1/27/2021

FLAKONY PERFUM O ORYGINALNYCH I DZIWACZNYCH KSZTAŁTACH

 


Dzisiejszy świat ma to do siebie, że pędzi w zastraszającym tempie, a my chcąc za nim nadążyć, szukamy często dróg na skróty… Jedną z nich jest kupowanie „oczami”, a więc ocenianie produktów przez pryzmat opakowania. Jest to zwyczaj powszechny zwłaszcza jeśli chodzi o perfumy. No właśnie – jakie flakony preferujecie? Te proste i klasyczne czy może szalone o fikuśnych kształtach? Przygotowałam dla Was zestawienie zapachów zamkniętych w bardzo oryginalnych buteleczkach – począwszy od tych uroczych, przez eleganckie i dziwaczne, aż po typowo męskie 😉


ZAPACHY DAMSKIE

UROCZE FLAKONY


ARIANA GRANDE CLOUD – wodę perfumowaną Ariana Grande Cloud śmiało możemy zaliczyć do kategorii tzw. perfum celebryckich. Znana amerykańska piosenkarka stworzyła typowego „słodziaka”, opartego na waniliowych i kokosowych nutach. Flakon swym wyglądem w oczywisty sposób nawiązuje do nazwy zapachu („cloud” – chmura, obłok).

Nuty głowy: gruszka, bergamotka, lawenda

Nuty serca: storczyki waniliowe, kokos, pralina, bita śmietana

Nuty bazy: piżmo, nuty drzewne


ESCADA CANDY LOVE – woda toaletowa Escada Candy Love pojawiła się na rynku w 2020 roku. Jest to słodki zapach, zdominowany przez typowo deserowe nuty wanilii i bitej śmietany. Całości dopełnia uroczy flakon w kształcie serca – idealny kandydat na walentynkowy prezent.

Nuty głowy: kandyzowane jabłko

Nuty serca: róża

Nuty bazy: bita śmietana, wanilia


FLAKONY „NA BOGATO”


MOSCHINO GOLD FRESH COUTURE – marka Moschino słynie z oryginalnych flakonów i wciąż zaskakuje szalonymi pomysłami. Spójrzcie tylko na wodę perfumowaną Gold Fresh Couture, która wygląda niczym… ekskluzywny płyn do mycia szyb. Flakon ocieka złotem i ma naprawdę ciekawą zawartość – kompozycja zapachowa opiera się na orzeźwiających owocach, takich jak mango, grapefruit, mandarynka czy gruszka wzbogaconych delikatną wonią białych kwiatów.

Nuty głowy: mango, gruszka, mandarynka, biała brzoskwinia, grejpfrut, liść rabarbaru

Nuty serca: konwalia, orchidea, jaśmin

Nuty bazy: drzewo sandałowe, paczula, Akigalawood®, wanilia, piżmo


CARTIER LA PANTHÈRE – najbardziej drapieżny zapach z dzisiejszego zestawienia, czyli Cartier La Panthère został wydany w 2020 roku. Dominują w nim szyprowe nuty złagodzone akordami gardenii. Flakon przypomina grubo ciosany kryształ, z którego wyłania się głowa pantery. Nie jest to zapach łatwy, ale poskromienie pantery również do najprostszych nie należy 😉

Nuty głowy: osmanthus

Nuty serca: gardenia

Nuty bazy: piżmo


CACHAREL YES I AM – woda perfumowana Cacharel Yes I Am to ciepła, słodko-korzenna kompozycja, która idealnie wpisze się w jesienno-zimowy klimat. Łączy w sobie słodki karmel z nutami cytrusowymi wzbogaconymi o sporą szczyptę aromatycznych przypraw. Całość zamknięta jest w eleganckim flakonie w kształcie klasycznej czerwonej pomadki.

Nuty głowy: malina, mandarynka, bergamotka, cytryna

Nuty serca: bursztyn, gardenia, kwiat imbiru, jaśmin, róża

Nuty bazy: kardamon, drzewo sandałowe, mleko, karmel, wanilia, lukrecja, drzewo bursztynowe


FLAKONY DZIWACZNE




KATY PERRY PURR zwierzolubów zapewne ucieszy fakt, że na rynku dostępne są perfumy, których flakon przypomina kształtem… kota. Zazwyczaj wygląd tzw. zapachów celebryckich powiązany jest z ich stylem oraz osobowością, dlatego przybiera tak zróżnicowane formy. Ale wracając do „kocich” perfum – Katy Perry Purr to słodko-owocowa kompozycja, oparta na miksie dojrzałej brzoskwini i czerwonego jabłka, wzbogaconym wonią białych kwiatów z dodatkiem słodkiej wanilii. Aby nieco złagodzić tę słodycz, w bazie zapachu zawarto m.in. drzewo sandałowe oraz piżmo.

