7/05/2019

NOTINO -20% BLACK FRIDAY


Kochani! Na dniach na Notino rusza letnia edycja Black Friday! Z tej okazji będziemy mogli skorzystać z rabatu -20% na asortyment sklepu. Szczegóły prezentuję poniżej - zapraszam!

NOTINO -20% BLACK FRIDAY



Akcja Notino Summer Black Friday będzie miała miejsce w dniach 08-14.07.2019 i w trakcie jej trwania będziemy mogli skorzystać z rabatu -20% obejmującego między innymi następujące marki:





BATH&BODY WORKS
w swojej ofercie ma mnóstwo letnich produktów jak choćby krem do ciała Bath&Body Works In The Sun, żel pod prysznic Mango Mandarin, mleczko do ciała Waikiki Beach Coconut, odświeżacz powietrza do samochodu Island Margarita czy pachnącą mgiełkę Oahu Coconut Sunset.






CALVIN KLEIN zdecydowanie kojarzy mi się z jednym z najpopularniejszych zapachów, czyli Calvin Klein Euphoria, ale latem świetnie powinien sprawdzić się również lżejszy zapach Calvin Klein Women. Niesamowicie wygląda również ociekający złotem unisexowy Calvin Klein CK One Gold.






RIMMEL podbił moje serce (i brwi!) produktami z serii Brow This Way, a dokładniej żelami do brwi z tej serii, ale warto zerknąć również na rozświetlającą kolekcję Rimmel Lasting Radiance zawierającą podkład, korektor i puder brązujący.




SALLY HANSEN może pochwalić się bestsellerowymi rajstopami w sprayu Sally Hansen Airbrush Legs czy całym wachlarzem odżywek przyspieszających wzrost paznokci.

To oczywiście nie wszystko! 20% zniżki będzie obowiązywało w Czarny piątek 2019 na top marki perfum, top zapachy do domu, top kosmetyki do skóry i ciała, top kosmetyki do pielęgnacji włosów, top elektro do włosów, top kosmetyki do makijażu z kodem NOTINO. Najlepiej oczywiście samemu wszystko przejrzeć ;) O Notino Black Friday będę Wam jeszcze przypominać na moim Instagramie.

Pamiętajcie, że zniżka nie obejmuje produktów w promocji i wyprzedaży!



Wpis powstał w ramach współpracy.









34 komentarze:

  1. O dziekuje, swietnie wiedziec o takiej promocji, lubie Black Friday :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię wiedzieć wcześniej o promocjach na kosmetyki :D

      Usuń
  2. Euphoria Calvin Klein to mój ulubiony perfum :) Kurcze tyle ciekawych produktów, że nie wiadomo co wybrać :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie Euphoria jakoś szczególnie nie porywa, ale ogólnie zapachy Calvina Kleina lubię :)

      Usuń
  3. A miałam coś zamawiać akurat :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Głośno dzisiaj o tej akcji :). Kuszą mnie świece BBW :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie wiedzieć, że będzie taki rabat :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Taka kusząca promocja, a ja miałam nie kupować :D

    OdpowiedzUsuń
  7. dziś zrobiłam przegląd swoich kosmetyków, wiem czego mi brak a co mam w nadmiarze, chętnie skorzystam z promocji

    OdpowiedzUsuń
  8. Najbardziej mnie kuszą kosmetyki i świece BBW :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Spory rabat, super jest ten pomysł z Black Friday w środku lata :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Summer Black Friday? Ojoj! Będzie szaleństwo zakupowe. Zobaczę czy uda mi sie kupić coś z BBW bo ta firma ciekawi mnie najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Produkty BBW kupowałam na Notino już kilka razy, bo też bardzo mnie ciekawią ich kosmetyki ;)

      Usuń
  11. Aktualnie nic mi nie potrzeba, ale pewnie rzucę okiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto zerknąć od czasu do czasu z czystej ciekawości ;)

      Usuń
  12. Raczej nie skorzystam, zużywam co mam :) ale jest w czym wybierać :)

    OdpowiedzUsuń
  13. I tu kuszenie 😍 Bath and Body Works chcę 🤩🤩🤩

    OdpowiedzUsuń
  14. Pewnie nie skorzystam, chociaż bbw kusi... Ale mam zapasy, a - 20% nie skusi mnie do powiększenia ich:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zakupy na Notino zawsze są udane, więc pewnie skorzystam:).

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy konstruktywny komentarz!

Copyright © MAKE-UP FULL OF COLORS , Blogger