12/26/2014

NAJLEPSZY PEELING Z JAKIM MIAŁAM DO CZYNIENIA


W końcu mam troszkę wolnego czasu w święta ;) Dlatego od razu zabieram się do podzielenia się z Wami moim odkryciem, czyli najlepszym peelingiem jaki kiedykolwiek miałam okazję użyć ;) Żeby podsycić Waszą ciekawość pokuszę się o stwierdzenie, że żaden z moich peelingów nawet nie umywał się do TEGO produktu ;) Co więcej wiele z Was może już dawno mieć go w domu, ale może nie chciało się Wam go wypróbować ;)

ORGANIQUE ZŁOTY PEELING CUKROWY ETERNAL GOLD


Tak, jest to dokładnie ten sam peeling, który podobnie jak duża część z Was otrzymałam w ShinyBoxie. Był to produkt pełnowymiarowy, co bardzo mnie ucieszyło, ponieważ jest to kosmetyk naprawdę fenomenalny. Żeby go pierwszy raz wypróbować od razu naszykowałam sobie na półce krem z masłem shea, ponieważ zawsze po peelingach moja skóra przypomina papier ścierny – jest bardzo przesuszona. Jakie było moje zdziwienie, gdy po użyciu peelingu Eternal Gold z Organique moja skóra nie tylko nie była szorstka, ale była śliska, jakby pokryta cienką warstwą wosku! Było to co prawda dziwne uczucie, ale na pewno nie nieprzyjemne ;) Co więcej nie dało się tej warstwy spłukać wodą. Oczywiście przed użyciem nie chciało mi się przeczytać informacji na opakowaniu, jako że peeling cukrowy to po prostu peeling cukrowy ;) A ten z Organique dodatkowo zawiera masło shea, które nie sposób spłukać ze skóry wodą. Masło shea zawiera mnóstwo witamin (A, D, E, F) oraz kasy tłuszczowe, poprawia elastyczność skóry oraz wyraźnie ją zmiękcza. Nawet na drugi dzień skóra wydaje się być jak z aksamitu ;) Żaden krem nie pozwolił mi na osiągnięcie takiego efektu, a co dopiero peeling! Ponadto masło shea zawiera filtry przeciwsłoneczne, natłuszcza porządnie skórę i jest polecane do stosowania przy chorobach skóry, np., łuszczycy.
Oprócz masła shea w peelingu znajduje się również olej sojowy, który również powinien być stosowany przy chorobach skóry, tj. łuszczycy czy atopowym zapaleniu skóry. Odbudowuje naturalną barierę ochronną skóry, zmniejsza pory oraz pomaga w regulacji wydzielania łoju. Olej jest również źródłem witaminy E, która ma zbawienny wpływ na naszą skórę – nawilża ją, łagodzi stany zapalne.

Podsumowując, peeling cukrowy Eternal Gold może mieć zbawienny wpływ na poprawę stanu skóry, jest bardzo przyjemny w użytkowaniu, a uzyskane dzięki niemu nawilżenie skóry utrzymuje się naprawdę długo. No i przyjemnie pachnie ;) Cena regularna to ok. 68 zł. Peeling jest do kupienia tutaj.


Wypróbowałyście już peeling z serii Eternal Gold? ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Serdecznie dziękuję za każdy konstruktywny komentarz!

Copyright © MAKE-UP FULL OF COLORS , Blogger