9/27/2020

ZAPACHOWE NOWOŚCI 2020

 


Czy są tu osoby uzależnione od poznawania nowych zapachów? Bo sama zdiagnozowałam u siebie tego typu zapędy 😉 Najchętniej co tydzień zmieniałabym perfumy, bo życie jest zbyt krótkie, by przywiązywać się tylko do jednego flakonu… W tym roku wyjątkowo wciągnęło mnie śledzenie perfumeryjnych nowości, dlatego dziś będziecie mogli zobaczyć kolejną porcję interesujących zapachów, które weszły na rynek w 2020 roku.


ZAPACHOWE NOWOŚCI 2020


VALENTINO VOCE VIVA

Gdybym miała uczciwie przeanalizować moją kolekcję perfum, na pewno na pierwszy plan wysunąłby się wniosek, że brakuje w niej typowo cytrusowego zapachu. Dlatego moją uwagę przykuł ostatnio nowy zapach Valentino Voce Viva, który zawiera w sobie pełen wachlarz cytrusowych nut: począwszy od czerwonej mandarynki i włoskiej bergamotki w nutach głowy, po kwiat pomarańczy wzbogacony gardenią w nutach serca. Żeby nie było zbyt „kwaskowato” znajdziemy w nim również wanilię z dodatkiem piżma. Myślę, że Voce Viva to propozycja, którą warto poznać na własnej skórze.


CHLOÉ ROSE TANGERINE

Pozostając w temacie zapachów wzbogaconych o cytrusowe nuty, chciałabym zwrócić Waszą uwagę na wodę perfumowaną, która wyszła w tym roku spod skrzydeł Chloe. Posiadam już dwa falkony perfum tej marki (Chloé Chloé i Chloé Nomade), więc można uznać, że stałam się ich fanką. Nic więc dziwnego, że zainteresował mnie zapach Chloé Rose Tangerine, który jest tzw. flankerem, czyli inną odsłoną klasycznej Chloé, w bardziej orzeźwiającej wersji. Rose Tangerine oparty jest na nutach czarnej porzeczki i mandarynki (nuty głowy), w nutach serca znajdziemy charakterystyczną różę, natomiast podstawę zapachu stanowi cedr oraz bursztyn. Gdy mój flakonik klasycznej Chloé dobije dna, może skuszę się na Rose Tangerine? 😉


LANCÔME IDÔLE L’INTENSE

Nie macie jeszcze dość cytrusowych nut? Bo mam dla Was kolejną propozycję opartą na nutach gorzkiej pomarańczy i dzikiej mandarynki, czyli zapach Lancôme Idôle L’Intense. Znajdziecie w nim także różane akordy jak w przypadku zapachu Chloé, a podstawę Idôle L’Intense stanowi drzewo sandałowe, cedr i słodka wanilia. Cytrusy w ogólnym rozrachunku schodzą na drugi plan, a całe „show” kradną kwiatowo-szyprowe nuty.


GIORGIO ARMANI MY WAY

Zapachem, który najczęściej w ostatnim czasie przewija się przez internet, jest Armani My Way. Królują w nim nuty kalabryjskiej bergamotki i kwiatu afrykańskiej pomarańczy połączone z luksusową nutą białych kwiatów, w której wyróżnić można jaśmin i tuberozę. Jest to zapach drzewno-kwiatowy, w którego podstawie znajdziemy wanilię madagaskarską, białe piżmo i jałowiec wirginijski. Co ciekawe, składniki tego zapachu pozyskiwane są w sposób odpowiedzialny społecznie i środowiskowo. A sam flakon wody Armani My Way można wielokrotnie napełniać. Zapach znajdziecie na Notino.


GIVENCHY IRRESISTIBLE

Ostatnia propozycja znacznie różni się od pozostałych z dzisiejszego zestawienia. Woda perfumowana Givenchy Irresistible jest co prawda zapachem, który można sklasyfikować jako „owocowy”, jednak nie uświadczymy tutaj cytrusowych nut – dominującą rolę pełni w niej soczysta gruszka. Obok znajdziemy również ambrę, różę i korzeń irysa, a w podstawie: piżmo oraz jałowiec wirginijski. Tak skomponowane nuty sprawiają, że zapach zyskuje owocowo-kwiatowy wydźwięk z wyczuwalną pudrową nutą.






Ciekawa jestem, jakiego typu zapachy preferujecie?






Wpis powstał w ramach współpracy.

