10/02/2019

DUETUS - NATURALNY TONIK DO TWARZY


Naturalne toniki i hydrolaty są tym, co tygryski lubią najbardziej ;) Wspominałam już w jednym z poprzednich wpisów, że w momencie podjęcia decyzji przerzucenia się na bardziej naturalną pielęgnację, najłatwiej jest zacząć od zmiany peelingu do ciała na naturalny. Natomiast drugim równie prostym krokiem jest zamiana drogeryjnych toników na ich naturalne odpowiedniki. Jednym z takich naturalnych i do tego niedrogich toników jest tonik do twarzy z serii Duetus od Sylveco. Jak działa?

TONIK DO TWARZY DUETUS




Seria Duetus skierowana jest do obu płci (nazwa Duetus od „duetu”) i utrzymana w konwencji modnego obecnie minimalizmu. Kosmetyki Duetus mają w 100% wegański, naturalny i biodegradowalny skład, nie zawierają sztucznych barwników ani aromatów. Przejawiają działanie antytrądzikowe i antysmogowe. W skład serii wchodzą: serum regulujące, peeling do twarzy, maseczka, krem do twarzy na noc, krem do twarzy na dzień, żel myjący do twarzy oraz tonik. Jak już zdążyliście zauważyć po tytule, bohaterem dzisiejszego wpisu będzie właśnie tonik z serii Duetus.


Tonik do twarzy Duetus zamknięty jest w plastikowej (typu HDPE) ciemnej butelce zamykanej na klik. Zamknięcie jest wyjątkowo solidne, dlatego nie miałabym obaw przed zabraniem kosmetyku w podróż. Opakowanie zawiera 150 ml produktu. Zawartość należy zużyć w ciągu 3 miesięcy od otwarcia. Cena: 18,99 zł.

Informacja zawarta na opakowaniu:

Łagodny tonik ziołowy przeznaczony do codziennej pielęgnacji cery mieszanej lub z niedoskonałościami. Zawiera ekstrakt z ziela pięciornika gęsiego o właściwościach ściągających, a przy tym regenerujących oraz regulujących wydzielanie sebum. Panthenol oraz kwas laktobionowy koją podrażnienia, chronią i przywracają skórze naturalną równowagę. Naturalny olejek eteryczny z bergamotki pozostawia uczucie czystości i świeżości.


Skład toniku, jak przystało na rodzinę kosmetyków Sylveco, jest krótki, prosty i naturalny. Znajdziemy w nim: wodę, propanediol (glikol roślinny), ekstrakt z ziela pięciornika gęsiego, panthenol, kwas mlekowy, kwas laktobionowy, glukozyd decylowy (delikatny biodegradowalny detergent), betainę kokamidopropylową (środek powierzchniowo-czynny), olejek bergamotkowy, alkohol benzylowy (konserwant występujący w olejkach eterycznych), kwas dehydrooctowy (konserwant dopuszczalny dla kosmetyków naturalnych) oraz składniki olejków eterycznych.


Co do zasady tonik przeznaczony jest do pielęgnacji cery mieszanej i ma dawać spore poczucie nawilżenia oraz wspomagać regulację sebum. Można używać go zarówno na dzień jak i na noc, ponieważ nie pozostawia żadnej widocznej lub wyczuwalnej klejącej warstwy. Ma naprawdę przyjemny bergamotkowy zapach i typowo wodną konsystencję. Po aplikacji na skórę nie pieni się. Używałam go wylewając odpowiednią ilość na płatek kosmetyczny i przecierając skórę. Tuż po jego użyciu była ona przyjemnie wilgotna, ukojona i nawilżona, choć na dłuższą metę tonik nie nawilżał - było to tylko chwilowe odczucie. Bardzo fajnie używało mi się go zwłaszcza w trakcie upałów, ponieważ dawał uczucie świeżości, a przy regularnym stosowaniu skóra mniej się świeciła w trakcie dnia. Nie zauważyłam żadnych negatywnych skutków stosowania toniku na mojej suchej cerze – nie była ona podrażniona, zaczerwieniona, zapchana czy przesuszona.


Podsumowując – tonik Duetus okazał się być udanym wyborem w trakcie letnich upałów nie tylko ze względu na przystępną cenę i naturalny skład. Wyczuwalnie koił skórę, chłodził ją oraz dawał poczucie nawilżenia. Przy dłuższym użytkowaniu zauważalne było mniejsze wyświecanie się strefy T w upalne dni. Nie zaobserwowałam żadnych negatywnych skutków stosowania toniku, dlatego z czystym sercem mogę Wam go polecić – fajnie spisywał się nawet na mojej suchej cerze.







Mieliście okazję poznać na własnej skórze jakiś produkt Duetus?








