9/10/2020

MOJE ZAMÓWIENIE Z NOTINO – ZAPACHY NA JESIEŃ I NIE TYLKO!

 


Nigdy nie pomyślałabym, że jesień będzie pretendować do miana mojej ulubionej pory roku 😉 Tegoroczne lato nie było może wybitnie upalne, ale w ostatnich latach wysokie temperatury mocno dawały mi w kość, więc jesień kojarzyła mi się z wyczekaną chwilą wytchnienia. Poza tym nowy sezon zawsze jest doskonałą okazją do zakupów, zwłaszcza jeśli chodzi o nowe perfumy! Dlatego dziś chciałabym podzielić się z Wami moim haulem z Notino…


MOJE ZAMÓWIENIE Z NOTINO


AVON ALOHA MONOI

Zanim pewnym krokiem na dobre wkroczymy w sezon jesienno-zimowy, warto jeszcze z nostalgią wspomnieć ostatnie letnie chwile. Pomoże w tym płyn do kąpieli Avon Aloha Monoi, który łączy w sobie zapach kokosa i niebiańskiej gardenii tahitańskiej. Lubię płyny z Avonu za to, że robią porządną pianę, a ich zapach utrzymuje się w łazience na dłużej. 


BIELENDA SMOOTHIE FOAM KREMOWA PIANKA DO MYCIA TWARZY

Pianka do mycia twarzy Bielendy z serii Smoothie znajdowała się na mojej kosmetycznej wishliście już ponad pół roku, ale nigdzie nie mogłam jej dorwać… Aż w końcu natrafiłam na nią na Notino i szybko dodałam do wirtualnego koszyka. Pianka ma mieć puszystą konsystencję i zawierać odżywczy ekstrakt z banana, nawilżający ekstrakt z melona oraz prebiotyk, który wzmacnia naturalny mikrobiom skóry. Mam nadzieję, że idealnie sprawdzi się przy suchej cerze.



CHLOÉ NOMADE

Moim pierwszym zapachowym wyborem na tegoroczną jesień jest Chloé Nomade woda perfumowana dla kobiet. Udało mi się ją znaleźć w bardzo atrakcyjnej cenie wynoszącej 135,90 zł za 30 ml. Zapach okazał się być bardzo w moim guście – opiera się na ciepłej śliwce mirabelce, ale wyczuwalne są w nim drzewne nuty o męskim charakterze. Dzięki temu cały zapach staje przyjemnie „chłodny” w odbiorze – kojarzy mi się z niezależną bizneswoman, która wytrwale dąży do celu. 


HUGO BOSS BOSS ALIVE

Nie miałam jeszcze żadnego zapachu Hugo Boss, ale mocno zainteresował mnie BOSS Alive. Po jego nutach zapachowych, wśród których znajdziemy mieszankę śliwki, cynamonu i jabłka z nutami drzewnymi, wydawało mi się, że będzie to zapach „bliźniaczy” do Nomade. Jednak dzięki waniliowym akordom jest bardziej radosny, słoneczny i cieplejszy w odbiorze od Nomade. Idealnie wpisuje się klimat polskiej złotej jesieni!


REVOLUTION MAKEUP BROW FIXER

Mój ulubiony żel do brwi został jakiś czas temu wycofany z rynku, więc nadeszła pora rozejrzeć się za czymś nowym. Skusiłam się na nowy żel w transparentnym odcieniu od Revolution Makeup. Liczę na to, że będzie trzymał włoski na mur beton 😉


REVOLUTION SKINCARE AVOCADO EYE CREAM

Awokado jest uważane za niezwykle odżywczy produkt, bogaty w niezbędne tłuszcze, a moja przesuszona skóra pod oczami oczekuje treściwej pielęgnacji. Avocado Eye Cream od Revolution Skincare oparty jest właśnie na działaniu awokado, ma dogłębnie nawilżać oraz pozostawiać skórę napiętą i wygładzoną. Mam nadzieję, że okaże się hitem!


GRATIS KOSMETYCZKA

Na stronie Notino.pl do zamówienia o wartości powyżej określonej kwoty można było dobrać sobie wakacyjną kosmetyczkę w wersji damskiej lub męskiej. Zdecydowałam się na męską wersję ze względu na nożyczki do paznokci, których akurat potrzebowałam 😉 Wewnątrz znalazłam jeszcze inne niezbędne produkty, takie jak szczoteczka do zębów, pasta czy grzebień.





Planujecie zakup nowego zapachu na okres jesienno-zimowy?





Wpis powstał w ramach współpracy.

