12/15/2019

JAKI ZAPACH KUPIĆ NA PREZENT? NAJLEPSZE PROMOCJE NA PERFUMY (NAWET -66%)!


Kochani, okres przedświąteczny nieodłącznie kojarzy mi się z perfumami… Często bowiem właśnie przed świętami otrzymujemy w pracy różnego rodzaju premie, bony podarunkowe, „karpiowe” (jak zwał, tak zwał) lub propozycje od naszych bliskich, żebyśmy sami wybrali sobie jakiś prezent pod choinkę. Tego typu zastrzyki gotówki staram się spożytkować na droższe rzeczy takie jak: sprzęt RTV, AGD czy perfumy właśnie. Tym bardziej, że w grudniu sklepy oferują produkty w naprawdę atrakcyjnych cenach. Dziś udało mi się znaleźć dla Was najlepsze promocje na kilka kultowych zapachów (niektóre rzędu -66%!), które warto zakupić na prezent dla siebie lub innych ;)

JAKI ZAPACH KUPIĆ NA PREZENT?




NARCISO RODRIGUEZ FOR HER



Narciso Rodriguez For Her to woda toaletowa, o której marzyłam od kiedy natrafiłam na próbkę tego zapachu. Obecnie na stronie Notino wersja o pojemności 100 ml przeceniona jest z 469 zł na 295 zł! Oczywiście już zdążyłam zamówić sobie flakonik tego cuda – zapach określany jako szyprowy/kwiatowy, ma w sobie sporo męskich pierwiastków. W jego podstawie znajdziemy bursztyn i paczuli, w nucie głowy osmanthus, a w nucie serca piżmo. Jest to zapach elegancki, minimalistyczny, a zarazem seksowny, o wyczuwalnej projekcji, dla pewnych siebie kobiet. Najlepiej będzie pasował do połączenia eleganckich spodni, koronkowego body i czarnej marynarki. Zdecydowanie zauważalny przez otoczenie, nie „stapia się” ze skórą, ale mocno na niej „siedzi”. Wyjątkowy w swojej prostocie.


MICHAEL KORS SEXY AMBER



Wodę perfumowaną Sexy Amber również poznałam kiedyś dzięki próbce i z miejsca się zakochałam! To zapach prosty, na który składają się nuty bursztynu, białych kwiatów i drzewa sandałowego. Z miejsca „wtapia” się w naszą skórę, nie ma wyczuwalnego „ogona”, jest typowo sensualny, żeby nie powiedzieć „łóżkowy”. Na każdej osobie będzie pachniał inaczej ze względu na to jak mocno „pracuje” ze skórą. Idealny do aplikacji w ciepłe miejsca, takie jak nadgarstki czy przestrzeń między piersiami. Obecnie na Notino kosztuje jedynie 219 zł za 100 ml!


CHLOÉ CHLOÉ


Wodę perfumowaną Chloé Chloé możecie już kojarzyć z mojego bloga. To idealny zapach na wiosnę, ale nie tylko! Bardzo często sięgam po niego, gdy idę do pracy, ponieważ idealnie pasuje do eleganckich stylizacji, marynarek i wysokich butów. Jest zwiewny, powabny, ale zarazem elegancki. Pachnie białymi kwiatami - moimi ulubionymi konwaliami czy piwonią! Jest w 100% kobiecy. Obecnie znajdziecie go na Notino w cenie 225 zł za 75 ml!


BURBERRY MY BURBERRY


Woda perfumowana My Burberry jest na mojej zapachowej liście marzeń ;) To zapach bogaty, oparty na piżmie i paczuli, z cytrusami w nutach głowy oraz kwiatami w nutach serca. Niektórzy mogą uważać go za nieco „babciny”, ale na mnie pachnie nieco męsko, wytrawnie (mam jego miniaturkę). Dobry wybór na sezon jesienno-zimowy, idealnie komponowałby się z kultowym trenczem i szalikiem w kratę Burberry. Świetne remedium na jesienną deprechę ;) Zresztą już sama jego cena nastraja optymistycznie – obecnie flakon 90 ml na Notino jest przeceniony o ponad 400 zł!


