11/20/2019

PROMOCJE NA BLACK FRIDAY 2019


Kochani! Już 29 listopada br. będzie miał miejsce kolejny „czarny piątek”, czyli czas wielkich promocji! Black Friday to świetna okazja choćby do poczynienia świątecznych zakupów, ponieważ będziemy mieli możliwość upolowania prezentów dla naszych bliskich w niższych cenach. Jako, że w kręgu moich zainteresowań przy tego typu akcjach znajdują się zazwyczaj kosmetyki, dlatego podzielę się z Wami moimi „czarnopiątkowymi” typami ;)

BLACK FRIDAY 2019




Black Friday w tym roku przypada w piątek, 29 listopada 2019 roku, a więc już za nieco ponad tydzień. Natomiast na notino.pl możemy skorzystać ze zniżek Black Friday przez cały tydzień - od poniedziałku 25 listopada do niedzieli 1 grudnia 2019 r. W trakcie akcji warto zaopatrzyć się w produkty znanych marek, takich jak Yves Saint Laurent, Clinique czy DKNY i wiele innych w specjalnych cenach. Specjalnie z tej okazji wytypowałam dla Was parę ciekawych propozycji droższych marek. Oto i one!




CLINIQUE – może nie wszyscy jeszcze zdają sobie sprawę z tego, że Notino to nie tylko perfumy, ponieważ sklep posiada w swojej ofercie również inne produkty, np. kosmetyki marki Clinique. Znajdziemy tu przykładowo słynny krem pod oczy w bogatszej wersji Clinique All About Eyes Rich w atrakcyjnej cenie czy wieloletni hit blogosfery w postaci balsamu do demakijażu Take The Day Off. Fajną opcją przetestowania większej ilości produktów danej marki są zawsze zestawy miniatur, dlatego warto zerknąć choćby na zestaw Chubby Lash składający się z tuszu do rzęs Chubby Lash (9 ml), dwufazowego preparatu do demakijażu oczu i ust z serii Take The Day Off (30 ml) oraz nawilżającego kremu pod oczy przeciw obrzękom Pep-Start. Tego typu zestawy idealnie sprawdzą się również jako upominki pod choinkę ;)




YSL – marka kojarzona głównie z perfumami może pochwalić się również produktami do makijażu. Warto wspomnieć tutaj o kultowym rozświetlającym korektorze pod oczy w formie pędzelka czyli Yves Saint Laurent Touche Eclat, obłędnie wyglądającej pomadce Rouge Volupté Shine Oil-In-Stick czy o tegorocznym hicie urodowych youtuberek – długotrwałym podkładzie All Hours. Warto rzucić okiem również na tusze do rzęs YSL.







Macie już swoje typy na Black Friday?





Wpis powstał w ramach współpracy.

54 komentarze:

  1. Z Clinique uwielbiam krem do twarzy Moisture Surge :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam o nim, ale sama jeszcze nigdy nie miałam ;)

      Usuń
  2. O tak BF zbliza sie wielkimi krokami ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z YSL skusiłabym się na podkład Le Teint Touche Eclat.
    Miałam go w próbkach i byłam z niego bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie strasznie kusi ten All Hours :D Kiedyś nie szalałam za długotrwałymi podkładami, ale coraz bardziej się do nich przekonuję ;)

      Usuń
  4. Ja być może pokuszę się o nowe perfumy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie powinnam, bo mam obecnie... 22 sztuki zapachów :P

      Usuń
  5. Jeszcze nie wiem co kupię, ale na pewno na coś się zdecyduję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam kosmetyki marki Clinique

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja zupełnie się jeszcze nad tym nie zastanawiałam, a to już tak blisko :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Raczej nie będę szaleć przy okazji tej promocji :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. Tak słyszałam, ale sama jeszcze nie miała okazji sprawdzić ;)

      Usuń
  10. Wiem, że będzie i już obawiam się o portfel :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że portfel nie ucierpiał zanadto :D

      Usuń
  11. ja będę polować na Black Opium :D moj ulubiony zapach!
    https://czynnikipierwsze.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam nadzieje, że uda mi się coś upolować:D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja w tym roku chyba nie skorzystam, bo mam zbyt dużo kosmetyków jak narazie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie powinnam szaleć, ale wyszło jak zwykle ;)

      Usuń
  14. Ja mam nadzieję, że nic mnie nie skusi tak naprawdę, bo miałam ograniczać zakupy :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ograniczanie konsumpcjonizmu zawsze w cenie ;) Ale jeśli już coś się skończy, to warto skorzystać z promocji ;)

      Usuń
  15. Ja chyba na nic sie nie skusze, chyba.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja w tym roku w Black Friday stawiam na ciuchy, kosmetyków mam niestety aż za dość :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żebym umiała zamówić odpowiednie ciuchy przez internet, to pewnie też bym poszalała ;)

      Usuń
  17. Na black friday będę polować na ubrania, kosmetyki są słabo przeceniane ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kurczę...no nie wiem jak na razie nic nie planowałam na BF, nie wiem czy będę się zajmowała tym tematem, czy skorzystam na spontanie. Mam sporo kosmetyków, te droższe jakoś mnie ostatnio nie kuszą (choć ceny pewnie będą super na nie). Zobaczymy co czas przyniesie ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te droższe najbardziej opłaca się kupować na promocji :D Tym bardziej, że sporo jest mocno przecenionych ;)

      Usuń
  19. Na Notino zawsze znajduję wiele ciekawych kosmetyków i promocji. Niedawno tam zamawiałam kosmetyki i dostałam gratis pudełko pełne próbek:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dopiero interes :D Fajna sprawa z tymi próbkami :)

      Usuń
  20. Ja skorzystałam z black week w sephorze, nie wiem, czy będę robić jeszcze jakieś zakupy :D

    OdpowiedzUsuń
  21. W sumie typów nie mam, bo zawsze kupuję,gdy przeglądam strony od razu, nie czekam na promki, ale może coś mi się rzuci w oko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja uwielbiam wszelkie promocje i wyprzedaże ;)

      Usuń
  22. Nie, typów nie mam ale myślę, że Clinique to ja na pewno sobie przejrzę ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam zwłaszcza krem pod oczy All About Eyes Rich ;)

      Usuń
  23. Nie mam swoich typów i jakoś szczególnie nie nastawiam się zupełnie na jakieś szalone zakupy w black week :P sklep notino bardzo lubię i często robię tam zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto tam zajrzeć również w trakcie poświątecznych wyprzedaży ;)

      Usuń
  24. A ja jak zwykle po czasie ;D na black friday kupiłam torebkę na promocji :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że jesteś z niej zadowolona - to wtedy się opłacało :D :D

      Usuń

Serdecznie dziękuję za każdy konstruktywny komentarz!

Copyright © MAKE-UP FULL OF COLORS , Blogger