5/23/2018

ODŻYWKA DO WŁOSÓW OSŁABIONYCH I NADMIERNIE WYPADAJĄCYCH DERMENA


Czy również macie problem z wypadającymi włosami, czy tylko ja jestem taką szczęściarą, że moje włosy i paznokcie wiecznie strajkują? Że już nie wspomnę o codziennej konieczności oczyszczania podłogi w łazience z włosów… oczywiście tylko i wyłącznie moich włosów, bo innym domownikom jakoś tak nie wypadają… Moja walka z wypadającymi włosami przypomina sinusoidę pełną wzlotów i upadków. Jednocześnie przyznaję, że dawno nie podejmowałam rękawicy i nie próbowałam zaradzić wypadaniu, aż do teraz.

DERMENA ODŻYWKA DO WŁOSÓW OSŁABIONYCH I NADMIERNIE WYPADAJĄCYCH



Zacznijmy od początku, a więc od kwestii technicznych. Odżywka zamknięta jest w stosunkowo miękkiej tubie, którą stawiamy na nakrętce, dzięki czemu produkt cały czas znajduje się przy wylocie z opakowania i nie trzeba będzie nim wstrząsać, gdy będzie dobiegał dna - nie ma to jak proste i wygodne rozwiązania! Sama odżywka ma bardzo gęstą i kremową konsystencję, nie jest ona typowa dla tego typu produktów, przypomina bardziej kremy do twarzy. Okazuje się, że taka konsystencja o wiele lepiej sprawdza się w trakcie aplikacji na moje włosy – nie marnuje się dosłownie ani kropelka i nic nie spływa do odpływu.


Odżywka Dermeny ma za zadanie wzmacniać mieszki włosowe i stymulować wzrost włosów. Pomóc w tym ma nowa opatentowana molekuła Regen 7. Zgodnie z opisem zawartym na stronie Dermeny molekuła Regen 7 to substancja pochodzenia witaminowego – jeden z dwóch podstawowych metabolitów witaminy PP (B3), substancja fizjologiczna – wytwarzana w organizmie człowieka a zarazem substancja naturalna – obecna w wyciągu z algi brunatnej Undaria Pinnatifida – Wakame. Brzmi skomplikowanie? W rezultacie ma odżywiać mieszek włosowy, poprawiać mikrokrążenie skóry i wydłużać cykl życia włosa. Pamiętajmy, aby molekuła miała szansę zadziałać, należy aplikować odżywkę u nasady włosów!



Co z działaniem? Zgodnie z obietnicami zawartymi na opakowaniu odżywka Dermena jest przeznaczona do włosów nadmiernie osłabionych i wypadających, ma wzmacniać włosy, ułatwiać ich rozczesywanie, spowalniać proces wypadania włosów, a także nadawać włosom gładkość i połysk bez obciążania. Gęsta konsystencja odżywki może co prawda kojarzyć się z nadmiernym obciążaniem włosów, ale nic bardziej mylnego. Jestem posiadaczką włosów cienkich i bardzo obawiałam się, że aplikowanie odżywki od nasady aż po końce przyspieszy ich przetłuszczanie. Okazało się, że było zupełnie odwrotnie! Włosy po jej zastosowaniu były odbite od nasady i zyskały dodatkową objętość. Odżywka co prawda nie ułatwiła rozczesywania włosów, ale moich włosów nie potrafią rozczesać nawet fryzjerzy, więc ciężko w tym temacie oczekiwać cudów…



Co z wypadaniem? Tak się złożyło, że tuż przed rozpoczęciem kuracji odżywką moje włosy zaczęły wypadać na potęgę i do dziś nie mam pojęcia czym był spowodowany tak nagły skok w ilości wypadających włosów… Niemniej w trakcie używania odżywki Dermeny wypadanie to zostało zahamowane. Oczywiście nie z dnia na dzień, potrzeba było co najmniej kilku tygodni, by zauważyć pierwsze pozytywne efekty. Często mówi się, że włosy reagują z trzymiesięcznym opóźnieniem – np. wypadają dopiero trzy miesiące po stresującym wydarzeniu, więc nie ma co liczyć na natychmiastowy efekt. To co mnie najbardziej zaskoczyło, to spory wysyp tzw. „baby hair”, bo producent tego nie obiecywał. Uwidoczniły się one po zafarbowaniu włosów u fryzjera na ciemny odcień – miałam całe czoło i skronie w małych włosach (tak, wciąż inteligentnie wsmarowuję produkty od czoła ku tyłowi głowy :D).


