5/29/2022

50 NAJLEPSZYCH NOWOŚCI KOSMETYCZNYCH

 


W Rossmannie pojawiły się już nowości kosmetyczne na sezon wiosenno-letni, w tym nowa tropikalna kolekcja Wibo, kosmetyki do makijażu Joko Pure czy nowe produkty do pielęgnacji włosów OnlyBio. Swój asortyment odświeżyła marka Benefit Cosmetics, poszerzając gamę kolorystyczną różów do policzków. Zapraszam na dawno niewidziane na blogu nowości kosmetyczne!

50 NAJLEPSZYCH NOWOŚCI KOSMETYCZNYCH






BENEFIT COSMETICS – markę Benefit większość osób kojarzy głównie za sprawą kultowego bronzera Hoola zamkniętego w charakterystycznym kartonikowym opakowaniu. Szczerze mówiąc po latach asortyment marki mógł się nieco opatrzyć klientom, dlatego świetnym ruchem marketingowym było wprowadzenie aż 10 nowych odcieni różów do policzków: Crystah, Butterfly, Moone, Java, Pompom Peachin’, Sunny, Shellie, Willa oraz Terra. Co prawda cena za pełnowymiarowe opakowanie każdego z nich może powalić (169 zł!), ale osobiście poluję na miniaturowe wersje w promocji, gdyż są bardzo wydajne. Znajdziecie je w Sephorze.




FLUFF – wiem, że uwielbiacie markę Fluff, dlatego nie mogłabym nie wspomnieć o kilku ich nowościach z Rossmanna. Idealne na okres letni wydają się być żele do ciała Fluff Superfood H20 Jelly (24,99 zł) dostępne w wersji odżywczej z kokosem i maliną, antyoksydacyjnej z kwiatami kudzu i pomarańczy oraz detoksykującej z ogórkiem i zieloną herbatą. Formę żelową ma również beztłuszczowy Watermelon day care gel (29,99 zł). Bardzo zaciekawiła mnie również Pianka do golenia z awokado i niacinamidem (24,99 zł) oraz łagodzący Mus do golenia (24,99 zł).









JOKO -  w kolekcji Joko Pure znajdziemy produkty do makijażu wzbogacone o ciekawe składniki aktywne: krem CC (25,99 zł) z ekstraktem z aloesu i olejem makadamia, paletę do konturowania (32,99 zł) twarzy z olejem arganowym dostępną w dwóch wersjach kolorystycznych, balsam do ust (19,99 zł) z olejem rycynowym i ekstraktem z jeżówki dostępny w dwóch odcieniach, odżywczy peeling do ust (19,99 zł) z masłem shea, serum do brwi (19,99 zł) z kompleksem pobudzającym ich wzrost i argininą, kokosowy scrub (29,99 zł) z olejem kokosowym, rozświetlacz do twarzy i ciała (29,99 zł) z glinką, puder sypki o transparentnym wykończeniu (29,99 zł) z krzemionką, matujący primer i maskę w jednym (29,99 zł) z ekstraktem z prawoślazu i olejkiem z drzewa herbacianego, primer z prebiotykami (29,99 zł), róż w musie (27,99 zł) z fitoskwalanem, długotrwały korektor (26,99 zł) z kwasem hialuronowym i peptydami, piankowy primer z SPF30 (32,99 zł) i ekstraktem z zielonych alg oraz trzy mascary z ekstraktem z magnolii: wydłużającą (26,99 zł), pogrubiającą (26,99 zł) i podkręcającą (26,99 zł). Znajdziecie je w wybranych Rossmannach.




ALTERRA – rossmannowska marka własna wymieniła praktycznie całkowicie swój asortyment. Skusiłam się nawet na ich nowy szampon i muszę przyznać, że jest świetny, a jeśli chodzi o tego typu produkty, to udaje mi się znaleźć perełkę zaledwie raz na kilka lat! Mowa tutaj o Szamponie do włosów Bio Kwiat Pomarańczy (11,99 zł) bez silikonów, ale warto zerknąć również na dwie inne wersje: z hibiskusem oraz z malwą. Kolejnymi nowościami wartymi uwagi są sera do twarzy w wersji z kolagenem (22,99 zł), witaminą C (22,99 zł) i retinolem (22,99 zł), a także lawendowy balsam do ciała (14,99 zł), dwufazowy płyn do demakijażu oczu (8,49 zł) i dezodorant w kremie (22,99 zł).




