5/24/2020

TYCH PALET CIENI JESZCZE NIE WIDZIELIŚCIE…

Często piszecie w komentarzach, że dzięki przeglądom nowości kosmetycznych, które publikuję na blogu, możecie być na bieżąco z tym, co dzieje się aktualnie na rynku kosmetycznym. Prawda jest taka, że nawet jeślibyśmy się bardzo starali, wiele produktów i tak umyka naszej uwadze. Dlatego dziś chciałabym pokazać Wam ciekawe palety cieni, które rzadko przewijają się przez blogi czy filmy na YouTube, więc jest wielce prawdopodobne, że mogliście je przegapić. A trzeba przyznać, że wyglądają naprawdę interesująco!

TYCH PALET CIENI JESZCZE NIE WIDZIELIŚCIE…





RUDE COSMETICS


Marka Rude Cosmetics powstała w 2016 roku w samym sercu słonecznej Kalifornii. W swojej ofercie ma wiele palet do makijażu, ale moją uwagę przykuły głównie ich palety cieni ze względu na naprawdę różnorodną i ciekawą kolorystykę. Spójrzcie tylko na Too Much Drama – ta paleta zawiera wszystko, czego potrzebuje kobieta do wykonania makijażu oka: mamy tu zarówno cień bazowy jak i przejściowy, stonowane brązy, czerń i trochę błysku w postaci cieni o foliowym wykończeniu. Jeśli lubicie zaszaleć z wieczorowym makijażem, warto rzucić okiem na paletę Dirty Mother z kolekcji Cocktail Party inspirowanej kawowym drinkiem Dirty Mother 😉 Te i inne palety Rude Cosmetics dostępne są na Notino.



REVOLUTION MAKEUP


Spod skrzydeł marki Revolution wychodzi miesięcznie tyle produktów, że chyba już nikt za ich nowościami nie nadąża… Lato zbliża się wielkimi krokami, a w makijażu jak co roku zaczynają dominować szalone odcienie, dlatego chciałabym zwrócić Waszą uwagę na dwie mega kolorowe palety cieni tej marki: Color Burst powstałą we współpracy z Roxxsaurus oraz jeszcze bardziej szaloną Instinct Palette stworzoną przez Alexis Stone. Kto skusi się na tę dawkę szaleństwa? 😉


PIERRE RENE


O palecie Pierre Rene Pinch Me mogliście co nieco słyszeć w internecie, ale wydaje mi się, że to cudeńko mimo wszystko przeszło w Polsce bez większego echa. Moim zdaniem całkiem niesłusznie, ponieważ paleta zawiera aż 14 cieni o naprawdę zróżnicowanej kolorystyce. Zwłaszcza odcienie Try Me i Kill Me wyglądają obiecująco! Warto dodać, że paleta do efekt współpracy marki z Amelią Szczepaniak.



MAD BEAUTY


O marce Mad Beauty wspominałam Wam już w jednym z kwietniowych wpisów i wzbudziła ona spore zainteresowanie. Wiem, że nie tylko we mnie drzemie dusza małej dziewczynki, dlatego chciałabym wspomnieć o mega uroczej palecie cieni Minnie, która kształtem przypomina oczywiście słynną myszkę Disneya! W środku znajdziecie 10 cieni utrzymanych w stonowanej różowo-beżowej kolorystyce. Kolejną „bajeczną” paletą jest Disney Princess Palette, na której znajdują się wizerunki Kopciuszka, Arielki, Jasminy oraz Belli. Pewnie nie zaskoczy Was informacja, że w niej również dominują różowe odcienie 😉

Wpis powstał w ramach współpracy, jednak nie wpływa to na moją opinię.








Latem stawiacie na stonowane odcienie w makijażu oczu czy jednak wolicie poszaleć z kolorem?






60 komentarzy:

  1. Paletki rzeczywiście bardzo fajne. Kolory piękne. Aż nie wiadomo, którą wybrać :-) Przydatny post. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też miałabym dylemat, gdybym miała wybrać tylko jedną z nich ;) Pozdrawiam!