Nuty głowy: brzoskwinia, czerwone jabłko, gardenia, bambus

Nuty serca: jaśmin, frezja, róża

Nuty bazy: wanilia, kokos, orchidea, piżmo, drzewo sandałowe, bursztyn


POLICE TO BE MISS BEAT – Police To Be Miss Beat, choć na to raczej nie wygląda, jest zapachem typowo słodkim, opartym m.in. na kokosowych, brzoskwiniowych i waniliowych nutach. Flakon w kształcie czaszki wygląda naprawdę przerażająco przez swój krwistoczerwony odcień. Motyw czaszki jest co prawda charakterystyczny dla Police, ale zazwyczaj przybiera nieco bardziej łagodne oblicze 😉

Nuty głowy: konwalia, kokos, czarna porzeczka

Nuty serca: biała brzoskwinia, heliotrop, róża

Nuty bazy: bursztyn, wanilia, nuty drzewne, kaszmir


ZAPACHY MĘSKIE


PACO RABANNE INVICTUS LEGEND – męskie zapachy wyglądem flakonów nawiązują zazwyczaj do siły i dominacji. Nie inaczej jest w przypadku Invictus Legend – to typowo świeży, morski zapach, który zamknięty został we flakonie przypominającym prawdziwe trofeum zwycięzcy, czyli puchar. Tego typu flakon dumnie prezentuje się na półce 😉

Nuty głowy: nuty morskie, sól morska, grejpfrut

Nuty serca: przyprawy, liść laurowy, geranium

Nuty bazy: czerwony bursztyn, drzewo gwajakowe


DIESEL SPIRIT OF THE BRAVE INTENSE – a jeśli o sile mowa, to typowym symbolem siły jest zaciśnięta pięść. Motyw ten został wykorzystany przy tworzeniu wody perfumowanej Spirit Of The Brave Intense. Charakteryzują ją drzewne nuty połączone ze świeżymi owocami. Złoto ma podkreślić intensywną woń kompozycji.

Nuty głowy: bergamotka, zielone jabłko

Nuty serca: cyprys, szałwia

Nuty bazy: bursztyn, paczuli, wanilia


VIKTOR & ROLF SPICEBOMB NIGHT VISION – woda perfumowana Spicebomb Night Vision to wybuchowa mieszanka bogactwa korzennych przypraw, drzewnych nut oraz orzeźwiających owoców. Zapewne dlatego zamknięta została we flakonie w kształcie granatu z zawleczką.

Nuty głowy: cytryna, grapefruit, kardamon, goździk, zielone jabłko, czarny pieprz, papryczka chilli, gałka muszkatołowa

Nuty serca: szałwia, rozmaryn, mięta, kolendra, lawenda

Nuty bazy: jodła, paczula, cedr, pistacja, olibanum, labdanum




PS. Przy zakupie zapachów Cacharel, Diesel, Ralph Lauren oraz Viktor & Rolf powyżej 110 zł na stronie Notino moża teraz dobrać dodatkowo do zamówienia flakon perfum gratis (opcja dostępna po przejściu do naszego „koszyka”).





Jakie flakony preferujecie?





Wpis powstał w ramach współpracy.

49 komentarzy:

  1. Niektore naprawde sa przekombinowane, ja np nie lubie flakonu Decadence od MJ, zatyczka ala torebla jest niemilosiernie ciezka a przez lancuch juz nie raz prawie mi sie flakon zbil ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam ten zapach, na pewno chodzi o Decadence ;) Przyznam, że mi osobiście jego flakon nigdy nie sprawiał kłopotu ;)

      Usuń
  2. Ja lubię czasami taki śmieszny flakon kupić :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyjemnie sięga się po perfumy zamknięte w intrygujących i wyjątkowych flakonach ;)

      Usuń
  3. Najfajniejsze jednak te urocze, super do zdjęć, haha :)
    Buziaki, mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, tego typu flakoniki pięknie prezentują się, np. na toaletce ;)

      Usuń
  4. takie flakoniki wyglądają ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam te. Perfumy chmurki, bardzo lubię takie nietypowe flakony

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chmurka mocno mnie kusi, więc może dołączy do mojej kolekcji perfum ;)

