2/05/2020

CO KUPIĆ NA WALENTYNKI 2020 DLA NIEJ I DLA NIEGO?


Nie ukrywam, że w zeszłym roku walentynki niejako „przegapiłam” ze względu na ogrom spraw, które miałam na głowie 😉 Żeby taka sytuacja się nie powtórzyła, wcześniej przejrzałam oferty online i przygotowałam małą listę-ściągę na temat tego, co warto kupić na tegoroczne walentynki w prezencie dla niej i dla niego. Oto moje propozycje!

CO KUPIĆ NA WALENTYNKI 2020 DLA NIEJ?





ŚWIECE ZAPACHOWE BATH & BODY WORKS – co może pomóc w stworzeniu przytulnej i romantycznej atmosfery? Świece zapachowe! Zwłaszcza jeśli pachną różowym prosecco jak Peach Bellini albo winem musującym jak Champagne Toast! Z kolei w walentynkowej kolekcji znajdziecie takie cudeńka jak Fresh Cut Lilacs pachnący świeżo ściętym bzem i Flower Shop będący połączeniem zapachu bzu, hiacynta oraz frezji. Znajdziecie je online na Notino.


BURBERRY MY BURBERRY BLUSH – delikatny, zwiewny i świeży zapach z wyczuwalnymi owocowo-kwiatowymi nutami zapachowymi takimi jak owoc granatu, róża czy zielone jabłko. Dla nowoczesnej romantyczki jak znalazł!

VIKTOR & ROLF FLOWERBOMB – odcień flakonu idealnie oddaje naturę tego zapachu, który z jednej strony jest kobiecy, słodki, kwiatowy, ale z drugiej zawiera też odrobinę świeżych herbacianych nut.


SALVATORE FERRAGAMO SIGNORINA RIBELLE – wszystko w tym zapachu jest słodkie: począwszy od odcienia samego flakonu, przez uroczą kokardkę, aż po nuty zapachowe a la lody waniliowe zwieńczone kokosowym akcentem.

PACO RABANNE LADY MILLION EMPIRE – różowa odsłona kultowego Lady Million od Paco Rabanne jest zdecydowanie bardziej owocowa, co więcej, zawiera nuty zapachowe znane z naszych przydomowych ogródków, takie jak czerwona porzeczka czy mirabelka doprawione odrobiną brandy, paczuli i białego piżma.


VICTORIA’S SECRET MINI ZESTAW UPOMINKOWY -  a jeśli wciąż nie wiecie, który zapach wybrać, może warto zdecydować się na zestaw miniatur od Victoria’s Secret, w skład którego wchodzą: Bombshell, Love, Tease, Angel Gold. Znajdziecie je na Notino.

CO KUPIĆ NA WALENTYNKI 2020 DLA NIEGO?



DIOR SAUVAGE – jeden z bardziej pociągających i uwodzicielskich męskich zapachów. Pomimo faktu, że zalicza się raczej do kategorii zapachów orientalnych, zawiera też sporą dawkę „świeżości - wyczuwalne są w nim nuty bergamotki, piżma, ambry oraz pieprzu.

GIORGIO ARMANI ACQUA DI GIO – pojawił się w 1996 roku i na stałe zdominował rynek męskich zapachów, zyskując miano zapachu kultowego. Jest niesamowicie orzeźwiający, ma wodno-cytrusowy wydźwięk (zawiera m.in. nuty takie jak cytryna, limonka i pomarańcza, wzbogacone o morskie akordy, kolendrę, cedr czy paczuli) i pozostawia za sobą długi ogon. Każda kobieta mimowolnie odwróci się za mężczyzną pachnącym Acqua di Gio!

PACO RABANNE 1 MILLION – w odbiorze jest to zapach bardzo ciepły, wręcz , korzenny - skrywa nuty bursztynu, skórzane oraz cynamonowe. Zresztą już sam flakon robi wrażenie, dlatego idealnie sprawdzi się na prezent!


JEAN PAUL GAULTIER LE BEAU – zapach zamknięty jest w figlarnym, jeśli nie kontrowersyjnym flakonie i dominują w nim kokosowe nuty – przy tego typu perfumach atmosfera z miejsca może zrobić się gorąca 😉

PACO RABANNE INVICTUS LEGEND – jest jednocześnie świeży i korzenny. Znajdziemy w nim nuty morskie, w tym sól morską oraz czerwoną ambrę, liść laurowy czy grapefruita.

PACO RABANNE PURE XS NIGHT – podobnie jak wersja damska jest to zapach ciepły, słodki, wręcz ociekający karmelem i korzennymi aromatami. Do tego należy dodać odrobinę mirry, cynamonu oraz kakao. Potrafi uzależnić zwłaszcza zimą!


Wpis powstał w ramach współpracy, jednak nie wpłynęło to na moją opinię.








Obchodzicie Walentynki?







26 komentarzy:

  1. Świece i perfumy to zawsze dobry prezent dla kobiety, a przynajmniej dla mnie :D Nie tylko na walentynki, bo my walentynek już nie obchodzimy ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja osobiście mam długą listę prezentów, które bym chciała dostać, ale od lat, a właściwie od zawsze z mężem nie obchodzimy walentynek, więc pewnie i tym razem nic nie dostanę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Perfumy są idealnym prezentem :) Ale świeca oczywiście również :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Perfumy są fajnym prezentem pod warunkiem, że znamy gust osoby, którą chcemy obdarować. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne pomysły! Ja nie obchodzę, ale na pewno znajdą się osoby, którym taki prezentownik się przyda :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podobają Twoje propozycje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam perfumy i są one dla mnie idealnym prezentem na każdą okazję, szczególnie że je troszkę kolekcjonuję.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne propozycje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. kobiecie jest tak łatwo coś kupić, że szok :)!

    OdpowiedzUsuń
  10. Perfumy i swieca to zawsze idealny prezent dla ukochanej osoby :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Miniatury VS to strzał w dziesiątkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mój mąż ma Diora i pachnie cudownie :) Reszty nie znam :) Ja walentynki spędzę przy oglądaniu filmów chyba, że mój mąż będzie w pracy to nie będę obchodzić :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja uwiebiam Burberry Blush oraz Flowerbomb:). I mam oba:).

    OdpowiedzUsuń
  14. Sauvage Dior lubię bardzo, a reklama z Johnny Depp-em cały czas mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawe pomysły :) Ja jednak walentynek nie obchodzę :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja akurat nie obchodzę Walentynek ale perfumy to fajny pomysł na taką okazję ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ze świecy bym się ucieszyła ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale super ten zestaw miniaurek :D coś dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dla każdego coś się znajdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Perfum to zawsze dobry pomysł na prezent :) my walentynek nie obchodzimy zbyt hucznie bo staramy sie celebrować nasz związek każdego dnia. Raczej staramy się wyjść na jakąś kolację żeby spędzić miło czas :)

    OdpowiedzUsuń
  21. oj chciałabym dostać jakiś łądny zapach albo świecę ślicznie pachnącą....

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawe propozycje, dla każdego coś miłego 😉

    OdpowiedzUsuń
  23. Perfumy to zawsze dobry pomysł na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  24. U mnie na walentyki "prezenty", których się nie kupuje ;)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy konstruktywny komentarz!

Copyright © MAKE-UP FULL OF COLORS , Blogger