5/14/2020

MOJE WIELKIE ZAMÓWIENIE Z NOTINO.PL


Siedzenie w domu sprzyja zmniejszaniu kosmetycznych zapasów, ale w końcu nadchodzi czas, gdy trzeba uzupełnić braki… Najlepiej wówczas znaleźć jedno miejsce, w którym dostaniemy wszystko to, czego nam potrzeba. Notino w swoim asortymencie posiada nie tylko ciekawą ofertę zapachów jak z perfumerii (Notino to dawne iperfumy), ale też kosmetyki z drogeryjnej półki czy produkty z kategorii tzw. małego AGD, np. prostownice do włosów, depilatory, itp. Myślę, że jest doskonałym miejscem do zrobienia większych kosmetycznych zakupów – a przynajmniej ja takie poczyniłam 😉 Sami zobaczcie!

MOJE WIELKIE ZAMÓWIENIE Z NOTINO.PL





BURBERRY MY BURBERRY WODA PERFUMOWANA


Głównym celem zamówienia były moje wymarzone perfumy, a dokładniej woda perfumowana Burberry My Burberry. Inspiracją dla jej stworzenia był kultowy prochowiec Burberry, dlatego też flakon ozdobiony jest wstążką wykonaną z tego samego materiału co płaszcz, a nakrętka wyglądem nawiązuje do wzoru guzików. Sam zapach jest klasyczny, rzekłabym nawet, że wytrawny i ma dość poważny wydźwięk. Nie będzie dobrze komponował się z dresem, ale do klasycznego zestawu do biura powinien pasować jak ulał. Zdecydowanie wyczuwam w nim piżmo i gorzkie cytrusowe nuty.


BIELENDA EXOTIC PARADISE PEELING PAPAJA


Naczytałam się wiele dobrego na temat cukrowych peelingów z serii Exotic Paradise na Waszych blogach i w końcu jeden z nich trafił w moje łapki. Ostatecznie zdecydowałam się na wersję regenerującą o zapachu egzotycznej papai – czyż samo opakowanie nie wygląda mega wakacyjnie?


VICTORIA’S SECRET AQUA KISS


Na zewnątrz robi się coraz cieplej, zdarzają się już nawet upalne dni, więc siłą rzeczy coraz częściej sięgam po lżejsze zapachy, np. w postaci orzeźwiających mgiełek. Właśnie ze świeżością skojarzyła mi się mgiełka Victoria’s Secret Aqua Kiss – wyczuwam w niej nuty wodne i cytrusowe połączone z delikatną nutą pudrowych cukierków. Jest lekko, świeżo, a jednocześnie zmysłowo.


EOS DULCE DE LECHE BALSAM DO UST


Balsam EOS w wersji kajmakowej znalazł się na mojej chciejliście na I półrocze 2020 roku i cierpliwie czekałam, aż gdzieś uda mi się go upolować 😉 Miałam już balsamy do ust tej marki i byłam z nich zadowolona – mają dobre składy i świetne działanie pielęgnacyjne. A do tego ten smak słodkiego kajmaku…


MAKEUP REVOLUTION CONCEAL & HYDRATE NAWILŻAJĄCY PODKŁAD


Nowy podkład Makeup Revolution trafił do mnie przez zupełny przypadek… Chciałam zamówić korektor z tej serii, ale zarówno korektor jak i podkład mają identyczne opakowania, więc się pomyliłam i zamówiłam ten drugi 😉 Całe szczęście ma być to podkład nawilżający i rozświetlający przeznaczony do cery suchej, czyli dokładnie takiej jak moja!


ST. TROPEZ SELF TAN PURITY


Stale poszukuję dobrego produktu samoopalającego do twarzy, ponieważ siedzenie w domu powoduje, że niedługo będę blada jak ściana 😉 Marka St. Tropez specjalizuje się w kosmetykach samoopalających i z tego właśnie powodu zainteresowała mnie St. Tropez Self Tan Purity w postaci brązującej mgiełki do twarzy, która swą konsystencją przypomina połączenie wody z odrobiną olejku. Na pewno podzielę się z Wami opinią na jej temat po dłuższym testowaniu.

Jeżeli coś z mojego zamówienia wpadło Wam w oko, zajrzyjcie na Notino.

Wpis powstał w ramach współpracy, jednak nie wpłynęło to na moją opinię.







Przy okazji zapytam: jaki jest Wasz ulubiony zapach? 😉





48 komentarzy:

  1. Wow, ale zakupy :) Ciekawi mnie zapach perfum.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Perfumy są dobrze wyczuwalne i często komplementowane przez innych ;)

      Usuń
  2. Ja lubię słodkie zapachy, moim ulubieńcem jest Love Potion Secrets z Oriflame, ale wciąż sprawdzam inne :) Nic nie znam z Twojego zamówienia, sama chyba muszę w końcu jakieś poczynić, bo powoli mi się niektóre rzeczy kończą... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słodkie zapachy najbardziej przemawiają do mnie w okresie jesienno-zimowym, wtedy mam "fazę" na wanilię i tym podobne nuty ;) O dziwo chyba nigdy nie miałam żadnego zapachu z Oriflame ;)

      Usuń
  3. Na kajmakowy balsam do ust chętnie bym się skusiła. Pychota! <3
    Co do mojego ulubionego zapachu, to nie mam jednego. Lubie, np. zapach kawy, wanilii, kokosa, kwiatowe nuty. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapach kawy i kokosa uwielbiam, ale kajmakiem też nie pogardzę ;) EOS ma ciekawe wersje zapachowe swoich balsamów do ust i wciąż wypuszcza nowe ;)

      Usuń
  4. Nie mam konkretnego ulubionego zapachu, ale bardzo lubię wszystko co kwiatowe i delikatne +owoce leśne.
    Z tych produktu chętnie bym kupiła peeling i mgiełkę. Co roku chcę mgiełke, a nigdy nie kupuję, no to może teraz w końcu to zrobię :P

    Pozdrawiam!
    zpolskidopolski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś nie przepadałam za mgiełkami, ale teraz lubię po nie sięgać, gdy jest gorąco lub gdy wychodzę gdzieś na chwilę ;)

      Usuń
  5. Za mną nadal chodzi mgiełka VS, tyle, że o zapachu Love Spell :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama nie wiedziałam, na którą się zdecydować :D Wszystkie kuszą!