      Usuń
  6. Ale ekstra post! Zdecydowanej większości tych flakonów nie widzialam. Smieszny jest ten Gold Fresh Couture a z męskich podoba mi się ten Diesla :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niedługo dzień kobiet, więc może sobie zażyczę taki złoty płyn do szyb od Moschino ;))

      Usuń
  7. Bardzo lubię flakony kobiece, zdobione i koniecznie z nietypowym, eleganckim korkiem;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda, same korki też mają moc :)) Mnie osobiście kuszą zarówno te klasyczne i proste w formie jak i nieco bardziej szalone flakoniki :)

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Ciężko odwrócić od nich wzrok, bo niemalże magnetyzują ;)

      Usuń
  9. Najbardziej zaskoczył mnie flakonik perfum Moschino w kształcie płynu do mycia szyb. :D Natomiast sama mam miniaturkę perfum Ariany w kształcie chmurki. Jest urocza. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam taką chmurkę-miniaturę w jednym z kosmetycznych kalendarzy adwentowych (bodajże z Douglasa?) :)

      Usuń
  10. Świetne flakony, ten w kształcie szminki najlepszy :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię minimalizm, ale fikuśne flakony również do mnie przemawiają. Zwłaszcza, że pieknie się prezentują gdzieś na widoku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam praktycznie identyczne podejście do tego tematu ;)

      Usuń
  12. Ciekawe są takie nietypowe flakony. Przykuwają uwagę :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogą stanowić naprawdę ciekawą ozdobę pomieszczenia :)

      Usuń
  13. To prawda kupuje się oczami . Ale jak już człowiek chce wydać więcej to wygląd musi być równy jakościowi

    OdpowiedzUsuń
  14. A widziałaś nowy flakon Ariany? Taki w stylu korony? Ten na prawdę ładnie wygląda. Choć ja wolę proste opoakowania niż takie szalone jak pokazałaś :D. Do tego zestawienia dodałabym buciki Caroliny Herrery ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buciki Caroliny, torebkę Jacobsa i "małą czarną" Guerlain :D Koronę Ariany widziałam, ale bardziej kusi mnie jej puchata kulka, czyli Ari ;)

      Usuń
  15. Ja jednak jestem za prostota i minimalizmem :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dla mnie wygląd flakonu nie ma znaczenia-zapach jest najważniejszy ,nie zwracam uwagi na całą resztę 😊
    Pierwszy raz widzę taki flakon jak ten od Diesel i to on mnie najbardziej dziwi
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Diesel ma całą serię flakonów w tym stylu ;) Jak widać flakon potrafi zrobić wrażenie :)

      Usuń
  17. Bardzo ciekawe flakony, najbardziej podoba mi się Kenzo, chociaż te męskie robią wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zwłaszcza Diesel wygląda kusząco - 100% męskości ;)

      Usuń
  18. Do mnie te flakony nie przemawiają. Ale jeśli miałabym wybrać najlepszy to na pewno Cartier:).

    OdpowiedzUsuń
  19. Zupełnie nie podobają mi się czaszki Police, ale już sama zawartość w wielu przypadkach bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie muszę powąchać różne wersje flakoników z tej kultowej serii ;)

      Usuń
  20. no wsyztskie są ekstra poza tym płynem do mycia szyb ahhaha ;D śmieszne takie!

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny wpis Kochana :D Sama mam perfumy kota, tyle że jasnoróżowe Meow, bardzo podoba mi się też zapach złotego Moschino - wąchałam jednak tylko z próbki :) Yes I Am też jest całkiem fajny :) Z Twojego zestawienia muszę poznać serduszko Escady bo uwielbiam takie ulepne słodziaki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Złote Moschino chodzi mi po głowie, ale najpierw muszę upolować YSL Libre z mojej tegorocznej wishlisty ;)

      Usuń
  22. Ja lubie takie inne flakony :D Są one mile widziane, jednak zapach jest dla mnie najważniejszy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepiej żeby ładny flakon szedł w parze z równie pięknym zapachem :)

      Usuń
  23. Nie przemawiają do mnie. Lubię estetyczne przedmioty :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Lubię motyw czachy, ale tu zapachy mi nie podchodzą,..a szkoda ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Police ma kilka wersji zapachowych, więc może inna będzie Ci odpowiadać :)

      Usuń
  25. Ponoć Legend jest bardziej intensywny, ale nie miałam okazji poznać ;)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy konstruktywny komentarz!

Copyright © MAKE-UP FULL OF COLORS , Blogger