kawy „na wynos” i wykonana jest z usztywnianego skóropodobnego materiału. Z przodu posiada wyszywany biały napis „Coffee”(z którego nie odstają żadne nitki). Jest zapinana na zamek błyskawiczny  i nie posiada wewnątrz żadnej dodatkowej kieszeni. Spokojnie pomieści telefon plus portfel wielkości telefonu. Torebkę nosi się na złotym łańcuszku jako crossbody. Na żywo prezentuje się tak samo dobrze jak na stronie sklepu, jest bardzo starannie wykonana. Wygląda bardzo oryginalnie i na pewno przyciągnie wzrok przechodniów ;)






Torebka w kwiaty swoim krojem przypomina popularne „nerki” noszone na biodrach. Wykonana jest z płóciennego materiału (łącznie z paskiem). Jest podzielona na cztery przegródki: dwie „główne” oraz dwie mniejsze. Wszystkie zapinane są na zamek błyskawiczny. Dodatkowo w jednej z kieszeni znajduje się osobna kieszonka na klucze (również zamykana na zamek). Wbrew pozorom jest to bardzo praktyczna i pojemna torebka pomimo swoich niepozornych rozmiarów. Spokojnie pomieści telefon, duży portfel, kosmetyczkę, chusteczki, szczotkę i nie wiadomo co jeszcze (chyba tylko parasol się w niej nie zmieści) ;) Torebka ma granatowy odcień oraz piękny różany print. PS. Odstawało z niej kilka nitek.




Wpis powstał w ramach współpracy, jednak nie wpłynęło to na moją opinię.







Zamawialiście coś z Rosegal albo podobnych sklepów? Byliście zadowoleni?







64 komentarze:

  1. wszytsko bardzo mi się podoba, bardzo lubię ten sklep

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mają bardzo bogaty asortyment, można przepaść na wiele godzin :D

      Usuń
  2. Torebka kawa podoba mi się najbardziej, co do pędzli pomimo, że wyglądają ładnie, nie kupiłabym czegoś dla samego wyglądu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zależy od potrzeb :D Często kupuję coś tylko po to, by dobrze wyglądało na zdjęciach ;)

      Usuń
  3. Torebka - kawa bije wszystko na głowę :D Fajowa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale czad, zaskoczyłaś mnie, że to torebka. Wygląda mega fajnie!: )

    OdpowiedzUsuń
  5. Warto było czekać, torebka kawa wygląda obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pędzle są przepiękne :) torebki nie w moim stylu ;) nie zamawiałam nigdy nic z Rosegal ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co chwilę wychodzą nowe wzory pędzli i są coraz bardziej wymyślne ;)

      Usuń
  7. Widzę, że te pędzelki podbijają serca wszystkich. Ostatnio współpracowałam z wizażystką, która miała pędzle właśnie z tej serii ;D są urocze
    Moim ulubieńcem z tego zamówienia jest torebka Coffee! <3 Dla takiego kawosza jak ja genialna !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem kawoszem, więc jak najbardziej podzielam zachwyty nad torebką :D

      Usuń
  8. Ta kawowa torebka jest troszkę dziwna ;) pędzle za to piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Myślałam, że kawa mnie zachwyci, ale chyba jednak potrzebuję wiosny i kwiatów :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba już każdy podświadomie pragnie wiosny i kwiatów :D

      Usuń
  10. Torebka śmieszna :D, ale pędzle zdecydowanie wpadają w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam ten sklep :* Twoje zamowienie jest rewelacyjne i pieknie je ujełaś na zdjęciach :* Ja tez zamowiłam zestaw przypinek, nie moge się doczekać jak przyjda :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Torebka-kawa to byloby cos dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kawowa torebka jest fantastyczna. Nosiłabym <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Odpowiedzi
    1. Widzę, że wzbudziła największe zainteresowanie :D

      Usuń
  15. Nie ma co ukrywać torebka kawa skradła posta ☺

    OdpowiedzUsuń
  16. Pędzle może odrobinka wyglądają kiczowato przez to że są kolorowe i jak dla małej dziewczynki ale generalnie mają ten swój urok tak jak piszesz. Wystającymi nitkami z torebki bym się nie przejmowała bo ta w kwiaty jest naprawdę śliczna i już sobie ją wyobrażam do fajnych stylizacji jak dla mnie wygląda świetnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nitki od razu po zdjęciach odcięłam, także nie było problemu :D

      Usuń
  17. Torebka kawa jest przeurocza :)

    OdpowiedzUsuń
  18. fajne te pedzelki szkoda ze nie maja krotszych trzonkow

    OdpowiedzUsuń
  19. jestem kawomaniaczką, ale takiej torebki bym sobie nie kupiła:P podobają mi się przypinki

    OdpowiedzUsuń
  20. Nigdy niczego nie zamawiałam z tej strony, ale te pędzle są prześliczne <3 Bardzo mnie ciekawi jak się sprawdzają po dłuższym okresie użytkowania. MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  21. Ta torebka kawa jest naprawdę hitem :))) Pędzle wyglądają bardzo fajnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Torebka kawa wymiata :) Chcę taka !

    OdpowiedzUsuń
  23. Jakie piękne tęczowe pędzelki:).

    OdpowiedzUsuń
  24. Torebka kawa genialna i te pędzelki śliczne :) Ja to się chyba nigdy nie wyleczę z pędzli :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Oryginalna ta torebka w kształcie kawy. Będzie świetnym dopełnieniem niejednej stylizacji. :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny wpis, zakochałam się w Twojej torebce. Uważam, że oryginalne torebki przykuwają uwagę oraz dodają szyku każdej, nawet najbardziej bazowej stylizacji. Posiadam w swojej kolekcji różnorodne modele torebek, niektóre z nich posiadają równie unikatowe zdobienia. :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy konstruktywny komentarz!

Copyright © MAKE-UP FULL OF COLORS , Blogger