ONLYBIO – w Rossmannie pojawiło się też kilka nowości OnlyBio: Ochrona! przed UV w mgiełce (26,99 zł), Odżywka bez spłukiwania (22,99 zł), Odżywka domykająca łuskę włosa (22,99 zł), Odżywka ochładzająca kolor włosów (22,99 zł) oraz dwa zestawy miniatur do zabrania w podróż – Face Care Travel Pack z kremem, żelem do mycia twarzy, maską i olejkiem do demakijażu (54,99 zł) oraz Hair & Body Care Travel Pack z żelem pod prysznic, peelingiem, mleczkiem do ciała, szamponem i odżywką do włosów (54,99 zł).






WIBO – w nowej tropikalnej kolekcji Wibo Into the Wild znalazły się: sztuczne rzęsy na pasku Fly Away (21,99 zł), suchy rozświetlający olejek Get Wild (42,99 zł), rozświetlacz Full Moon (31,99 zł), olejek do ust Dream Lips (19,99 zł) z ekstraktami z kwiatów, błyszczyk powiększający usta Full Bloom (19,99 zł), bronzer Hot Wind (31,99 zł), paleta cieni Into the Wild (49,99 zł), róż Pink Heart (31,99 zł) oraz kredki do oczu Wild Cat Eye (24,99 zł) dostępne w czterech odcieniach. Abstrahując od tropikalnych klimatów, w oko wpadł mi również żel do brwi Wibo Brow Architect z charakterystyczną okrągłą szczoteczką (16,99 zł). Produkty dostępne są w Rossmannie.


Coś Was zainteresowało?


19 komentarzy:

  1. Tym razem na szczęście nic szczególnie mnie nie zaciekawiło :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Będę polować na promocję dezodorantu Alterra w kremie. Fajne są też nowości Fluss do golenia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Palety cieni wibo mnie zainteresowały, ciekawe jak z jakością ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. sporo przykuwających uwagę kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pianka do golenia i mus do golenia z Fluff mnie zaciekawiły. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kupiłam z tych nowości odżywkę domykającą Onlybio, reszta mnie nie kusi ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiem, jak dużo pracy kosztuje stworzenie takiego posta. Więc chciałam Ci powiedzieć, że UWIELBIAM TĄ SERIĘ ! <3
    Jeśli chodzi o nowości to zaciekawiła mnie paletka Wibo, koniecznie sprawdzę sobie testery.

    OdpowiedzUsuń
  8. Te cuda z Benefit bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Moim zdaniem wszystkie te kosmetyki wyglądają przepięknie i te kolory 😀

    OdpowiedzUsuń
  10. Najbardziej zainteresowały mnie nowości z Alterry i Fluff.

    OdpowiedzUsuń
  11. Najbardziej zaciekawiły mnie produkty do włosów :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja jestem ciekawa Alterry, zwłaszcza tego balsamu z lawendą.

    OdpowiedzUsuń
  13. Róże z Beneitu oraz produkty marki Fluff bardzo mnie zaciekawiły. Również planuję polować na miniaturkę różu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. wibo jak kolorowo się zapowiada!

    OdpowiedzUsuń
  15. Cześć! Jak pięknie te produkty wyglądają, kurde! Moim ulubieńcem z tej listy są z pewnością te kosmetyki do włosów z OnlyBIO. Uwielbiam ich odżywki do włosów, bo są naprawdę rewelacyjne i robią robotę!
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam na najnowszy post!

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowne nowości :) balsam z lawendą to coś dla mnie :)
    https://apetycznie-klasycznie.pl/

    OdpowiedzUsuń
  17. Zachęciłaś mnie do nowości od Joko,ta nowa seria kosmetyków wygląda bardzo zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Te nowości benefitu mega mnie ciekawią :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Też myślałam o miniaturowych wersjach różu od benefitu i też czekam na promki :D. Kończy mi się róż z alterry, a latem przy obecnej opaleniźnie dość mocno szaleje z ilością różu.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy konstruktywny komentarz!

Copyright © MAKE-UP FULL OF COLORS , Blogger