1/05/2018

MOJE ZAMÓWIENIE: PARKA KHAKI, BLUZA W KRATĘ, PODKŁADKA W BOTANICZNY WZÓR


Uwaga spoiler! Z okazji ulubionego dnia tygodnia sporej części pracujących (piątek, piąteczek, piątunio!) chciałabym przedstawić Wam moje bardzo udane zamówienie ze sklepu Rosegal. Jeszcze na początku grudnia wypatrzyłam tam bowiem parkę w odcieniu khaki, bluzę imitującą wzorem popularne koszule w kratę oraz podkładkę z moim ulubionym motywem monstery i wciągnęłam je na moją wishlistę. W okresie świątecznym cała trójeczka do mnie dotarła i mogę się podzielić z Wami moimi wrażeniami ;)

ROSEGAL REVIEW





Podkładka dostępna tutaj


Zaczniemy skromnie, czyli od podkładki o bardzo modnym botanicznym wzorze - notabene często goszczącym na moim blogu. Wykonana jest ona z jutowego materiału i będzie stanowiła piękne tło do zdjęć.



Bluza w kratę dostępna tutaj

Sezon jesienno-zimowy bez koszul w kratę praktycznie dla mnie nie istnieje. Lubuję się zwłaszcza w tej czerwono-czarnej. Uwierzycie, że w sezonie bożonarodzeniowym czasem można przejść pół galerii handlowej i nie uświadczyć ani jednej koszuli w czerwono-czarną kratę? W tym roku miałam właśnie ten problem. Dlatego zawczasu zdecydowałam się na zamówienie bluzy w kratę z Rosegal. Bluza wykonana jest z cienkiego materiału typowego właśnie dla koszul w kratę. W rzeczywistości kolor bluzy jest bardziej żywy (i czerwony) niż na stronie, ale absolutnie mi to nie przeszkadza, ponieważ właśnie na taką kolorystykę liczyłam. Bluza wyposażona jest w kieszeń (tzw. kangur), kaptur oraz podwijane rękawy. Wystają z niej pojedyncze nitki. Zamówiłam rozmiar XL, a pasuje na mnie idealnie choć noszę L. Jest bardzo wygodna.







Parka dostępna tutaj

Najbardziej ciekawiła mnie jednak parka. Przyznam, że z góry założyłam, że będzie na mnie za mała, bo nie ufałam wymiarom podanym na stronie. Okazało się, że jest za duża, bo zamówiłam rozmiar XL, a noszę L. Całe szczęście kurtka wyposażona jest w sznurki ściągające, dzięki którym można regulować jej szerokość. Zaskoczyła mnie waga kurtki, ponieważ jest niezwykle lekka w porównaniu do mojej parki z odzieżowej sieciówki. Zapinana jest na plastikowy zamek oraz trzy napy, ma dwie spore niezamykane kieszenie, kaptur z futerkiem i wewnątrz cała wyłożona jest ciemnobrązowym „miśkiem”. Nie testowałam jej na mrozie, więc nie mam pojęcia, czy okaże się być ciepła, choć „misiek” na to wskazuje. Wizualnie bardzo mi odpowiada :)




Produkty otrzymałam w ramach współpracy, jednak nie wpłynęło to na moją opinię.





Coś Wam się spodobało?









70 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Jest bardzo wygodna, miło mnie zaskoczyła pod tym względem :)

      Usuń
  2. szkoda, że parka jest nieco za duża, ja się w niej zakochałam od pierwszego wejrzenia i też muszę mieć, bardzo podoba mi się ten futrzany misiek, wygląda na dobrą jakościowo. zamówię L. o tych podkładkach też już myślałam.

    OdpowiedzUsuń
  3. ten model się wyprzedał ale są podobne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam właśnie podobne z naszywką na klapie ;)

      Usuń
  4. Ta podkładka rzeczywiście bardzo w Twoim typie :D Kurtka wygląda ładnie i porządnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurtka i koszula super ! jesli chodzi o podkładki to wole jednolite ale ten wzór bardzo lubię, mam w niego gigantyczny kubek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czuję, że więcej rzeczy w botaniczny wzór do mnie trafi :D

      Usuń
  6. świetna jest ta parka! i jeszcze misiek w środku! oby była ciepła :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie, że parka jest ocieplana :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Parka jest świetna! upolowałabym sobie taką w przecenie ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne nowości
    Piękna kurtka

    OdpowiedzUsuń
  10. Parka wygląda na cieplutką, misiu będzie grzał :)

    OdpowiedzUsuń
  11. mam tę parkę, ale w niebieskim kolorze jeans, uwielbiam ją i jest ciepła, bo próbowałam nawet gdy jeszcze śnieg był

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dobrze wiedzieć, bo u mnie ciągle +10 stopni, więc nie mam jak sprawdzić ;)

      Usuń
  12. Bardzo ładna parka 😉 z misiem zazwyczaj są ciepłe😊

    OdpowiedzUsuń
  13. Parka świetna i wygląda na bardzo ciepłą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W końcu nadciąga zima, więc będę mogła sprawdzić ;)

      Usuń
  14. Jeszcze nigdy chyba nie miałam parki, ale myślę, że coraz bardziej mi się one podobają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również latami musiałam się do nich przekonywać, a od kiedy kupiłam pierwszą, nie noszę zimą żadnych innych kurtek ;)

      Usuń
  15. fajna kurteczka, mam identyczną podkładkę

    OdpowiedzUsuń
  16. Ta parka wygląda bardzo dobrze ;) Nie powiedziałabym, że jest z chińskiego sklepu ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystko mi sie podoba i chcialabyn miec to wszystko u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. parka jest zdecydowanie najlepsza ;) też bym taka cciała ;D zaraz ją obcaje na stronie ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Najbardziej zauroczyła mnie parka, ale wszystko super! :D
    Pozdrawiam c; /~Kinga
    Unpredictabble ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo podobają mi się wszystkie rzeczy, ale najbardziej ta podkładka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę więcej rzeczy kupić w ten botaniczny wzór ;)

      Usuń
  21. Kurta wygląda na cieplutką :) super!

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo lubię kurtki typu parka a ta do tego ma świetny kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Parka wygląda fajnie i wydaje się bardzo ciepła :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wszystkie rzeczy mi sie podobaja :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo fajne zakupy, a z tą koszulą to racja, stacjonarnie ciężko kupić.....szkoda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, wszystko w sklepach na jedno kopyto jest :/

      Usuń

Serdecznie dziękuję za każdy konstruktywny komentarz!

Copyright © MAKE-UP FULL OF COLORS , Blogger