52 komentarze:

  1. Flakony piękne ;) co do zapachów, nie wypowiem się, bo kompletnie nie potrafię ich opisywać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Im więcej zapachów mam okazję poznać, tym łatwiej jest mi później je opisywać ;)

      Usuń
  2. Chyba najbardziej przypadłyby mi do gustu LANCÔME IDÔLE L’INTENSE:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niektóre zapachy potrafią "odczarować" różaną woń ;)

      Usuń
  3. Właściwie zapachy wybieram w zależności od pory roku - w te cieplejsze dni sięgam raczej po owocowe i kwiatowe zapachy, a w zimniejsze bardziej przyprawowe czy nawet korzenne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesienią i zimą uwielbiam cięższe zapachy i te, w których dominują słodkie nuty - idealnie komponują się z ciepłymi sweterkami <3

      Usuń
  4. Wszystkie zapachy sa dla mnie urzekajace ale Valentoino kusi mnie najbardziej :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Valentino ma szansę stać się prawdziwym przebojem ;)

      Usuń
  5. Mam klasyczną wersję Idole i noszę z przyjemnością:). Valentino chciałabym poznać:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam jeszcze okazji poznać klasycznego Idole, ale na pewno to nadrobię ;)

      Usuń
  6. Uwielbiam perfumy Chloe <3 Moje ulubione <3
    Ostatnio kupiłam perfumy inspirowane orginalnymi zapachem Chloe i byłam mega zaskoczona <3 Okazały się petardą <3 Jeszcze ładniejsze od orginału haha

    Fajny wpis <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Klasyczną Chloe kocham, ale wersja Nomade to prawdziwe mistrzostwo ;)

      Usuń
  7. My Way muszę koniecznie powąchać, ponieważ same zachwyty czytałam o nim :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, pojawienie się tego zapachu na rynku wywołało sporo szumu :)

      Usuń
  8. Znam jedynie te Chloe :) Lancome bym chętnie powąchała :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwszy oraz drugi zapach mnie najbardziej ciekawi :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Też bardzo lubię nowe zapachy, kusi mnie Armani My Way :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie mamy co najmniej jedną cechę wspólną ;) A drugą jest zainteresowanie zapachem My Way :D :D

      Usuń
  11. Bardzo lubię Si Armani, nowego zapachu My Way nie znam, ale przy okazji chętnie powącham :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam miniaturkę Si w wersji Fiori i pachnie pięknie :)

      Usuń
  12. Mam próbki my way i nawet dzisiaj testuję ten zapach i miłości nie ma może bo to nie do końca mój zapach, ale rozumiem dlaczego podoba się tak wielu osobom :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W końcu każdy z nas ma inny gust i to jest świetne, bo dzięki temu wszyscy nie używają tego samego zapachu ;) Cenię różnorodność w każdej kwestii ;)

      Usuń
  13. Odpowiedzi
    1. Też jestem fanką zapachów Chloe ;) Dlatego tym bardziej kusi mnie wersja Rose Tangerine :)

      Usuń
  14. Rzadko sięgam po zapachy z wyższej półki cenowej. Jak dotąd jakieś 99% przeze mnie sprawdzonych spowodowało wielki ból głowy :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem migrenowcem, ale chyba mam to szczęście, że odpowiednio dobieram zapachy, bo nie zdarzyło mi się mieć migreny z powodu własnych perfum ;)

      Usuń
  15. u mnie królują dośc ciężkie zapachy, lekko słodkie ;D mam mega dziwny gust w perfumach haha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam podobnie w okresie jesienno-zimowym, także nie jesteś sama ;)

      Usuń
  16. Opakowania cudowne, a co do zapachu to musiałabym powąchać :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepiej zawsze zapach sprawdzać na sobie, o ile jest taka możliwość ;)

      Usuń
  17. Ja mam rożnie z zapachami, na pewno nie lubię bardzo świeżych i takich "zimnych", a reszta mi się zmienia w zależności od nastroju.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chłodne nuty zapachowe uwielbiam wiosną i latem ;) Jesienią najlepsze są dla mnie ciężkie lub słodkie perfumy ;)

      Usuń
  18. Nie znam tych perfum ale wydają się pięknie pachnieć 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto przy okazji je powąchać, by móc poczuć te nuty zapachowe ;)

      Usuń
  19. Myślę, że... nawet jestem pewna! Że polubiłabym się z Chloe Rose Tangerine ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że miałabym podobnie :D Niby za zapachem róży nie przepadam, ale perfumy Chloe lubię, a i mandarynki swoje robią ;)

      Usuń
  20. Ten zapach Valentino jest boski ❤

    OdpowiedzUsuń
  21. Znam Idole, My Way i Irresistible. Lubię je. Natomiast ciekawi mnie Chloe Rose Tangerine, bo za Chloe nie przepadam, ale tem dodatek Tangerine może coś zmienia...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie z kolei trochę na odwrót, bo Chloe bardzo lubię, ale mandarynki kuszą równie mocno co Ciebie ;)

      Usuń

Serdecznie dziękuję za każdy konstruktywny komentarz!

Copyright © MAKE-UP FULL OF COLORS , Blogger