5/20/2018

CO KUPIŁAM NA PROMOCJI 2+2 GRATIS NA PIELĘGNACJĘ TWARZY W ROSSMANNIE


Dzisiaj mam dla Was spontaniczny wpis na temat moich zakupów na promocji 2+2 gratis na produkty do pielęgnacji twarzy w Rossmannie. O zasadach tej promocji, a także o tym, co ciekawego można kupić pisałam w piątek tutaj. Jeśli jeszcze nie wiecie, na co się zdecydować, polecam zajrzeć do tego wpisu ;) A tymczasem zapraszam na moje skromne zakupy!

CO KUPIŁAM NA PROMOCJI 2+2 GRATIS W ROSSMANNIE EDYCJA 2018



SKIN79 SUPER+ BEBLESH BALM ORANGE MINI

To oczywiście miniatura słynnego pomarańczowego bb kremu marki Skin79. Za 7g w regularnej cenie trzeba zapłacić w Rossmannie 19,99 zł, co moim zdaniem jest kompletnie nieopłacalne przy takiej pojemności. Co innego w promocji – jeśli zakupimy cztery produkty w cenie ok. 20 zł, to de facto zapłacimy jedynie 10 zł za sztukę. Uważam, że 10 zł za możliwość wypróbowania kremu, który w pełnowymiarowym opakowaniu kosztuje – bagatela – 100 zł, to naprawdę świetna okazja. Żeby dodać pikanterii mojemu zakupowi dodam, że miałam go lata temu i potwornie mnie zapchał po jednym użyciu. Od dawna chciałam zrobić do niego drugie podejście (w końcu moja cera przez ten czas się zmieniła), wiec promocja 2+2 gratis jest idealną okazją, by ten plan wcielić w życie. Krem zawiera filtr SPF50+ PA+++, będzie więc idealnym wyborem na lato pod względem ochrony przeciwsłonecznej.


PERFECTA GLINKOWY ENZYMATYCZNY PEELING + MASKA STOP NACZYNKOM

Ten wybór również będzie dość kontrowersyjny, ponieważ moja cera nie do końca dogaduje się z glinkami, a peeling Perfecty właśnie glinkę zawiera. Jednak wielkimi krokami zbliża się lato i moja sucha cera w temperaturze +30 stopni Celsjusza będzie wydzielać dużo sebum (cudów nie ma!), a więc znajdzie się na niej więcej zanieczyszczeń i przyda jej się od czasu do czasu silniejsza kuracja złuszczająco-oczyszczająca. Do tej pory korzystałam raczej z peelingów mechanicznych, więc enzymatyczny będzie to dla mnie czymś zupełnie nowym. Na dodatek ma pozytywnie działać na naczynka – sprawdzimy to ;) Peeling w cenie regularnej kosztuje ok. 20 zł.


BIELENDA BOTANIC SPA RITUALS PŁYN MICELARNY KURKUMA + CHIA

O tej serii Bielendy marzyłam już od lutego, gdy pojawiła się w cyklu wpisów „50 najlepszych nowości kosmetycznych”. Jednakże zapasy kosmetyczne robią swoje i staram się nie kupować tego, czego nie potrzebuję. Traf chciał, że akurat denkuję kolejny płyn micelarny, więc mogę kupić coś nowego i mój wybór padł na Botaniczny płyn micelarny. Ma on bardzo krótki skład, nie zawiera parabenów, silikonów, PEG, SLS, SLES, sztucznych kompozycji zapachowych czy syntetycznych barwników. Znajdziemy w nim za to wyciąg z nasion chia, panthenol, wyciąg z korzenia kurkumy czy też kwas hialuronowy. W przypadku składów tej serii nie ma żadnej ściemy – są naprawdę dobre! Duża butla 500 ml kosztuje w cenie regularnej 19,99 zł.


Czwartego produktu nie ma, bo nie był zakupiony dla mnie ;) Jeśli tak jak ja nie potrzebujecie aż czterech nowych kosmetyków, to warto skorzystać z promocji 2+2 gratis razem z koleżanką, mamą, siostrą, itp. i podzielić się kosmetykami oraz kosztami ;)






Ciekawa jestem czy skorzystaliście z promocji i jeśli tak, to co kupiliście? :)







90 komentarzy:

  1. Uwielbiam ten peeling, też go kupiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten krem BB chętnie bym wyprobowala, nie dziwię się, że skusi£aś na tę małą tubkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miniaturki są najbezpieczniejszym wyjściem przy tak drogich produktach ;)

      Usuń
  3. pomarańczowy krem bb miałam już kilka razy w mini i pełnowymiarowej wersji :) teraz używam gold, a właściwie już kończę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś miałam próbki różowego, pomarańczowego, ślimakowego, zielonego, fioletowego i brązowego, ale żaden mi nie podszedł :P

      Usuń
  4. Pomarańczowy krem BB znam i lubię (chociaż różowy był dla mnie lepszy). Miałam własnie taką małą tubkę i chyba na miesiąc mi wystarczyła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też tego typu produkty schodzą oszczędnie, więc myślę, że wyjdzie podobnie ;)

      Usuń
  5. Zgadzam się, lepiej kupować w duecie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wtedy kupujemy faktycznie tylko to, czego potrzebujemy ;)

      Usuń
  6. skorzystałam z promocji i wszystko co sobie kupiłam pochodzi właśnie z serii BOTANIC SPA RITUALS :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Już skorzystałam, też myślałam o serii Botanice, ale w ostateczności wybrałam Ziaja Manuka .

