11/15/2017

ULUBIEŃCY PAŹDZIERNIKA 2017


Mamy już połowę listopada, a u mnie spóźnieni ulubieńcy października. Spóźnieni nie znaczy gorsi ;) Musicie mi wybaczyć poślizg, ale dużo się u mnie ostatnio dzieje życiowo i sprzętowo, więc wszystko jest ciut trudniejsze. Niemniej kilkadziesiąt postów czeka na publikację - nudno nie będzie! Dziś mam dla Was ulubioną piątkę października, a w niej produkty do makijażu, pielęgnacji oraz niezastąpiony pędzelek!

ULUBIEŃCY PAŹDZIERNIKA 2017





EVREE MAGIC ROSE UPIĘKSZAJĄCY KREM POD OCZY


Używam go już od kilku miesięcy i naprawdę jestem z niego zadowolona. Nie jest to oczywiście najbardziej odżywczy krem na świecie, ale jak na drogeryjną półkę sprawuje się naprawdę dobrze. Przede wszystkim bardzo przyjemnie rozprowadza się na skórze, co po moim ostatnim kremowym niewypale nabiera większego znaczenia. Nie bieli, w miarę szybko się wchłania, jest idealny pod makijaż. Poza tym od kiedy smaruję nim również górne powieki, są zdecydowanie mniej opuchnięte z samego rana. Krem mnie nie uczulił, nie podrażnił oczu. Dobrze nawilżył skórę, drobne zmarszczki stały się mniej widoczne. Przygotowuję o nim osobny post.


RESIBO TONIK-MGIEŁKA NAWILŻAJĄCA


O duecie od Resibo pisałam tutaj. Tonik-mgiełka ma co prawda szalony atomizer, przez co nie nadaje się do ściągania pudrowości w makijażu, ale jako tonik spisuje się znakomicie. Czuć, że nie jest to „sama woda”. Przede wszystkim ma odrobinę gęstszą od wody konsystencję, pozostawia na twarzy delikatną nawilżającą warstewkę, która szybko się wchłania. Koi i łagodzi skórę po demakijażu. Do tego ładnie pachnie i ma dobry skład – czegóż więcej chcieć?


RESIBO KREM ULTRANAWILŻAJĄCY DO TWARZY


Krem Ultranawilżający to kolejny kosmetyk marki Resibo, którego używa mi się znakomicie. Mam go już drugi lub trzeci miesiąc i nie miałabym nic przeciwko temu, żeby nigdy się nie skończył. I nie są to czcze słowa, bo zużycie naprawdę jest znikome pomimo codziennej aplikacji. Krem dobrze rozprowadza się na skórze, ma filtr SPF15, nawilża skórę (mam cerę suchą, a nie pojawiły mi się suche skórki), nadaje się pod makijaż, bo dobrze współpracuje z moimi lżejszymi podkładami, nie skraca trwałości makijażu, nie zapycha. Jak na Resibo przystało produkt ma także dobry skład.


BALEA FROZEN BREEZE


W tym momencie kończymy z dobrymi składami, bo żel pod prysznic Balea na pewno nie zalicza się do naturalnych produktów ;) Niemniej, jak na Baleę przystało, kosmetyk ma przepiękny zapach! Frozen Breeze to wybuchowa mieszanka soczystej maliny z delikatnymi kwiatami. Nie ukrywam, że ten zapach idealnie komponuje mi się z jesiennymi wieczorami. Szkoda, że to seria limitowana ;)



NATURA ACCESSORIES PĘDZELEK DO UST


Nie ukrywam, że niepozorny syntetyczny pędzelek do ust za grosze z Natury zawojował… moje brwi. Tak, brwi. I nie był to przypadek – od początku szukałam bowiem cieniutkiego i precyzyjnego pędzelka, dzięki któremu mogłabym „wyczyścić” linię brwi za pomocą korektora. Pędzelek do ust sprawdza się w tej roli znakomicie, pozwala na wyrysowanie precyzyjnej linii korektorem, dobrze rozciera produkt, łatwo się domywa. Uwielbiam! P.S. Nie mam pojęcia, jak sprawdza się na ustach!



