4/26/2020

CO NOWEGO NA WIOSNĘ?


Wiosna jest moją ulubioną porą roku – przyroda budzi się do życia, słońce coraz wyżej wspina się po niebie, temperatura na zewnątrz staje się optymalna, a w modzie oraz makijażu rządzi kolor. Delikatne pastele przeplatają się z odcieniami fluorescencyjnymi. Opakowania kosmetyków przybierają bardziej wiosenny wygląd, a perfumy często zyskują nowe, bardziej świeże oblicze. Ostatnio udało mi się wypatrzyć kilka ciekawych produktów dostępnych online i pragnę podzielić się z Wami moimi odkryciami 😉

CO NOWEGO NA WIOSNĘ?




VICTORIA’S SECRET


Nie ma chyba osoby, która nie kojarzyłaby słynnych „aniołków” Victoria’s Secret, czyli modelek prezentujących zmysłowe zestawy bielizny. Ale Victoria’s Secret ma w swojej ofercie również zapachy i kosmetyki pielęgnacyjne. Kusząco prezentują się choćby peelingi do ciała zamknięte w ultra kolorowych, kwiecistych opakowaniach, czyli Petal Scrub. Oparte są na złuszczającym działaniu cukru i odżywczych olejach. Wersja Love ma pachnieć niczym zakochanie, Bombshell to zapachowy odpowiednik słynnych perfum Bombshell, podobnie sprawa ma się z Bombshell Wild Flower (róża, lotos, polne kwiaty). Która z nas nie chciałaby pachnieć (i mieć ciało) jak modelki Victoria’s Secret? 😉 Produkty można zamówić na Notino.


CALVIN KLEIN


Chyba jestem jedyną osobą na świecie, która jeszcze nigdy nie miała żadnego unisexowego zapachu CK One! Jeśli macie podobnie, to może warto zainteresować się tegoroczną letnią edycją, czyli CK One Summer 2020. W jej podstawie znajdziemy bursztyn i drzewo sandałowe, w nutach głowy imbir, mandarynkę i sól morską, natomiast w nutach serca dominuje szałwia. Już sam wygląd flakonu przywołuje na myśl upalne letnie dni!

JIL SANDER


Kolejny zapach w letniej odsłonie, czyli Jil Sander Sun Summer Edition 2020 nie dość, że ma słoneczny flakon, to podstawę zapachu stanowią w nim piżmo, paczuli oraz nuty słoneczne. W nutach głowy znajduje się czarna porzeczka, woda kokosowa i grejpfrut, a w nutach serca: kwiat tiare, kwiat pomarańczy oraz ambra. To prawdziwa kwintesencja lata!


EMPORIO ARMANI


Jeśli znacie klasyczną wersję In Love With You (podobna do Lancome La Vie Est Belle), może zaciekawi Was ten zapach w świeżej wiosennej odsłonie. In Love With You Freeze to tegoroczna nowość i dominują w niej nuty paczuli, białego piżma, piwonii oraz czereśni.

MARC JACOBS


Nowa woda perfumowana Marc Jacobs Daisy Eau So Fresh Daze w edycji na rok 2020 w barwie melona kantalupa pachnie kwiatami i soczystymi brzoskwiniami. Za każdym razem urzeka mnie również wygląd samego flakonu – pewnie niektórzy kolekcjonują wszystkie edycje tego zapachu 😉



MAD BEAUTY


O marce Mad Beauty słyszę pierwszy raz, natomiast urzekły mnie ich kosmetyki w opakowaniach nawiązujących do klasycznych bajek Disneya! Chyba robię się sentymentalna, bo to bajki mojego dzieciństwa 😉 Najbardziej zainteresowały mnie maski do twarzy z czarnymi charakterami, czyli odżywczą Cruellą de Mon ze „101 dalmatyńczyków”, rewitalizującą czarownicą ze „Śpiącej królewny” (Maleficent – obecnie kojarzy mi się głównie z Angeliną Jolie) oraz odświeżającą Ursulą z „Małej syrenki”. A jeśli Wasze serca podbiła przemiła Pani Imbryk i Bryczek z „Pięknej i Bestii”, to może skusicie się na urocze duo balsamów do ust, czyli Beauty and the Beast Chip and Potts w kształcie imbryczka i filiżanki z bajki? Będą idealne dla tych mniejszych jak i nieco większych dziewczynek 😉








Ciekawa jestem co Was zainteresowało?






Wpis powstał w ramach współpracy.

