1/08/2018

ZIMOWY KLIMAT: SZARE SWETRY I CZERWONA KRATA


W sklepach już wkrótce pojawią się wiosenne kolekcje, a paradoksalnie zima tak naprawdę dopiero dziś się zaczęła ;) Przynajmniej u mnie dziś pierwszy raz mróz trzymał przez cały dzień, więc można było doznać szoku termicznego po minionej sobocie, gdy na termometrach widniało 15 stopni ciepła. Dlatego też dzisiejsza wishlista będzie utrzymana w klimacie ciepłych szarych sweterków i czerwonej kraty, bo właśnie takie ubrania kojarzą mi się z obecną porą roku. Zapraszam na wishlistę z Zaful!

ZAFUL WISHLIST



Szare sweterki to temat rzeka. Któż bowiem nie ma w szafie szarych swetrów? Generalnie, gdy przeglądam w sklepach swetry i gdy dany model jest dostępny w kilku odcieniach, to zawsze szary najbardziej mnie kusi. Szary jest neutralnym bazowym odcieniem, więc by podkreślić charakter swetra i sprawić, by wyróżniał się z tłumu warto postawić na ciekawy krój lub bogate zdobienie. Poniżej możecie zobaczyć szare swetry, które wpadły mi w oko: melanżowy golf idealny na mrozy, szary sweterek z modnym sznurowaniem na plecach, elegancki sweterek z perełkami oraz ciekawy egzemplarz z kołnierzykiem z falbanką.












Jeśli zima, to wiadomo, że krata. Pokazywałam Wam ostatnio mój najnowszy nabytek, czyli wygodną bluzę z kapturem w czerwono-czarną kratę, ale nie zaspokoiła ona w 100% moich „kratowych” potrzeb. Chcę więcej! W końcu w okresie zimowym kraty nigdy za wiele ;) W trakcie przeglądania oferty sklepu wpadła mi w oko oryginalna koszula z dość niespotykanym wycięciem na ramionach (idealne wywietrzniki!), której raczej nie dostaniemy jeszcze w żadnej sieciówce oraz koszulo-tunika w kratę.








Mam dla Was specjalny kod zniżkowy do sklepu Zaful:


ZAKIRA






Lubicie szary swetry i kraciaste wzory?






90 komentarzy:

  1. Uwielbiam grube, szare swetry :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również :) To jeden z powodów dla których lubię zimę ;)

      Usuń
  2. Dla czerwonej kraty jestem na tak!: )

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie piękne rzeczy! To totalnie mój styl :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Swetry bardzo lubię szczególnie taki dłuższe

    OdpowiedzUsuń
  5. Szary sweter z perelkami i ten z wiazaniem sa super :). Bardzo mi sie podobaja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. To skrajnie tam u Was (termicznie) :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja niedawno kupiłam dwa czarne swetry ;) A szarego ja nie mam xD Posiadam jedynie bluzę w tym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo Ty chyba kochasz czerń :D Zresztą ja podobnie ;)

      Usuń
  8. Ostatni szary z perełkami podoba mi się. 😊

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten z perełkami i wiązaniami na plecach mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te dwa modele często pojawiają się na wishlistach ;)

      Usuń
  10. Zarówno kratę jak i szarość lubię ten wiązany na plecach fajnie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W końcu są to bardzo uniwersalne i modne w tym roku modele :)

      Usuń
  11. Bardzo lubie swetry, a szary to jeden z ulubionych kolorów . Sukienka w kratkę świetna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szary kolor jest brew pozorom dość popularny, choć kojarzy się często z szarą myszką ;)

      Usuń
  12. Ten WIĄZANY NA PLECACH - bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  13. mam ten szary z perełkami i uwieliam

    OdpowiedzUsuń
  14. Sweter ze sznurowaniem wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo lubię zarówno szarości, jak i kratę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne są te swetry, a sweter ze sznurowaniem to mój number 1 :)
    Uwielbiam szarości :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten z wiązaniem na plecach najbardziej mi wpadł w oko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wnioskując po komentarzach nie tylko Tobie się spodobał :D To prawdziwy hit ;)

      Usuń
  18. Chyba szare lubię najbardziej, nie wiem dlaczego, ale zawsze swetry w tym odcieniu były dla mnie najpiękniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  19. well i love first one & checkered dear thanks for sharing..
    https://clicknorder.pk online shopping in lahore

    OdpowiedzUsuń
  20. Pierwszy sweter to jak dla mnie bomba! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny zestaw, koszulo-tunika podoba mi się chyba najbardziej!

    OdpowiedzUsuń
  22. Szary sweterek nawet niedawno kupiłam. W tym kolorze czuję się najlepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Szare swetry bardzo lubię, a ten z perełkami to coś dla mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten ze sznurowaniem na pleckach jest extra :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Mnie również zachwycił ten pierwszy sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ten z perełkami jest śliczny :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2018/01/szara-ramoneska-i-sukienka-w-kolorze.html

    OdpowiedzUsuń
  27. Sweterek z perełkami, bądź tunika w kratę :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Takie czerwone kraty uwielbiam, ale tylko w ciemniejszych odcieniach :). Co do szarych sweterków to bardzo lubię. Ostatnio kuszą mnie jednak wzorki jak np. w takie lamparcie cętki z Zary <3

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo podoba mi się ten pierwszy, gruby sweter :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ten ze sznurowaniem na plecach jest bardzo fajny ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Sweterki podobają mi się wszystkie oprócz drugiego :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Lubię zarówno szare swetry, jak i ubrania w kratkę, choć z tych akurat nic mi nie wpadło w oko.
    U nas też dziś trochę przymroziło ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całe szczęście ominie nas zima stulecia, o której marudzili od jesieni :D

      Usuń
  33. Moge cala zime przechodzi w szarych swetrach, uwielbiam ten kolor i czuje sie w nim przytulnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najważniejsze, to dobrze się czuć w swoich ubraniach :)

      Usuń
  34. Te swetry z perełkami są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Cóż... totalnie jestem uzależniona od swetrów. W szczególności szarych :D

    OdpowiedzUsuń
  36. Uwielbiam wszystkie swetry a najbardziej te grube i super ciepłe :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy konstruktywny komentarz!

Copyright © MAKE-UP FULL OF COLORS , Blogger