Znacie któregoś z moich ulubieńców? :D







84 komentarze:

  1. Nie znam, ale dzięki Tobie poznałam!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam żadnego z twoich ulubieńców, ale krem pod oczy z Evree będę miała na uwadze na przyszłość :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapach żelu Balea jest cudowny <3

    OdpowiedzUsuń
  4. słyszałam co niego o kremie pod oczy i o kosmetykach z Resibo ;) ale nigdy ich nie testowałam u siebie, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Bo Baleę lubi się głównie za zapachy :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękni ulubieńcy.
    Mam ochotę wreszcie przetestować Resibo.
    Super podobno jest ta marka :)
    Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zaciekawił mnie krem pod oczy, Balea jak zawsze wymiata opakowaniem ;3

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam jeszcze nic z Resibo :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam kosmetyki Resibo. Tonik z przyjemnością wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Żele Balea są świetnie. Nie przesuszają mojej skóry a pięknie pachną, a ja więcej nie wymagam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obecnie mam żel o zapachu pomarańczowym - bomba :D

      Usuń
  11. bardzo lubię tą różaną mgiełkę z resibo, właśnie ją zużyłam. dobrze się spisywała jako tonik.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam żadnego z Twoich ulubieńców, ale miałam kiedyś olejek z Resibo i lubiłam go chociaż niestety szybko zaczął brzydko pachnieć :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem ciekawa tego toniku z morderczym atomizerem :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Mnie ten krem resibo niestety bardzo podrażnił :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykro mi :( U mnie nic takiego nie miało miejsca, a używam go już kilka miesięcy, więc może coś Cię uczuliło :/

      Usuń
  15. Tez należę do grona osób, których Resibo podrażnia :( Za to Balea uwielbiam, każdy kolejny zapach wydaje się być lepszy, a same żele są bardzo fajne i tanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda, kolejny zapach, który otworzyłam, jest jeszcze lepszy od tego malinowego :D

      Usuń
  16. Oczywiście najbardziej kuszą mnie kosmetyki resibo :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Krem pod oczy z Evree brzmi kusząco :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam ten krem z Resibo i używam od niedawna. Dobrze się zapowiada :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Belee bardzo lubie:). Do Resibo sie przymierzam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Krem z Evree mnie zaciekawił, więc czekam na recenzję :) A jakiś produkt z Resibo marzy mi się od dawna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę się w końcu zabrać za tę recenzję, bo zdenkuję krem i zapomnę :D

      Usuń
  21. Miałam KREM ULTRANAWILŻAJĄCY DO TWARZY i też byłam z niego zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze wiedzieć, że nie tylko u mnie się sprawdził :)

      Usuń
  22. Kosmetyki Resibo są dla mnie w kolejce do przetestowania. Bardzo mnie ciekawią ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że gdy się skusisz, to spiszą się na medal :D

      Usuń
  23. Nic nie znam, ale kosmetyki Resibo polubiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Żel z Balea musi pachnieć cudownie! :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Kiedyś regularnie miałam zele Balea a teraz jakaś posucha u mnie z nimi więc nie wiem jak co pachnie ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie miałam wakacyjnych wersji z tego roku :P

      Usuń
  26. Nie wiedziałam, że Evree wypuściło nawet kremy pod oczy z tej serii. Bardzo się ona rozwinęła :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Żele balea lubię za ich cudowne zapachy :)
    prezentowałam już kila u siebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zauważyłam, że u Ciebie często gości Balea :)

      Usuń
  28. Znam tylko Beala ale nie miałam tego zapachu ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Balea ma fajną grafikę na opakowaniu i pewnie super zapach

    OdpowiedzUsuń
  30. Zaciekawiłaś mnie tym kremem pod oczy z Evree :)

    OdpowiedzUsuń
  31. EVREE MAGIC ROSE UPIĘKSZAJĄCY KREM POD OCZY to coś co mnie najbardziej zaciekawiło. Od dawna szukam dobrego kremu pod oczu, widzę że ten jest wart swojej ceny.Muszę go spróbować :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może cudów nie zdziała, ale u mnie naprawdę się sprawdza pod makijaż ;) Skóra wygląda tak jakoś młodziej ;)

      Usuń
  32. Piękne zdjęcia-niestety wszystko to nowość:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie znam żadnego z tych produktów, ale żele z Balea to już kultowe kosmetyki ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Krem pod oczy Evree mnie kusi, choć za marką nie przepada zbytnio.

    OdpowiedzUsuń
  35. Moze uda mi sie jeszcze chwycic te serie zeli Balea :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Miałam tylko próbkę Resibo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mogę się cieszyć pełnowymiarowym opakowaniem ;))

      Usuń
  37. ten duet z Resibo chetnie bym wyprobowala :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Mam zapotrzebowanie na krem pod oczy. Muszę przyjrzeć się Twojej rekomendacji. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, czy zimą się sprawdzi, ale póki co dobrze się u mnie spisuje :D

      Usuń
  39. Nie znam żadnego, ale krem pod oczy Evree i produkty Resibo z chęcią bym wypróbowała.

    OdpowiedzUsuń
  40. Resibo mnie niezmiernie ciekawi, chciałabym kiedyś spróbować ich produktów ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Kremik ma lekką konsystencję, ale robi co ma robić :D

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy konstruktywny komentarz!

Copyright © MAKE-UP FULL OF COLORS , Blogger