40 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Zwłaszcza z zapachów jestem zadowolona - oba przypadły mi do gustu ;)

      Usuń
  2. Kiedyś uwielbiałam te płyny do kąpieli z Avon :) teraz niestety nie mam wanny tylko prysznic :( nie wiedziałam, ze na Notino są produkty Avon :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiele osób zaskoczył fakt, że na Notino można znaleźć kosmetyki Avon i Oriflame ;)

      Usuń
  3. Świetne zakupy! Jestem bardzo ciekawa tego kremu pod oczy. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że ten krem pod oczy będzie mega odżywczy ;)

      Usuń
  4. Baaaardzo ciekawe nowości :) te bananową piankę z Bieldny kupiłam ostatnio dla koleżanki i jest z niej bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie jest nadzieja, że i ja będę z niej zadowolona :D

      Usuń
  5. Pieklne zakupy, kocham Nomade uwazam ze jest to zapach swietnie trafiony na jesien <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, czuję się w nim bosko i idealnie komponuje się z jesienną aurą ;)

      Usuń
  6. Nomade tak mnie mega kusi przez tą śliwkę mirabelkę właśnie, ale jednocześnie odstrasza męskim akcentem..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Męski akcent nie dominuje w tej kompozycji, więc nie masz się czego bać ;)

      Usuń
  7. Muszę sobie zamówić ten płyn do kąpieli z Avonu, bo nie miałam jeszcze tego zapachu:) Ta pianka do mycia twarzy też wygląda bardzo zachęcająco:) Fajnie, że można było sobie dobrać wakacyjną kosmetyczkę w gratisie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha ha, też mam manię testowania nowych wersji zapachowych płynu Avonu, bo szybko mi się nudzą ;) Wakacyjna kosmetyczka na jesień też jest dobra ;))

      Usuń
  8. Ja mam narazie tyle perfum, że starczy mi chyba do następnego lata :p jestem ciekawa tej pianki jak i kremu z avocado :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja kolekcja wystarczy mi chyba na kilka lat, ale i tak uwielbiam testować nowe zapachy ;)

      Usuń
  9. Jestem ciekawa czy też pokochasz bananowy mus z bielendy, tak jak ja ;). I nomade i alive miałam w próbkach i oba zapachy mnie bardzo urzekły. Mam je na wishliście.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że mus się u mnie sprawdzi, bo ostatnio sięgałam po produkty neutralne pod względem zapachu i przyda mi się owocowe szaleństwo ;))

      Usuń
  10. Ten płyn Avon dla zapachu mogłabym kupić, choć ogólnie nie sięgam po ich kosmetyki pielęgnacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Płyny do kąpieli mają fajne, od kilku miesięcy regularnie po nie sięgam :)

      Usuń
  11. Na razie mam zapas perfum, bardziej kusi mnie płyn do kąpieli i krem pod oczy z awokado :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam testować zarówno nowe zapachy, jak i płyny do kąpieli czy kremy pod oczy ;)

      Usuń
  12. Ja mam jeszcze jesienne i zimowe zapachy z zeszłorocznych kolekcji więc nie grozi mi konieczność szukania przynajmniej w tym roku ^^ Zainteresował mnie żel do brwi Revolution Makeup czekam na recenzję! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam sporą kolekcję jesiennych zapachów, chyba nawet większą niż wiosenno-letnich :D Ale wciąż mi mało ;)) Żel do brwi ma fajną mikro szczoteczkę, dzięki której łatwo można dotrzeć do każdego włoska w brwiach ;)

      Usuń
  13. Mus bananowy pięknie pachnie chociaż samo działanie mnie nie powaliło. Zaciekawił mnie ten krem od Revolution - przyznam, że nawet nienwiedziałam że mają oni taką pielęgnację .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marka Revolution stworzyła kolejną "podmarkę", czyli Revolution Skincare, która koncentruje się na pielęgnacji. Jej asortyment jest stale poszerzany, więc warto śledzić sprawę na bieżąco ;)

      Usuń
  14. Uwiebiam Chloé Nomade piękny i oryginalny zapach :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja nie planuje zakupu, bo mam dosyć perfum :P Jestem ciekawa pianki z Bielendy ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też już z chęcią bym sięgnęła po tę piankę bananową, bo ostatnio trafiam na żele neutralne zapachowo ;)

      Usuń
  16. W Polsce zawsze używałam tych płynów ! Uwielbiałam je , neistety w Irlandii mam tylko prysznic blah :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazwyczaj biorę jedynie szybki prysznic, ale czasem warto się rozpieścić kąpielą pełną pachnącej piany :)

      Usuń
  17. Ja tam jak na razie robiłam tylko jedno zamówienie i to po mleczko z LRP, bo nigdzie indziej nie było akurat tego, na którym mi zależało :D Starałam się nie przeglądać oferty co by nie popłynąć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeglądanie nowości jest najgorsze - łatwo wówczas popłynąć na sporą sumkę ;) Ale z drugiej strony warto czasem się rozpieścić ;)

      Usuń
  18. Też już nie powinnam planować zapachowych zakupów, ale nie zawsze kieruję się w życiu rozsądkiem ;)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy konstruktywny komentarz!

Copyright © MAKE-UP FULL OF COLORS , Blogger