11/20/2018

BLACK FRIDAY – NAJLEPSZE OKAZJE


Kochani, w wielu sklepach trwa już w najlepsze wyprzedażowe szaleństwo z okazji Black Friday. Dlatego też „wyłowiłam” dla Was kilka ciekawych propozycji zapachowych – na zakupie części z nich można zaoszczędzić nawet ponad 300 zł, więc to naprawdę niezła sumka. W końcu im droższy produkt tym większy rabat. Taka okazja może się już w tym roku nie trafić ;)

BLACK FRIDAY




Na początek dwie dość „słodkie” propozycje zapachowe. Paco Rabanne Olympea kusi przede wszystkim oryginalnym flakonem przypominającym złoty wieniec laurowy, ale warto również wspomnieć, że jest to zapach słodki, kwiatowy, a do tego elegancki i trwały. W nutach głowy znajdziemy imbir, jaśmin i mandarynkę, w nutach serca sól i wanilię, natomiast podstawę stanowi tu bursztyn, drzewo sandałowe oraz kaszmir. Kupując w trakcie Black Friday flakon o pojemności 80 ml zapłacimy jedynie 269 zł (zamiast 425 zł). Mniejsze pojemności również są w przecenione!

Zapach Lancome La Vie Est Belle śmiało można już określić mianem kultowego. Przyznam szczerze, że sama jestem jego wielką fanką. Podoba mi się jego złożoność - nie jest „płaski”, rozwija się na skórze w ciągu dnia. Niestety nie należy do najtańszych, dlatego warto polować na niego właśnie w trakcie takich promocji jak Black Friday. 100 ml flakon kosztuje obecnie jedynie 345 zł (zamiast 509 zł). W nutach głowy La Vie Est Belle znajdziemy czarną porzeczkę i gruszkę, w nutach serca irys, jaśmin i kwiat pomarańczy, a w podstawie znajduje się czekolada, fasola tonka, paczuli oraz wanilia.


Ostatnio dzięki próbce miałam okazję poznać zapach Lancome La Nuit Tresor. I muszę przyznać, że właśnie takiego zapachu szukałam – wieczorowego, z pazurem, lekko mrocznego. Podstawą tego zapachu jest czekoladka, kadzidło, liczi i papirus, w nutach głowy znajduje się czarna róża, a w nutach serca orchidea i wanilia. Całość łączy się w nieco orientalną kompozycję. Zapach jest obecnie przeceniony aż o 200 zł przy zakupie największej pojemności.


Zapach Giorgio Armani Si Passione zwrócił moją uwagę telewizyjnym spotem, w którym główną rolę gra niesamowita aktorka z klasą -  Cate Blanchett. I właśnie tak kojarzy mi się od tej pory zapach Si Passione – ze zdecydowaną kobietą z klasą, pełną pasji. W jego podstawie znajduje się cedr i wanilia, w nutach głowy czarna porzeczka, gruszka i różowy pieprz, a w nutach serca heliotrop, jaśmin oraz róża. Obecnie zapach jest w promocji i kosztuje ok. 200 zł mniej.

Na koniec dwa smaczki – przepiękne „złotko” czyli Paco Rabanne Lady Million, w którym znajdziemy m.in. nuty miodu, bursztynu, paczuli czy kwiatu afrykańskiej pomarańczy. Jest przeceniony z 425 zł na 265 zł. Największą okazją jest chyba jednak zapach Guerlain La Petite Robe Noir, którego 100 ml pojemność jest przeceniona z 615 zł na 245 zł(!). Wszystkie te okazje znajdziecie na stronie Notino.



Wpis powstał w ramach współpracy, jednak nie wpłynęło to na moją opinię.







Jaki jest Wasz ulubiony zapach?







