9/03/2017

TOP 3 PRODUKTY MARKI SYLVECO


Witajcie! Jakiś czas temu rozpoczęłam na blogu serię „TOP”, dzięki której mogę przedstawić Wam najlepsze produkty wybranych marek. Serię rozpoczęłam swoimi ulubionymi produktami marki Bielenda, a dziś wybrałam dla Was top 3 produktów polskiej marki naturalnej, czyli Sylveco. Zapraszam!

TOP  3 PRODUKTY MARKI SYLVECO



micel sylveco

SYLVECO LIPOWY PŁYN MICELARNY

Dopiero w tym momencie zorientowałam się, że Lipowy płyn micelarny Sylveco nigdy nie doczekał się osobnej recenzji na blogu. Aż mi wstyd! Zdecydowanie zasłużył na zaszczytne miejsce w top 3 produktów marki Sylveco. Micel ma bardzo prosty skład (Aqua, Tilia Platyphyllos Flower Extract, Decyl Glucoside, Glycerin, Panthenol, Allantoin, Hydrolyzed Oats, Aloe Barbadensis Leaf Extract, Lactic Acid, Phytic Acid, Benzyl Alcohol, Dehydroacetic Acid) i nie podrażnił moich oczu. Świetnie radził sobie z demakijażem twarzy i bez problemu domywał makijażu oczu (lepiej od różowego Garniera). Jest jednym z bardziej skutecznych miceli z tej półki cenowej. Ma 200 ml pojemności, zawiera ekstrakt z kwiatów lipy oraz ekstrakt z liści aloesu, który ma działanie łagodzące. Naturalny i hypoalergiczny micel, który działa!

sylveco krem pod oczy z chabrem bławatkiem

SYLVECO ŁAGODZĄCY KREM POD OCZY

To pierwszy krem pod oczy, który faktycznie zmniejszył zasinienia pod moimi oczami, a także spłycił dolinę łez. Stopień nawilżenia był dla mnie idealny, skóra stała się aksamitna i miękka w dotyku. Oczywiście charakteryzuje go naturalny skład (Aqua, Vitis Vinifera Seed Oil, Glycine Soja Oil, Sorbitan Stearate and Sucrose Cocoate, Butyrospermum Parkii Butter, Squalane, Caprylic/Capric Triglyceride, Glyceryl Stearate, Argania Spinosa Kernel Oil, Stearic Acid, Cetearyl Alcohol, Euphrasia Officinalis Extract, Centaurea Cyanus Flower Extract, Benzyl Alcohol, Tocopheryl Acetate, Betulin, Xanthan Gum, Dehydroacetic Acid). Znajdziemy w nim, m.in. olej z nasion winogron, olej sojowy, masło shea, skwalan, olej arganowy, świetlik, ekstrakt z kory brzozy czy ekstrakt z kwiatów chabra bławatka. Składniki aktywne zawarte w kremie działają łagodząco, kojąco i zmniejszają obrzęki. Poza tym krem ma ogromną pojemność, bo aż 30 ml (zazwyczaj kremy pod oczy mają 15 ml) i opakowanie z pompką typu air less.

sylveco płyn do płukania ust

Sylveco płyn do płukania ust

SYLVECO ZIOŁOWY PŁYN DO PŁUKANIA JAMY USTNEJ

Jest to stosunkowo mój najnowszy nabytek, jeśli chodzi o markę Sylveco. Ziołowy płyn do płukania jamy ustnej ma pojemność 500 ml i może pochwalić się dobrym składem (Aqua, Glycerin, Sodium Bicarbonate, Xylitol, Salvia Officinalis Leaf Extract, Mentha Piperita Leaf Extract, Rosmarinus Officinalis Leaf Extract, Eugenia Caryophyllus Flower Extract, Allantoin, Sodium Benzoate, Citric Acid, Cocamidopropyl Betaine, Mentha Piperita Oil). Znajdziemy w nim, m.in. ekstrakt z liści mięty pieprzowej, ekstrakt z liści rozmarynu, wyciąg z pąków kwiatów goździka, olejek miętowy. Płyn przywraca równowagę flory bakteryjnej i odświeża oddech. Ale co w nim jest takiego, że zasłużył aż na miejsce w produktach top 3? Ano, to pierwszy płyn do płukania ust, który nie pali żywym ogniem i nie śmierdzi alkoholem, nie wyciska łez w trakcie płukania. Jest delikatny niczym kwiat, a zarazem skuteczny. Nie bucham po nim ogniem niczym smok ;) Nie spotkałam się jeszcze na rynku z tak przyjemnym w „smaku” płynem.





Jakie produkty marki Sylveco lubicie? 







63 komentarze:

  1. Płyn micelarny koniecznie chcę wypróbować. Jestem ciekawa, czy ten krem pod oczy nie jest podobny do tego Vianka, który bardzo lubię.