      Usuń
  6. Piekne nowosci, tez musze w koncu skusic sie i cos zamowic na tej stronie, maja bardzo iunteresujacy wybor produktow :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, to ciekawe połączenie drogerii i perfumerii online ;)

      Usuń
  7. Bardzo udane zakupy :) peeling o zapachu papai mnie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogę się doczekać, gdy się do niego dobiorę, bo wygląda obłędnie :D

      Usuń
  8. Bardzo ciekawe łupy! :) Kilka z nich sama z checią bym przetestowała :)
    Ja również coraz częściej sięgam po mgiełkę niż po perfum:) Ciepłe, słoneczne dni kojarzą mi się właśnie z lekkimi mgiełkami do ciała :) Szczególnie owocowymi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owocowe mgiełki kojarzą mi się z Avonem sprzed lat ;) Obecnie większość zamawiam z Notino, bo mają w ofercie zarówno mgiełki Victoria's Secret jak i Bath & Body Works ;)

      Usuń
  9. Super! mam Burberry black i kocham :) Tego jeszcze nie wachaalm :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam jeszcze okazji poznać wersji Black :D

      Usuń
  10. Peelingi Bielenda z tej serii exotic paradise i ja bardzo lubię. Od papai zaczynałam swoją przygodę z nimi 😉 Mój ulubiony zapach to teraz Avon Eve Truth. Kocham zielone nuty w perfumach 💓

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętam ten szał na Eve, który przetoczył się swego czasu falą przez internet ;) Świeże, zielone nuty zawsze fajnie podbijają zapach :)

      Usuń
  11. JA ostatnio gdzieś słyszałam o podkładzie makeup revolution i byłam jego mega ciekawa. Liczę w przyszłości na jego recenzje :D Nawet nie wiedziałam, że podkład i korektor wyglądają identycznie ale będę miała to na uwadze :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obecnie jestem na niego za jasna, ale może z przyciemniaczem coś udałoby się zdziałać ;) Na żywo podkład jest o wiele większy od korektora, ale na zdjęciach trudno ten fakt wychwycić ;)

      Usuń
  12. Nie mam ulubionego zapachu, ale uwielbiam wszystkie kwiatowe zapachy! Bogate zamówienie kochana!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z kwiatowych zapachów uwielbiam klasyczną Chloe Chloe ;)

      Usuń
  13. Świetne zakupy, najbardziej ciekawi mnie zapach tej mgiełki.
    Co do pytania, ja nie mam swojego ulubionego jednego zapachu, zmienia mi się to z porami roku i nastrojem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kobieta zmienną jest, więc co sezon powinna zmieniać ulubiony zapach :D Sama zdążyłam już zgromadzić mały arsenał pachnących flakoników ;)

      Usuń
  14. Widzę tylko ten kajmak i ślina mi cieknie do kostek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam wypróbować zatem zarówno kajmakowego EOSa jak i przepis na mazurek kajmakowy ze strony Moje Wypieki (mój wieloletni hit) ;)

      Usuń
  15. Odpowiedzi
    1. Długo się nad nim zastanawiałam, ale teraz wiem, że było warto zaryzykować :D Zapach jest obłędny!

      Usuń
  16. A ja mam właśnie wrażenie że siedzenie w domu sprzyja robieniu zakupów internetowych 😂

    OdpowiedzUsuń
  17. Hi! Wonderful beauty products, I would like to try all them. Thanks for sharing.
    I hope you´ll visit my blog soon. Have a nice day!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. If you liked something, maybe it's worth ordering? Have a nice day too

      Usuń
  18. wooow! ja tam musze w końcu zasiąść i ogarnąć perufmy mężowi ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super produkty :D Balsam EOS chętnie bym przygarnęła do siebie :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię balsamy do ust tej marki, więc doskonale rozumiem Twoje chciejstwo ;)

      Usuń
  20. Fajne zamówionko! Nie wiem czemu ale na Notino zamawiam tylko perfumy :D
    Apropo ulubionego zapachu, im słodziej tym lepiej :D Ostatnio BonBon oraz Black Opium Intense :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Black Opium to mój wybór na jesień :D Głównym punktem zamówienia na Notino są u mnie zazwyczaj perfumy, ale przy okazji można coś dorzucić do koszyka ;)

      Usuń
  21. Faktycznie spore. Moje ostatnio też bylo podobnej wielkości, tyle że zamawiałam z BLISKO NATURY :) od razy wszystko, co mi sie skończy w tym miesiacu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lepiej zrobić zamówienie raz a dobrze, na wszystko czego potrzebujemy ;)

      Usuń
  22. Sama ostatnio robiłam zamówienie na stronie Notino i mają świetny wybór kosmetyków a dostawa była ekspresowa;) jeśli chodzi o zapachu to moim ulubionym jest Dolce Gabbana Light Blue ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam sporo o tym zapachu, ale nie miałam okazji poznać :) Nigdy nie miałam problemu z wysyłką zamówienia z Notino, także pod tym względem również polecam ;)

      Usuń

Serdecznie dziękuję za każdy konstruktywny komentarz!

Copyright © MAKE-UP FULL OF COLORS , Blogger