PODSUMOWANIE

Odżywka Dermeny nie obciążyła moich cienkich włosów, choć aplikowałam ją od samej nasady po końce, nie przyspieszyła też ich przetłuszczania. I choć nie zauważyłam by ułatwiała rozczesywanie włosów, super je nabłyszczała czy dociążała, to nadmierne wypadanie zostało ograniczone po kilku tygodniach stosowania. Nastąpił również niespodziewany wysyp nowych włosków (baby hair), które obecnie radośnie sterczą z mojej głowy we wszystkie strony świata :)) 



Produkt otrzymałam w ramach współpracy, jednak nie wpłynęło to na moją opinię.








Stosowaliście jakąś kurację przeciw wypadaniu włosów?






52 komentarze:

  1. Dermena robi furore na blogach. Moje produkty jeszcze nie byly testowane:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam ją i bardzo lubiłam, razem z szamponem pamiętam stosowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odżywki nie znam, mam tylko szampon. Zawsze mi się wydawało, że na wypadanie włosów trzeba działać produktami, które długo zostają na skórze głowy. Bardziej bym postawiła na jakieś wcierki czy ampułki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jak najbardziej logiczne myślenie, ale chyba chodzi o to, by stosować całą serię i działać na włosy na każdym etapie pielęgnacji ;)

      Usuń
  4. Ostatnio często spotykam ich produkty :). Efekty fajne i mam ochotę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego, co widziałam, są dostępne w Rossmannie ;)

      Usuń
  5. Marka robi furorę ostatnio na blogach :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooo nie miałam, ale przy takich efektach muszę jej spróbować :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepsze, że nie obciąża moich cienkich włosów :D

      Usuń
  7. Brzmi fajnie, miałam lotion Dermeny, pomógł ale spowodował pojawienie się łupieżu :( Z kolei u mojej mamy sprawdził się świetnie. Mam jeszcze szampon, ale w zapasie i nie wiem czy po nie sięgnę czy dam mamie do testów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie całe szczęście łupieżu nie ma, a mam wrażliwą skórę głowy ;)

      Usuń
  8. Fajnie, że włosy przestały wypadać. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całkiem to nigdy nie przestaną, ale wypadanie się unormowało ;)

      Usuń
  9. sterczące babyhair są super ;) przydałaby mi się ta odzywka ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Stosuję dość duże ilości odżywek, masek do włosów, więc z chęcią również tą odżywkę bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że jeśli się zdecydujesz, to się sprawdzi :D

      Usuń
  11. ooo, taka odżywka by mi się przydała :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam żadnego kosmetyku tej marki, ale siostra używała szamponu i była zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wiele dobrego o nim slyszalam.:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Moja córka stosowała na wypadanie włosów szampon tej marki I pomógł jej ogromnie :-) Pierwsze efekty były zauważalne bardzo szybko...

    OdpowiedzUsuń
  15. Pierwszy raz o niej słyszę, muszę jej poszukać bo moje włosy to tragedia.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ostatnio koleżanka polecała mi kosmetyki do włosów tej marki, bo właśnie znowu mi wypadają. Po Twojej recenzji nabrałam ochoty na tę odżywkę, bo chyba mamy podobne włosy - moje tez są bardzo cienkie i ciężko je rozczesać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozczesania włosów co prawda nie ułatwi, ale możesz liczyć na baby hair ;)

      Usuń
  17. W okresie nadmiernego wypadania włosów, najczęściej sięgam po kosmetyki marki Seboradin :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Też mam problem z tym, że moje włosy wypadają, więc jestem ciekawa jakby się sprawdziła i u mnie.

    Zapraszam też do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Moje włosy potrzebują czegoś o innym działaniu.Dermeny jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Widzę, ze produkt świetnie się spisał

    OdpowiedzUsuń
  21. A to zaskoczenie! :) u mnie tez tak niektóre z opóźnieniem działają :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Stosowałam szampon przeciw wypadaniu tej firmy i za pierwszym razem poradził sobie z moimi wypadającymi włosami, ale gdy po jakimś czasie znów borykałam się z tym problemem i po niego sięgnęłam ponownie, to nie zrobił niczego... Odżywki nie miałam, ale po tym niewypale raczej nie spróbuje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może nie tego włosy potrzebowały w danym momencie ;)

      Usuń
  23. Nigdy nie miałem do czynienia z tym kosmetykiem. Mam nadzieję, że w niedługim czasie będę mieć okazję go przetestować!

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy konstruktywny komentarz!

Copyright © MAKE-UP FULL OF COLORS , Blogger