59 komentarzy:

  1. Ja do tej pory używałam tylko maseczki jednorazowej z Duetus i wrażenia miałam pozytywne, jednak jeszcze nic innego tej marki mi w łapki nie wpadło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z kolei tylko ten tonik miałam okazję poznać ;)

      Usuń
  2. Oo fajny tonik w świetnej cenie. Uwielbiam toniki więc muszę poznać i tego.

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Warto po niego sięgnąć choćby przez naturalny skład ;)

      Usuń
  4. Nigdy nie stosowałam takich naturalnych toników. Fajnie ze jest zarówno dla kobiet jak i mężczyzn :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie każdy kosmetyk może być stosowany zarówno u kobiet jak i mężczyzn :D

      Usuń
  5. Nie znam tego toniku, ale będę miała go na uwadze, bo moja cera również jest nieco przesuszona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie tonik jest bardziej skierowany do cery tłustej, ale na mojej suchej bardzo fajnie się spisywał ;)

      Usuń
  6. Nie mam dużych oczekiwań od toników, więc pewnie byłabym zadowolona :) Z produktów tej marki jeszcze nie korzystałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam tej firmy.. hmm myślę, że warto testować ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. This looks like such a wonderful product! Great post :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam maseczkę z tej serii, ale po Twojej recenzji zamarzył mi się też tonik ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Trochę żałuję, zerkałam na niego ostatnio przy okazji zakupów, a ostatecznie kupiłam inny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic straconego - następnym razem możesz kupić Duetus :D

      Usuń
  11. Myślę, że byłabym zadowolona z działania tego toniku :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam ten tonik i śmiało mogę podzielić twoją opinię :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Do tej pory miałam tylko żel do mycia twarzy z Duetus i całkiem fajnie mi się sprawdził, tonik wydaje się interesujący ale dla mnie raczej na lato tak jak napisałaś że dobrze się sprawdza ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Latem na pewno warto po niego sięgnąć, bo pozwala utrzymać sebum w ryzach ;)

      Usuń
  14. This product looks interesting, excellent review. I'm your new GFC follower ♡

    OdpowiedzUsuń
  15. Kusi mnie, ale wydaje mi się, że jest najodpowiedniejszy na lato, więc teraz poczeka na swoją kolej aż go kupię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak mi się wydaje, że lepiej poczekać na cieplejsze miesiące ;)

      Usuń
  16. Nie używałam jeszcze kosmetyków z tej linii, ale dedykowana właśnie dla mojej cery, więc zastanawiam się nad serum :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli się zdecydujesz na zakup, to daj znać jak się sprawdza :D

      Usuń
  17. Pewnie kiedyś spróbuję bo już słyszałam od przyjaciółki że jest dobry :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po rekomendacji przyjaciółki grzech nie spróbować :D

      Usuń
  18. coś już czytałam o tej marce! mega! muszę w końcu wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie używałam jeszcze produktów tej firmy, ale tonik zapowiada się bardzo ciekawie. Coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. This toner sounds and look great
    Thanks for share your review with us
    xx

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie znalam go ale czytalam juz o tej marce i przyznaje kuszaca propozycja :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Lubię te opakowania Duetusa, ale jeszcze nigdy niczego z tej serii nie miałam ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do mnie tonik trafił w sumie przypadkiem, a fajnie się sprawdził ;)

      Usuń
  23. Nie próbowałam ale bardzo popieram stosowanie naturalnych kosmetyków. Może kiedyś wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie by było, gdyby wszystkie naturalne kosmetyki się sprawdzały :D Wtedy mogłabym wymienić całą swoją pielęgnację na naturalną ;)

      Usuń
  24. Nie znam kosmetyków tej marki. Może kiedyś po niego sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli tak się stanie, to mam nadzieję, że będziesz równie zadowolona ;)

      Usuń
  25. Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że tonik Duetus wzbudził Twoje zainteresowanie ;)

      Usuń
  26. Ja miałam maseczkę do twarzy i peeling do twarzy i jeśli działanie było dla mnie świetne tak zapach tragiczny i głównie ze względu na zapach więcej się na nie nie skuszę :( Toniku nie miałam i jakoś mnie nie kusi :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie bergamotka była bardzo przyjemna w odbiorze ;) Nie wiem jak pachnie reszta produktów ;)

      Usuń
  27. Ja jeszcze nie stosowałam nic z tej marki:) Jest na mojej liście, na pewno się na coś skuszę bo mało negatywnych recenzji czytałam:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Po ich nietrafionych maseczkach, jakoś mnie reszta produktów przestała korcić :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem ;) W takim razie dobrze, że nie miałam maseczek :D

      Usuń
  29. Pierwszy raz widzę ten tonik, a z marką nie miałam wiele do czynienia. Mam nadzieję, że się to zmieni ;)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy konstruktywny komentarz!

Copyright © MAKE-UP FULL OF COLORS , Blogger