9/09/2021

CO KUPIŁAM W PROMOCJI -50% NA MAKIJAŻ W ROSSMANNIE?

 


W sumie tytuł jest trochę clickbaitowy, ponieważ Rossmann zmienił słynną promocję -50% (która ewoluowała z czasem do -55%) na „MEGA! NA MAKIJAŻ”. Kiedyś szło się na słynną promkę do Rossmanna i było wiadomo, że wszystkie kosmetyki do makijażu są przecenione o połowę. Później Rossmann coraz bardziej komplikował zasady swoich akcji promocyjnych i aktualnie tylko wybrane kosmetyki można kupić z rabatem. Obecna promka trwa od 1 do 15 września. Choć do Rossa trafiłam przypadkiem, udało mi się upolować ciekawe produkty za połowę ceny!


MOJE ZAKUPY Z PROMOCJI W ROSSMANNIE 2021




KLEENEX CHUSTECZKI KOSMETYCZNE

Jak wspominałam we wstępie, do Rossmanna zawitałam przypadkiem – bez związku z trwającą promocją na makijaż. Od kilku tygodni nie mogę dostać słynnych bawełnianych ręczniczków Tami i robiłam właśnie kolejne podejście do ich zakupu. Niestety nadal są towarem deficytowym (u Was też są cały czas wyprzedane?), więc do koszyka wrzuciłam chusteczki kosmetyczne Kleenex (opak. 80 szt.). Są inne niż ręczniczki Tami – przypominają chusteczki higieniczne. Zapłaciłam za nie w promocji 4,79 zł.


PHYSICIANS FORMULA THE HEALTHY FOUNDATION

W zeszłym tygodniu natrafiłam na wiele pozytywnych opinii dotyczących podkładu Physicians Formula. Chciałam go nawet zamówić na Notino, ale jest wyprzedany (spóźniłam się!). Marka była ostatnio dostępna w Rossmannach i podkład The Healthy Foundation znajduje się na wyprzedaży za połowę ceny – 29,99 zł. Skusiłam się na odcień LN3 (neutralny, typowo słowiański). Zdążyłam już nawet go użyć – na pierwszy rzut oka to coś między Eveline Wonder Match a Lancome Teint Idole Ultra Wear. Jest zastygający, nie oksyduje, nie tworzy na twarzy maski.


WIBO MIX PHOTO READY PREPARE & FINISH LOOSE POWDER

Parafrazując słowa klasyka: „A historii tego pudru i tak nie zrozumiesz…” (Grucha o swetrze w „Chłopaki nie płaczą” :P). Niegdyś był dostępny w sypkiej formie i składał się z czterech pojemniczków – w każdym znajdował się inny odcień pudru (np. różowy, zielony), który miał odpowiadać za neutralizowanie negatywnych „zjawisk” na skórze. Summa summarum i tak po przechyleniu opakowania wszystkie odcienie mieszały się w jeden. Później puder dostępny był w formie prasowanej jako zestaw czterech wkładów do palety. Obecnie przybrał postać „mixu”, czyli gotowej mieszanki pudrów w formie sypkiej. Innymi słowy: zwykły sypki puder. Kosmetyk zbiera pozytywne recenzje w internecie – jest drobno zmielony, dobrze utrwala makijaż i ładnie wygląda na skórze. Oczywiście to sprawdzę! W promocji kosztuje 15,99 zł.


EVELINE PODKŁAD SATIN MATT

Kiedyś kupiłam ten podkład w zdecydowanie zbyt jasnym odcieniu i nie byłam w stanie przetestować go solo na skórze. Wiele osób jednak wychwala ten produkt, dlatego postanowiłam zrobić do niego drugie podejście i do koszyka wrzuciłam teraz najciemniejszy odcień z gamy (szalona!). W promocji można go dorwać za jedyne 10,49 zł.


WIBO I CHOOSE WHAT I WANT BRONZER 01 SWEET COFFEE

Na koniec mój niekwestionowany hit - zużyłam już 5 opakowań tego produktu! Bronzer Wibo z serii wkładów „I Choose What I Want” w odcieniu 01 Sweet Coffee to kosmetyk, bez którego trudno byłoby mi się obejść w trakcie wykonywania codziennego makijażu. Ma cudowny neutralny i delikatny odcień, którym jestem w stanie dosłownie „odtworzyć” naturalny kontur twarzy. Wszystko jest w nim idealne: cena, jakość, pigmentacja, trwałość, blendowanie. W użyciu mam już szóste opakowanie, w zapasie siódme, a teraz dokupiłam ósme i dziewiąte 😊 Chyba nie ma lepszej rekomendacji dla produktu niż regularny zakup. W promocji kosztuje 5,99 zł.




