1/20/2021

TOP 3 NAJLEPSZE ZAPACHY 2020

 


Aktualnie przygotowuję wpisy dotyczące ulubieńców 2020 roku z kategorii produktów do pielęgnacji oraz makijażu i tak się składa, że nie do końca wiem, do którego z tych dwóch „worków” wrzucić ulubione perfumy… Dlatego też postanowiłam zrobić oddzielny post dotyczących zapachowych ulubieńców, wyróżniając te, po które sięgałam najczęściej w minionym roku. Oczywiście dzisiejszy ranking ma mocno subiektywny charakter 😉


NAJLEPSZE ZAPACHY 2020


NARCISO RODRIGUEZ FOR HER

Moją największą i niekwestionowaną miłością minionego roku była woda toaletowa Narciso Rodriguez For Her. Uwielbiam ją w zasadzie za wszystko – począwszy od maksymalnie prostego flakonu z grubego czarnego szkła, przez wyrazisty zapach i silnie wyczuwalną projekcję, aż po imponującą trwałość. Flagowy zapach Narciso stanowi mieszankę wybuchową, idealnie łączącą niespójne z pozoru nuty męskiego piżma i paczuli, z seksownymi akordami bursztyn, eleganckimi białymi kwiatami i domieszką energetycznej bergamotki. W jednym flakonie zamknięta została kwintesencja kobiecej elegancji i męskiej bezkompromisowości. To idealna propozycja dla kobiet, które lubią zwracać uwagę otoczenia, ponieważ automatycznie zwiększa poczucie pewności siebie. Zdecydowanie najbardziej seksowny i uwodzicielski zapach z dzisiejszego zestawienia.

NUTY GŁOWY: kwiat afrykańskiej pomarańczy, osmanthus, bergamotka

NUTY SERCA: piżmo, bursztyn

NUTY BAZY: wetyweria, wanilia, paczula


CHLOÉ NOMADÉ

Drugim zapachem, który zrobił na mnie największe wrażenie w minionym roku, jest woda perfumowana Chloe Nomade. Ma pewne punkty styczne z numerem „1” z dzisiejszego zestawienia - wyraźnie wyczuwalne są w niej męskie drzewne akordy wzbogacone nutami cytrusowymi oraz białymi kwiatami. Znakiem rozpoznawczym produktów Chloe są różane nuty, których w przypadku Nomade również nie zabrakło, ale nie są one ani trochę „babcine” – w towarzystwie jaśminu i frezji dodają eleganckiego sznytu. Ostateczny wydźwięk zapachu ocieplają owocowe nuty słodkiej mirabelki.  To niezwykle intrygująca kompozycja, która na każdej skórze będzie przybierała zupełnie inną postać. Sprawdzi się zarówno jako „biurowy” codzienny zapach jak i romantyczny akcent na wieczorne wyjście. Jest lekko uwodzicielski, a zarazem bardzo trwały!

NUTY GŁOWY: mirabelka, bergamotka, cytryna, pomarańcza

NUTY SERCA: frezja, brzoskwinia, róża, jaśmin

NUTY BAZY: mech dębowy, drzewo bursztynowe, paczula, białe piżmo, drzewo sandałowe


HUGO BOSS BOSS ALIVE


Zapachem, który zawsze wzbudza we mnie niesamowicie pozytywne skojarzenia, jest woda perfumowana Hugo Boss Boss Alive. To prawdziwe płynne złoto muśnięte promieniami słońca - jest w stanie w mig rozjaśnić nawet najbardziej pochmurny poranek! Na pierwszy plan wysuwa się w nim dojrzała mirabelka okraszona szczyptą cynamonu z dodatkiem aromatycznej wanilii. Typowy „jesienniak” - przyjemnie otula ciało ciepłymi słodko-owocowymi akordami. Już pierwsza dawka zapachu potrafi rozbudzić w człowieku pozytywne odczucia i wywołać uśmiech na twarzy. Z czasem cała kompozycja z lekkiej staje się nieco bardziej mroczna – wówczas wyraźnie zaczynają się przebijać drzewne nuty. Trwałość jest dobra, zapach lubi utrzymywać się przy ciele. Boss Alive perfekcyjnie „zagra” z kaszmirowym sweterkiem czy cieplutkim  szalem 😉

NUTY GŁOWY: madagaskarska wanilia, śliwka, cynamon, jabłko, czarna porzeczka

NUTY SERCA: tymianek, jaśmin

NUTY BAZY: cedr, nuty drzewne, drzewo oliwne, drzewo sandałowe


Całą trójkę znajdziecie obecnie w promocji na stronie Notino.




Jaki był Wasz ulubiony zapach w 2020 roku?




Wpis powstał w ramach współpracy, jednak nie miało to wpływu na moją opinię.