      Usuń
  2. O, ja latem to szaleję z kolorami totalnie :D Color Burst kojarzy mi się z sufrerami na plaży i mogłabym ją mieć! ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie ostatnio czy to zima, czy to lato, króluje ten sam makijaż :P Wszystko z braku czasu i z czystej wygody :)

      Usuń
  3. Widzialam jedynie ta Pierre <rene ale podobaja mi sie takze te z Rude Cosmetics :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak myślałam, że Pierre Rene może być znana węższemu gronu odbiorców, ale jednak znana ;)

      Usuń
  4. Omg, te paletki z wieloma kolorami tęczy muuuszęęęę mieć! Ostatnio lubię eksperymentować z kolorowym makeupem, więc pewnie kupię niedługo jedną z takich paletek

    Miłego dnia!
    zpolskidopolski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś na rynku kolorowych palet cieni było jak na lekarstwo, ale obecnie jest w czym wybierać :)

      Usuń
  5. Wow przepiękne paletki! Ja zdecydowanie lubię poszaleć z kolorem!
    dreamerworldfototravel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie to dobry czas, by zaopatrzyć się w nową szaloną paletę :D

      Usuń
  6. Śliczne te paletki, zwłaszcza te pierwsze w stonowanych kolorach przyciągają moje oko ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem fanką stonowanych palet cieni, ale utrzymanych w chłodnej kolorystyce ;)

      Usuń
  7. Too Much Drama najładniejsza <3 ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przypomina mi skrzyżowanie Nabli z Huda Beauty ;)

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że spodobały Ci się moje propozycje ;)

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. To prawda, a to zaledwie garstka tego, co można znaleźć online ;)

      Usuń
  10. Ta paleta z Mad wymiata, uwielbiam księżniczki :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znałam rude beuaty i mad cosmetics. Bardzo ładne paletki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie ostatnio kuszą palety Rude cosmetic i chyba taką sobie sprezentuje

    OdpowiedzUsuń
  13. Faktycznie tych palet jeszcze nie widziałam! Niektóre marki oczywiście znam :) Ja niedawno wypatrzyłam w sklepie internetowym palety Pierre Rene jeszcze inne niż pokazujesz,a na blogach czy w necie ich nigdzie nie widziałam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierre Rene ma jeszcze takie małe paletki "szóstki" ;) Pojawią się we wpisie na temat 50 najlepszych nowości kosmetycznych ;)

      Usuń
  14. Bardzo ładne palety, ja najbardziej lubię delikatne odcienie beżu i brązu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś sięgałam praktycznie tylko po beże i brązy, ale potem przerzuciłam się na delikatne liliowe fiolety ;)

      Usuń
  15. Paletka Alexis Stone bardzo mi się spodobała *.*
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne paletki aż bym kupiła jakby były w rossmanie ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Rossmannie próżno szukać takich perełek, jeśli chodzi o cienie do powiek ;)

      Usuń
  17. Podobają mi się palety Rude Cosmetics :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziwię się, że nie jest o nich głośno w internecie, bo są naprawdę piękne :)

      Usuń
  18. Rzeczywiście dla mnie same nowości ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie udało mi się osiągnąć zamierzony cel ;)

      Usuń
  19. Z paletkami to jestem tak do tyłu, że żadnej nie znam . Ale spowodowane jest to chyba tym, że w mojej toaletce jest już ich i tak za dużo więc wolę nie kusić losu, żeby kolejna nie wpadła do moich zbiorów 🙊 Latem stawiam jednak na cienie rozświetlające, którymi pokrywa zazwyczaj całą powiekę - szybko i efektownie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W mojej toaletce paletki już się nie mieszczą :D Kiedyś palety cieni to był mój konik, więc zgromadziłam sporą kolekcję ;) Nie mogę się jednak przestawić na pokrycie powieki jednym cieniem w całości, zawsze muszę coś pokombinować ;)

      Usuń
  20. Sporo pięknych kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystkie paletki sa piękne :) nawet nie umiem wybrać faworyta :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Tobie również przypadły do gustu ;)

      Usuń
  23. Od zawsze preferuję nudziaki na oku. Zapraszam do mnie, na pozytywną stronę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię delikatny makijaż, ale urozmaicony połyskiem ;)

      Usuń
  24. To prawda żadnej z nich jeszcze nie widziałam. Ale ja akurat w przypadku palet cieni jestem kompletnie zielona :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W każdym razie udało mi się Cię zaskoczyć :D

      Usuń
  25. Latem lubię trochę zaszaleć z kolorem. Najczęściej stawiam na kolorowe kreski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robienie kreski w moim przypadku byłoby przykrym obowiązkiem :D

      Usuń
  26. Dawno już nie śledziłam nowinek paletowych. A wszystkie są Tak śliczne, że ciężko wybrać te najciekawsze. Aktualnie nic nowego w tej kategorii nie potrzebuję, ale kusisz ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie palet się nie zużywa, tylko się ich używa, więc tego typu produktów nigdy za wiele - a przynajmniej ja się tak łudzę ;))

      Usuń
  27. Mad Beauty może być ciekawa :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie widziałam, ale żadna nie wpadła mi w oko. Na razie choruję na Bohemę <3

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy konstruktywny komentarz!

Copyright © MAKE-UP FULL OF COLORS , Blogger