GIORGIO ARMANI ACQUA DI GIO POUR HOMME


Ostatnia propozycja jest skierowana głównie do mężczyzn, ale nie tylko… Woda toaletowa Giorgio Armani Acqua di Gio pachnie bowiem mocno cytrusowo, a wiele kobiet preferuje tego typu nuty zapachowe w swoich perfumach. Sama nie miałabym nic przeciwko, by podkradać ten zapach swojemu facetowi (wspominałam, że używa właśnie tego zapachu?;)) Podstawę stanowią w nim: cedr, paczuli, jaśmin i białe piżmo, w nutach głowy zdecydowanie dominują orzeźwiające cytrusy, a w nutach serca znajdziemy kobiecą różę i frezję oraz przyprawy takie jak rozmaryn czy kolendra. Mocno intrygujący zapach, typowo unisexowy, który długo „siedzi” na skórze. Zamówiłam go na Notino w promocji w cenie 235 zł/100 ml.





Zainteresowała Was któraś z moich propozycji?






Wpis powstał w ramach współpracy.

43 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Mają małą projekcję, czuć je jedynie z bliska, ale fajnie "łączą" się ze skórą i są trwałe ;)

      Usuń
  2. O i z takich promocji to fajnie jest skorzystac, super ceny i dobre wybory zapachow ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Aż żal nie skorzystać, gdy ceny tak spadają ;)

      Usuń
  3. Świetne promocje, warto byłoby skorzystać ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne okazję cenowe trzeba przyznać ;) Ale niestety zapachy nie moje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do wyboru jest sporo zapachów, trzeba tylko zapolować na korzystne promocje :D

      Usuń
  5. Ja nie za bardzo lubię kupować perfumy przez internet nie znając ich zapachu :)


    Zapraszam na nowy post, a w nim relacja ze spotkania z Pierwszą Damą.
    Będzie mi bardzo miło jeśli wpadniesz ♥ Pozdrawiam!
    Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam, że kiedyś też bym się nie zdecydowała, ale czasem warto zaryzykować ;)

      Usuń
  6. Ceny są super, ale przy moim zużywaniu zapachów mam zapasy do końca życia hahah ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na pewno też - 22 sztuki :P Całe szczęście niektóre dobijają właśnie dna :D

      Usuń
  7. uwielbiam Narcisio Rodriguez:) mój zapach na teraz:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja bym chętnie dostała Chloé Chloé ale raczej nie ma mi kto kupić :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie pozostaje samemu odkładać grosz do grosza :D

      Usuń
  9. Michaela korsa zapachy bardzo lubie ale tych akurat nie znam :) lubie ten zapach burberry

    OdpowiedzUsuń
  10. Armani, to dla mnie zawsze dobry prezent :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba tę myśl podsunąć odpowiedniej osobie przy najbliższej okazji :D

      Usuń
  11. O muszę tam zajrzeć, bo propozycje tych perfum są interesujące, a ceny są naprawdę przystępne 😀
    Perfumy ,jako prezent , to moim zdaniem bardzo fajna opcja 😀
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Perfumy to fajna opcja, o ile wiemy w jakich zapachach gustują osoby, które mamy zamiar obdarować ;)

      Usuń
  12. Nie znam żadnego z tych zapachów ale bardzo lubię kupować na prezent właśnie perfumy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Po Chloe w momencie boli mnie głowa :/ jeśli chodzi o zapachy to mam już kupione pod choinkę - dla taty i siostry :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to mnie zaskoczyłaś, bo jestem migrenowcem, ale na Chloe dobrze reaguję ;)

      Usuń
  14. Mnie też Amber ciekawi :D Zwłaszcza, że te sama Ambra jest dosyć dziwnym składnikiem z którego pozyskuje się esencje do perfum

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto sprawdzić zapach przy okazji wizyty w sklepie stacjonarnym ;)

      Usuń
  15. Żadnego z tych zapachów jeszcze nie miałam, ale często obdarowuję kogoś perfumami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najważniejsze to dobrze dobrać zapach do adresata prezentu ;)

      Usuń
  16. ja w tym roku kupiłam mojemu Davidff ;) ale najbardziej czaję się na Abercrombie <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Widzę tu sporo perfum, które mnie ciekawią ;) Bo i Kors, i Burberry, są na mojej liście :) A promocje faktycznie świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Promocje faktycznie są świetne, może się jeszcze na coś skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja akurat nie lubię dostawać perfum w prezencie, bo nikt nie może trafić w mój gust :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy zakup perfum dla innej osoby wiąże się z tym ryzykiem :P

      Usuń

Serdecznie dziękuję za każdy konstruktywny komentarz!

Copyright © MAKE-UP FULL OF COLORS , Blogger