52 komentarze:

  1. Nigdy nie miałam CHLOÉ NOMADÉ ale miałam okazję go wąchać i jest cudowny :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tych zapachów, ale 2 mnie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że kiedyś nadarzy się okazja, by je poznać ;)

      Usuń
  4. To Alive no koniecznie muszę powąchać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam ich :) mam ulubione perfumy i na razie nie rozglądam się za innymi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam żadnego z tych zapachów. Ja najczęściej sięgałam po perfumy Si Passione :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Narciso Rodriguez wypuszcza genialne perfumy. Mam w tej marce swoich ulubieńców:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba muszę się skusić na inny zapach Narciso ;) Obawiam się jednak, że żaden nie przebije For Her ;)

      Usuń
  8. Uwielbiam Nomade i Alive mam podobny gust. Ja właśnie napisałam o libre ciekawa jestem co o nim sądzisz. Po twojej recenzji muszę poznać zapach Narciso Rodriguez For Her, nie miałam wcześniej okazji na niego zerknąć a teraz nie mogę się doczekać.
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biorę się właśnie za czytanie o Libre :D Ten zapach wylądował na mojej wishliście na 2021 rok, więc może uda mi się go poznać :) For Her zdobyły moje serce od pierwszego powąchania ;)

      Usuń
  9. Muszę poznać te zapachy, bo jeszcze nie miałam okazji ich nawet powąchać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W dobie pandemii na pewno trudniej o taką okazję, ale może się uda :)

      Usuń
  10. Issey Miyake Rose&Rose to mój hit minionego roku ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam, że nawet jeszcze nie słyszałam o tym konkretnie zapachu :) Muszę nadrobić zaległości ;)

      Usuń
  11. Odpowiedzi
    1. W takim razie polecam poznać dwa pozostałe :))

      Usuń
  12. Nie znam żadnych z tych perfum, sądząc po nutach zapachowych, te pierwsze chyba najbardziej by mi przypadły do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie polecam je powąchać, jeśli będziesz miała okazję - może zakochasz się w nich tak jak i ja? ;)

      Usuń
  13. Nomade chciałabym poznać bliżej, strasznie ciekawi mnie ten zapach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Początkowo byłam do nich sceptycznie nastawiona (nie spodobała mi się reklama w TV), ale sam zapach naprawdę jest wart grzechu ;)

      Usuń
  14. Nie znam żadnego z nich, ale jak otworzą drogerię to sobie je powącham :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że to najlepsza opcja :) Może poznasz swojego nowego ulubieńca? ;)

      Usuń
  15. Nie znam tych zapachów, z opisu nr 2 najbardziej mnie ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że Nomade skupia największe zainteresowanie ;)

      Usuń
  16. Bardzo mnie ciekawi zapach Alive :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie znam żadnego, ale uwielbiam euphorie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie miałam tego zapachu, ale wiem, że jest bardzo popularny ;)

      Usuń
  18. Nie znam żadnego z tych zapachów, chyba będzie trzeba to zmienić :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W każdym razie ze swojej strony polecam je wypróbować ;))

      Usuń
  19. no moim byl rituals seria sakura <3 moj zapach 2020 roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam jeszcze okazji poznać tej serii od Rituals ;)

      Usuń
  20. Odpowiedzi
    1. Myślałam, że więcej fanek zbierze Nomade, ale widzę, że Narciso również cieszy się zainteresowaniem :)

      Usuń
  21. Nomade kupiłam może miesiąc temu i jestem zachwycona. Dla mnie to taki po prostu ciepły zapach. Akurat na zimę. Ciekawe jak mi będzie leżał wiosną. ALive mnie męczyły, więc są na pewno nie dla mnie. O Narciso mi przypomniałaś, jestem nimi mocno zaintrygowana ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że Nomade idealnie sprawdzi się także wiosną, ale to zapach z typu tych, które na każdej skórze pachną inaczej ;) Dla mnie jest całkiem rześki w odbiorze, a na pewno nie tak ciepły jak Alive :D

      Usuń
  22. Nie znam żadnego z nich - przy okazji muszę obwąchać. Po nutach wnoszę, że najbliżej mi będzie do drugiego i trzeciego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie, jeśli będziesz miała sposobność, polecam je osobiście powąchać ;)

      Usuń
  23. Żadnego z tych zapachów niestety nie znam. W moim przypadku chyba ciężko byłoby wybrać 3 zapachy roku ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie również nie było łatwo, bo w okresie jesienno-zimowym sięgam zazwyczaj po inne zapachy niż np. wiosną ;)

      Usuń
  24. Wszystkie lubię, ale najbliżej mi do Alive. Może w przyszłości sobie zakupię. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alive można upolować w naprawdę przystępnej cenie na Notino :)

      Usuń
  25. U mnie królował zapach Hugo Boss Woman :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie miałam okazji go poznać, ale na pewno powącham :)

      Usuń

Serdecznie dziękuję za każdy konstruktywny komentarz!

Copyright © MAKE-UP FULL OF COLORS , Blogger