65 komentarzy:

  1. Olympea brzmi ciekawie :) Również jestem fanką LVEB :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. La Vie Est Belle to już klasyk :D Niesamowity zapach ;)

      Usuń
  2. Lubię otulające, kwiatowo-waniliowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubie tego typu zapachy w okresie jesienno-zimowym ;)

      Usuń
  3. Zimą najbardziej lubię sięgać po słodkie zapachy z dodatkiem wanilii. Piękne flakoniki mają te perfumy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kupiłam La Petite Robe na iperfumy przy okazji jakiejś promocji w wakacje i jestem z nich mega zadowolona!
    Moje ulubione perfumy to natomiast Baby Rose Jeans od Versace, niestety nigdzie nie dostępne :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że Twój ulubiony zapach nie jest dostępny :/

      Usuń
  5. Uwielbiam nutę jaśminu i róży w perfumach :)

    Pozdrawiam :)
    Moncia Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  6. Million uwielbiam, a że się kończy to chyba skuszę się na tą promocje

    OdpowiedzUsuń
  7. Używam Si Armani od dłuższego czasu i jak na razie to mój nr 1 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę, bo jeszcze nie miałam swojego egzemplarza ;)

      Usuń
  8. Ja poza mgiełki nie wychodzę, więc choć jeden większy koszt mniej :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo racjonalnie :D Mnie z kolei mgiełki nie przekonywały, ale ostatnio coraz częściej zerkam na nie łaskawym okiem :D

      Usuń
  9. astanawiam się cz te zapachy na iperfumy rzeczywiście ssa tak samo dre jak w drogerach stacjonarnych

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. Najbardziej się opłaca je kupować w trakcie takich promocji ;)

      Usuń
  11. Muszę sie wybrać na zakupy, koniecznie.
    A moje ulubione to DKNY.

    OdpowiedzUsuń
  12. Najbardziej kocham Alien Muglera :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mi z kolei wcale się nie podoba ten zapach :D

      Usuń
  13. Wszystkie znam :D Olympea nie lubię bo czuję sól :) Ale LVEB to mój hit,kocham nad życie,kończy mi się właśnie :( La Petite Robe Noire jeszcze mam :)
    Nie skorzystam w tym roku z perfumowego Black Friday,ostatnio zamówiłam mnóstwo próbek zapachów u tutaj dopiero liczę że coś nowego fajnego wpadnie mi w nos :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam właśnie Twój próbkowy kalendarz adwentowy :D Obyś trafiła na coś ciekawego :D

      Usuń
  14. La Vie Est Belle jest dla mnie za słodki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie jest słodki, ale i tak go uwielbiam ;)

      Usuń
  15. Moim ulubionym zapachem jest Twilight Mauve z Zary :D Jego cena jest na tyle przystępna, że nie trzeba na niego polować specjalnie w Black Friday haha

    OdpowiedzUsuń
  16. Chętnie kupiłybyśmy jakiś fajny perfum bo już nam się kończy :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W końcu w Black Friday najbardziej się opłaca ;)

      Usuń
  17. Ja na razie jestem zapachowo spełniona i nie potrzebuję niczego nowego :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kurczę strasznie mnie kusi sięgnięcie po jakiś nowy zapach. Przy takich obniżkach, aż żal nie kupić :P

    OdpowiedzUsuń
  19. Niestety na mój ukochany zapach J'adore nie ma promocji z okazji BF :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Aktualnie poluje na perfumy dla mamy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam swoje ulubione perfumy, ale firmy nie będe reklamowała. Lubię słodkie zapachy. Ta buteleczka ze sukienką wygląda niebiańsko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie słodkie zapachy dominują głównie zimą ;)

      Usuń
  22. Ja lubię Chanel Noir i Lolite Lempicka:)
    Co do czarnego piątku to kusi mnie oferta Madary ale nie wiem czy się zdecyduje bo akurat mam wszystko czego potrzebuje.

    OdpowiedzUsuń
  23. uwielbiam Armani Si:) mój nr 1 od kilku miesięcy:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Lancome La Vie Est belle to mój ślubniak! <3 on po prostu pachnie szczęściem! <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Promocja za promocją :) i jak tu się nie dać skusić ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Si Passione mi się marzą, ale niestety tym razem nie skorzystam. Mam za to Olympea, ale wersję Aqua :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Mi się marzy Paco Rabanne Olympe :P Chociaż go nie wąchałam hihi :D Ale butelka mnie po prostu urzekła

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie znam tych zapachów ale fajnie, że je opisałaś bo można faktycznie znaleźć coś dla siebie a ceny kuszą :) moim ostatnim ulubieńcem jest Lacoste Pour :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy konstruktywny komentarz!

Copyright © MAKE-UP FULL OF COLORS , Blogger