10/17/2021

NOWE PERFUMY 2021

 


Sporo działo się w ostatnim czasie w perfumiarskim świecie. W związku z tym postanowiłam zaprezentować Wam nowe perfumy, które pojawiły się na naszym rynku. Co ciekawe, każdy z zapachów będzie pochodził z zupełnie innej bajki, choć w tle można zauważyć sporo cytrusów 😉


NOWE ZAPACHY 2021



CHLOÉ NATURELLE

Choć fanką róży w perfumach nie jestem, to jednak kolekcję Chloé kocham całym sercem. Mam zarówno klasyczną wersję, jak i zbuntowaną Nomade, a teraz kusi mnie świeżutki flanker Chloe Naturelle. Zieleń wstążeczki przywodzi na myśl tajemniczy ogród, pełen magicznych roślin. Sam zapach jest dość „szorstki” – wyczuwalna jest w nim lekko gorzka a zarazem orzeźwiająca cytrusowa nuta. W nutach głowy znajdziemy wspomniane cytrusy i czarną porzeczkę, w nutach serca neroli i klasyczną różę, natomiast bazę zapachu stanowi cedr oraz mimoza. Idealna propozycja dla upartych indywidualistek!


CAROLINA HERRERA BAD BOY LE PARFUM

Nie miałam jeszcze okazji wypróbować żadnego zapachu Carolina Herrera, natomiast nie ukrywam, że kusi mnie słynny czarny bucik Good Girl. Idealną parą byłby dla niej męski Bad Boy Le Parfum. W nutach głowy zawiera wyrazisty grapefruit i kontrowersyjny dla niektórych (aczkolwiek zupełnie nieszkodliwy!) cannabis, w nutach serca geranium i czarny pieprz, a w podstawie skórę i wetiwerię. Bez wątpienia mógłby mnie uwieść 😉


GIORGIO ARMANI MY WAY INTENSE

Pojawienie się na naszym rynku zapachu My Way wywołało niemałe zamieszanie, teraz pora na mocniejsze uderzenie, czyli Armani My Way Intense. To kwiatowo-drzewna propozycja dla kobiet, w której znajdziemy takie nuty jak kwiat pomarańczy, gorzka pomarańcza, uwodzicielska tuberoza, drzewo sandałowe i wanilia madagaskarska. Jeśli kręci Was połączenie białych kwiatów z energetycznymi cytrusami i wyrazistym drzewem sandałowym – to zdecydowanie opcja dla Was.


GUCCI FLORA GORGEOUS GARDENIA

Przed Wami kolejna kwiatowa propozycja prosto z tajemniczego ogrodu: Gucci Flora Gorgeous Gardenia. To uwodzicielskie połączenie eleganckich białych kwiatów z rajską słodyczą soczystych owoców. Znajdziemy w nim zarówno rodzimą gruszkę, jak i czerwone owoce oraz egzotyczne mandarynki. Całość otula relaksująca gardenia i plumeria połączone z brązowym cukrem oraz paczuli. Istny zapachowy raj!


BOTTEGA VENETA ILLUSIONE TONKA SOLAIRE FOR HER

Na koniec zostawiłam nieco bardziej wytrawną propozycję – wodę perfumowaną Bottega Veneta Tonka Solaire. Chłodna baza w postaci cedru i drzewa oliwnego została przełamana nutami ciepłej fasoli tonki, liściami figowymi, czarną porzeczką, kwiatem pomarańczy oraz cytryną. Zapach jest czysty, elegancki i stuprocentowo kobiecy.



Wszystkie powyższe nowości możecie znaleźć na Notino w atrakcyjnych cenach.




Wpis powstał w ramach współpracy.

33 komentarze:

  1. Dzięki za ten wpis. Jestem wielka fanka perfum i te wszystkie chętnie bym poznala. Lubie poznawać bowe zapachy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sporo ciekawych zapachów pojawiło się ostatnio na rynku ;) Aż ciężko wybrać z nich jeden do przetestowania ;)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Ukazanie się tego zapachu odbiło się echem na perfumiarskim rynku ;)

      Usuń
  3. Gucci Flora mnie ciekawi z tej kolekcji, choć teraz w chłodniejszych porach roku jednak rozglądam się za słodszymi, cieplejszymi nutami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz zdecydowanie króluje wanilia i przyprawy korzenne ;) O karmelu z przyzwoitości nie wspomnę :D

      Usuń
  4. My way UWIELBIAM ❤️ Ogólnie kocham perfumy ❤️ chyba pokaże na blogu niebawem moją kolekcje 🤭 zainspirowałaś mnie ✨🥰

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno z chęcią bym ją obejrzała, także śmiało publikuj ;)

      Usuń
  5. Miałam próbkę Gucci Flora Gorgeous Gardenia i to piękny zapach na wiosnę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie muszę go sobie zapisać, żeby pamiętać o nim wiosną :D

      Usuń
  6. Wczoraj stwierdziłam, że potrzebuję nowych perfum, bo w tym miesiącu wykończyłam dwa flakony. Już byłam przekonana, że kupię Calviny, które wpadły mi w oko już spory czas temu, a teraz zaciekawiłaś mnie Chloe. Nomade też mam i uwielbiam. No ciekawa jestem Naturelle.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z CK One kusi mnie wersja ociekająca złotem ;) W kolejce czeka z kolei kultowa Euphoria, ale obiecałam sobie, że jej nie otworzę, dopóki nie zdenkuję jakiegoś flakonika - najlepsza motywacja ;)

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Mnie kuszą od zawsze, ale jeszcze nie zdecydowałam się na zakup ;)

      Usuń
  8. Jestem bardzo ciekawa tej Chloé i muszę iść ją powąchać.

    OdpowiedzUsuń
  9. AH, zawsze mnie te kolorowe flakoniki kuszą :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Najbardziej pierwsze perfumy mnie kuszą 🥰 To coś dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  11. Gucci Flora mnie ciekawi, muszę się rozejrzeć za testerem :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawią mnie Gucci Flora Gorgeous Gardenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie może warto je wypróbować na sobie? ;)

      Usuń

Serdecznie dziękuję za każdy konstruktywny komentarz!

Copyright © MAKE-UP FULL OF COLORS , Blogger