Wybieracie się na promocję do Rossmanna?




32 komentarze:

  1. U mnie też w Rossmannach jest problem z dostępnością ręczniczków Tami i sama na nie poluję. Jak dotąd bezskutecznie. Wpadłam oczywiście na tę promocję i kupiłam podkład Vege Flumi Bielenda oraz puder AA wings of color mój ulubiony 😁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wychodzi na to, że ręczniczki zostały wycofane, bo z mojego Rossmanna zniknęły nawet cenówki z półek, online również nie można ich znaleźć na stronie Rossa :P

      Usuń
  2. O kurde! Pierwszy raz widzę ten puder i pierwsze czytam, że to zamiana za ten o 4 odcieniach :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Przez te kombinacje z tym, że część wchodzi na promocje, część nie, tu jest taki rabat, tam inny, zdecydowanie odechciało mi się korzystać z tej promocji. Lubię rossmanna jako drogerię, jest tam dostępnych dużo fajnych marek, ale te promocje odkąd zmieniła zasady z -55% omijam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam, że mi również się odechciało i celowo bym nie poszła w tym roku ;) Ale akurat weszłam, więc rozejrzałam się po szafach i udało mi się upolować kilka perełek. Zdecydowanie wolałam proste -55% na makijaż...

      Usuń
  4. Też słyszałam dobre opinie o tym podkładzie z Physicians Formula, chętnie bym go przetestowała :)

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na skórze ładnie wygląda, ujednolica koloryt i lekko "bluruje" niedoskonałości, ale na suchej cerze pod koniec dnia potrafi trochę wejść w zmarszczki mimiczne ;)

      Usuń
  5. Widać, że zakupy udane :) Ja póki co mam zapas, także póki co nie korzystam z tych promocji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz i ja mam zapas, więc już raczej długo nie zajrzę do drogeryjnych szaf z kolorówką ;)

      Usuń
  6. Lubię ten bronzer z Wibo, a podkład z Eveline czeka na testy 😀

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy raz słyszę o chusteczkach kosmetycznych, ja używam zwykłych :D Ale jestem ciekawa czy byłaby duża różnica w używaniu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie ma żadnej - te chusteczki rozpadają się w trakcie wycierania twarzy :P

      Usuń
  8. Ja nawet nie wiedziałam, że jest ta promocja ;-))) Przydałby mi się bronzer, ten co polecasz już mnie kiedyś kusił, więc może tym razem się uda?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że udało Ci się go upolować na promocji ;)

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Było o niej wyjątkowo cicho :P Sama dowiedziałam się z YouTube ;)

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. Tym razem i tak szału nie było, więc na pewno kiedyś będzie jeszcze bardziej korzystna promka ;)

      Usuń
  11. Mnie już niespecjalnie kusi ta promocja, -55% na wszystko było dużo lepsze. Teraz kupiłam tylko błyszczyk NAM i na tym kończą się moje zakupy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, obecne promocje to już nie to samo co kiedyś... Zresztą od lat było widać, że Rossmann próbuje wycofać się z tej promki, a pandemia tylko ułatwiła sprawę :P

      Usuń
  12. Oj historii tego pudru to zdecydowanie nie znam :) Fajne zakupy.

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne zakupy. Ja na tej promocji kupiłam tylko tusz do rzęs z WnW oraz bibułki matujące z Wibo. Jakoś mnie już nie kuszą takie akcje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zakupy produktów WnW bardzo się opłacały na wyprzedaży ;) Teraz wchodzą do Rossmanna nowości tej marki ;)

      Usuń
  14. Po raz pierwszy od lat ta promocja mnie nie korciła :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Podkład Physicians Formula miałam i byłam z niego bardzo zadowolona :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo ładnie wygląda na skórze, ale trzeba ją wcześniej porządnie nawilżyć ;)

      Usuń

Serdecznie dziękuję za każdy konstruktywny komentarz!

Copyright © MAKE-UP FULL OF COLORS , Blogger