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiele słyszałam dobrego o tych kremach BB, jednak przyznaję że mimo że mam próbki to jeszcze nie wypróbowałam który kolor byłby dla mnie odpowiedni. Promocję tym razem odpuszczam, chociaż nowa seria Bielendy Botanic bardzo kusi. Ale jak na razie pozostanę jedynie przy hydrolacie, który używam już od około miesiąca ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś miałam próbki ich kremów BB, ale nic mi nie podeszło - teraz robię drugie podejście ;)

      Usuń
  9. Ja zupełnie nic nie kupiłam i pewnie się to nie zmieni :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja się skusiłam na 2 sera bielenda i sodowe kosmetyki evree ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. Nic nie kupiłam, ale bardzo mnie zaciekawiły kosmetyki z serii botanicznej Bielendy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie skorzystałam z tej promocji :( A co do produktów, które opisałaś to nie miałam z nimi jeszcze styczności! MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo fajne zakupy, ja jeszcze nie wybrałam się do rossmanna ale jutro to nadrobię ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. A ja nic tym razem nie kupiłam :p i raczej nie kupię :p mam duże zapasy, nie potrzebuję ich powiększać ;D chociaż fakt, seria botanic kusi kusi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo chciałam wypróbować jakiś produkt z serii botanicznej ;)

      Usuń
  15. Mnie promocja nie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne zakupy ciekawe produkty żadnego z nich jeszcze nie używałam, chyba czas skorzystać z promocji. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maska swojego czasu była dość popularna, podobnie jak krem CC ;) Za to micel to nowość na rynku ;)

      Usuń
  17. Mnie zaciekawił płyn micelarny Bielendy:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie denkuję płyn micelarny Buna, ale niestety zostawia pandę :/ Mam nadzieję, że ten z Bielendy będzie lepszy ;)

      Usuń
  18. Miałam ten peelin-maske z perfecta i bylsb zadowolona, na promocji jeszcze nie bylam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Chyba skusiłabym się jedynie na płyn micelarny...swoją drogą odważna jesteś, że kupujesz produkt, który przy ostatnim użyciu zapychał. Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przez te lata moja cera bardzo się zmieniła, więc kto wie :D

      Usuń
  20. Nie skorzystam z promocji bo to chciałam kupić kupiłam o wiele taniej:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie zaszłam, nie zajrzałam na stronę, mam zapas i trzymam się opcji zużywamy :P

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja się na tę promocję nie skusiłam, bo kosmetyków do pielęgnacji twarzy mam już spory zapas ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajne zkupki, tym bardziej, że ta nowa seria Bielendy bardzo mnie ostatnio zainteresowała. Byłam już na zakupach w Rossmnnie i przyglądałam się tym produktom i mam w planach kupić kilka z nich. Raczej nie skorzystam z tej promocji, ponieważ nic mi nie brakuje jeśli chodzi o pielęgnację buzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam, że w tej serii botanicznej pojawi się również coś do pielęgnacji dłoni ;)

      Usuń
  24. Nie skorzystam z tej promocji

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie skorzystalam z tej promocji, bo narazie mam wszystkiego na zapas, haha ❤
    Pozdrawiam cieplutko
    My Blog - aleksandraeva.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja po dłuższym namyśle dałam sobie spokój z tą promocją ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja ostatnio jestem dzielna i trzymam się z dala od wszelkich promocji. Muszę zużyć zapasy, które zgromadziłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja powinnam zużywać zapasy kosmetyczne i spożywcze :D

      Usuń
  28. Jeszcze nie byłam w Rossmannie, ale muszę zajrzeć i może coś wybiorę :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Kiedyś próbowałam tych kremów BB i na szczęście kupiłam tylko miniaturki :-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Od dawna chciałam wypróbować ten krem BB SKin79 :-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Nawet nie wiedziałyśmy o tej promocji a szkoda. Ciekawe produkty upolowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz szykuje się 2+2 na produkty do depilacji ;)

      Usuń
  32. fajne produkty :) ciekawi mnie ten płyn micelarny bo markę Bielendę bardzo lubię , a ten produkt pierwsze widzę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie lubię tego pomarańczowego BB :) Micel kusi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też go nie lubiłam, sprawdzę teraz czy coś się zmieniło ;)

      Usuń
  34. Ja nie skorzystałam :P
    Zapraszam na nowy post :)
    www.stylishmegg.pl/2018/05/czerwona-marynarka-i-biaa-sukienka.html

    OdpowiedzUsuń
  35. Nie skorzystałam z tej promocji. Za dużo mam zapasów. ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Fajne nowości :) Bardzo mnie ciekawi ta seria Bielendy i chętnie przeczytam kilka słów o tym płynie micelarnym, bo chodzi mi po głowie zakup jakiegoś kosmetyku, a nie potrafię się na nic zdecydować konkretnie :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Wiele osób zdecydowało się na zakup kosmetyków z Bielendy botanic Spa. Ten peeling z Perfecta) mnie zainteresował.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcale się nie dziwię - Botanic Spa ma świetne składy ;)

      Usuń
  38. Podoba mi się ten peeling Perfecty - ciekawe połączenie i na lato jak znalazł!

    OdpowiedzUsuń
  39. Miałam ten BB ale różowy, poszedł dalej, bo kompletnie się u mnie nie sprawdził i nie mam chęci na dalsze testowanie innych kolorów ;)
    Co do promocji to kupiłam w sobotę wieczorem AA i Botanique :)nie miałam po testuje, niestety Bielendy nie było nic z tego co chciałam :( kremów i olejków nie chciałam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie były pełne półki, więc można było wybierać ;)

      Usuń

Serdecznie dziękuję za każdy konstruktywny komentarz!

Copyright © MAKE-UP FULL OF COLORS , Blogger