68 komentarzy:

  1. Jakoś nic mnie nie ciekawi wyjątkowo :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mega opakowanie, taki zestaw z pięknej i bestii widziałam ostatnio na alliexpres i chciałabym chyba sobie go zamówić :D Fajne te maski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zestawik z filiżanką i imbryczkiem jest po prostu przeuroczy :D

      Usuń
  3. Ten nowy zapach Armaniego bardzo mnie zainteresował :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam klasyczną wersję, ale jestem też ciekawa jej nowej, bardziej świeżej odsłony ;)

      Usuń
  4. Maseczki i balsamy do ust w opakowaniach z bohaterami Disneya. <3 Fajnie by było je mieć. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W końcu w każdej z nas drzemie jeszcze mała dziewczynka :D

      Usuń
  5. te MadBeauty zdecydowanie wygrywają :D opakowania są genialne ;) Ale i bardzo kuszą mnie zapachy Marca Jacobsa od zawsze mam zamiar po kolei testowac każdy z zapachó i kolekcjonować flakoniki tak jak piszesz ;) ale jakoś nigdy nie jest mi po dordze ;) ale na wiosnę to idealny czas żeby coś nowego kupic :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie kusi słynna Decadence Marca Jacobsa z flakonem w kształcie torebki ;) Warto kupić coś nowego i na wiosnę i na lato :D

      Usuń
  6. Maseczki Disneya kuszą XD fajnie byłoby je mieć 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie byłoby choć na kilka minut zamienić się w postać z bajki :D

      Usuń
  7. Mad Beauty, pierwszy raz widzę produkty marki, ale chcę! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. W dzieciństwie bardzo lubiłam tę bajkę

    OdpowiedzUsuń
  9. Tylko pokazałaś markę Mad Beauty, a ja od razu kliknęłam w odnośnik i teraz przeglądam ich asortyment. Te opakowania z bajek totalnie do mnie trafiły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli nie tylko we mnie drzemie mała dziewczynka ;))

      Usuń
  10. Te maseczki z Disneya wyglądają mega ciekawie! :D <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, dlatego właśnie wpadły mi w oko ;)

      Usuń
  11. Uroczo prezentują się te balsamy do ust w kształcie imbryczka i filiżanki z bajki 😊

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie śliczne buteleczki perfum:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uroczo wyglądają opakowania Mad Beauty :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ta kolekcja rodem z bajek Disneya brzmi supere

    OdpowiedzUsuń
  15. Mnie ciekawią perfumy Marca Jacobsa oraz peelingi VS:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zaciekawiły mnie te perfumy Emporio :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kuszą mnie zwłaszcza obiecane nuty piwonii ;)

      Usuń
  17. Ale fajne nowości! Zapachy CALVIN KLEIN mnie kuszą, zapowiadają się super, tak wakacyjnie świeżo z energią :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pierwsze slysze o Mad Beauty ale chce te balasamy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Odpowiedzi
    1. Warto się z nimi zapoznać, bo mogą okazać się idealnym wyborem na lato ;)

      Usuń
  20. Nic mnie nie zaciekawiło ani nie skusiło, ale jak doszłam do ostatniej pozycji to pomyślałam sobie: czego to ludzie nie wymyślą :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Nowości zapachowe In Love With You Freeze i Marc Jacobs Daisy Eau So Fresh Daze przyznaję, że zaciekawiły mnie najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli skusisz się na któryś z nich, podziel się swoją opinią ;)

      Usuń
  22. Perfumy CK bardzo mnie zainteresowały.Są przystępne cenowo i często można je złapać na promocjach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, aż sama się dziwię, że jeszcze ich nie miałam :)

      Usuń
  23. Opakowanie Daisy zawsze mi się podobało, a teraz jeszcze bardziej kojarzy się z wiosną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daisy mają swój urok, to fakt :) Flakon od początku był przebojem :)

      Usuń
  24. Wyjątkowo jakoś do niczego mnie nie ciągnie . Chociaż te maseczki z Disnaya przykuwają uwagę ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajne są te produkty Disneya ale drogie ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tragedii nie ma, zawsze można poczekać na jakąś promocję ;)

      Usuń
  26. Letnie zapachy mnie kuszą, zwłaszcza Jil Sander

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To idealny moment, by się w nie zaopatrzyć ;)

      Usuń
  27. bardzo lubię te perfumy In love with you:)są cudowne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też je mam ;) Przypominają mi La Vie Est Belle :)

      Usuń
  28. Teraz victoria secret podobno ma swoją stronę gdzie można zrobić telefoniczne zamówienie i dowiozą je na terenie całej Polski. Na notino nawet nie jest taki drogi. A wygląda bosko. Znam in love with you i mi się bardzo podobał. Ta nowsza wersja pewnie spodobałaby mi się jeszcze bardziej. Też nie znałam mad beauty a moje serce też podbiły ich produkty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wolę po prostu zamawiać online niż gdzieś dzwonić i kombinować :D Też jestem ciekawa tej nowej, świeżej odsłony In Love With You ;)

      Usuń
  29. Jestem bardzo ciekawa jak pachnie zakochanie ;))

    OdpowiedzUsuń
  30. Ciekawi mnie ta nowa seria Mad Beauty :D Sama bym chciała co nieco, opakowania super !

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy konstruktywny komentarz!

Copyright © MAKE-UP FULL OF COLORS , Blogger