    OdpowiedzUsuń
  2. Z produktów Sylveco wypróbowałam tylko kultowy krem brzozowy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam tylko krem pod oczy i jest najlepszym kremem, jaki miałam, choć nie zadowolił mnie w 100% ;). U mnie z marki Sylveco póki co na podium stoi pomadka peelingująca! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Do mojego Top należy pomadka z peelingiem;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Słyszałam wiele dobrego o pomadce z peelingiem. Jednak przyznam, że do tej pory nic z Sylveco nie testowałam ;-)) Interesująco wygląda ten płyn do jamy ustnej. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Tonik hibiskusowy dobrze mi służy, lubię go w ubiegłym roku zużyłam jego 3 buteleczki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam pierwszy dwa produkty i uważam, że są godne polecenia ;) Ja dodałabym tu jeszcze pomadkę peelingującą :D

    OdpowiedzUsuń
  8. używałam tego płynu lipowego ale bardziej jako toniku. całkiem fajny

    OdpowiedzUsuń
  9. Znam wszystkie trzy i je bardzo lubię, szczególnie ten lipowy płyn micelarny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Płyn micelarny znam i krem pod oczy również ;) Zaskoczył mnie płyn do płukania! Jestem nałogowym płukaczem, robie to przy każdym myciu zębów, a produkt z Sylveco wyleciał mi z głowy. Muszę go wypróbować! Byłby dobra opcja dla wypalającym język Listerine... ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A do listy dorzuciłabym jeszcze pomadkę peelingującą i krem brzozowy tłusty ;)

      Usuń
  11. Stricte produktów Sylveco akurat nie testowałam, ale mam odżywczy krem pod oczy z Vianka, który jest ich marką i zdecydowanie go uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Krem pod oczy miałam, ale u mnie po nim wystąpiła wysypka, chyba coś mnie uczuliło.

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam tylko płyn micelarny, świetnie się sprawdzał!

    OdpowiedzUsuń
  14. Muszę przyznać, że nie znam nic z tej gromadki i też jakoś wiele produktów tej marki nie miałam. W sumie była to tylko pomadka z peelingiem i peeling ze skrzypem, który bardzo polubiłam i na pewno będę do niego wracać :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Z tej firmy lubię tonik hibiskusowy :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeszcze nic nie mialam ale na starcie czaje sie na tonik i pomadke ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Chętnie bym się skusiła na krem pod oczy.
    Kosmetyki naturalne są najlepsze!
    Świetne!
    Pozdrowionka niedzielne! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie miałam nic a same produkty kojarzę jedynie z blogów. Z sylveco miałam pomadkę, szampony i odzywki do włosów ale nie wszystko mi się sprawdziło, a miałam jeszcze balsam myjący czy coś takiego po 2-3 użyciach wysłałam innej blogerce bo u mnie lipa była :P

    OdpowiedzUsuń
  19. ich płyn micelarny uwielbiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ostatnio chciałam kupić ten krem pod oczy, ale nie byłam do końca przekonana. Jak wykończę aktualny to może się na niego skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  21. chyba jestem jedną z nielicznych osób, które nie używały jeszcze produktów sylveco :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Na ten płyn micelarny lipowy od dawna mamy ochote :) dzięki za recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam ten krem pod oczy i jestem bardzo zadowolona z działania :)
    Poza tym z tej firmy lubię też kremy do twarzy i płyn.

    OdpowiedzUsuń
  24. Znam płyn lipowy i krem pod oczy. Oba produkty fajnie się u mnie sprawdziły :) Z Sylveco lubię jeszcze pomadkę peelingującą i tonik hibiskusowy :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Miałam sporo próbek tego kremu pod oczy, więc w sumie nabierałoby się pewnie z pół pełnowymiarowego opakowania. Jakoś większego wrażenia na mnie nie zrobił.

    OdpowiedzUsuń
  26. Z Twojej trójki nic nie miałam, ale mam zamiar kupić krem pod oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Mi jakoś nie podeszły ich kosmetyki. Miałam szampon, który w ogóle nie potrafił umyć mi dobrze włosów.

    OdpowiedzUsuń
  28. Jak dla mnie najlepszym produktem Sylveco jest pomadka peelingująca. Tego micela też lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja też uwielbiam płyn micelarny Sylveco, to jedyny produkt tej firmy(aa no i pomadka peelingująca) który tak dobrze się u mnie sprawdził:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Skoro porównujesz micela Sylveco do Garniera, a nawet piszesz, że lepiej zmywa to... Jest to dla mnie najlepsza rekomendacja :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Dla mnie ten krem pod paczadełko był ... nijaki ;D

    OdpowiedzUsuń
  32. ja znam i lubię pomadkę peelingującą. Ten płyn do jamy ustnej kiedyś muszę kupić

    OdpowiedzUsuń
  33. nigdy nic nie używałam z tej firmy ale micelka moglabym sprobowac :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Również polubiłam ten krem pod oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Miałam próbkę tego kremu pod oczy - był fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Firma mi nie znana , ale przyjże się jej na pewno ze względu na krem pod oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Nie znam tej marki, ale może na krem pod oczy się zdecyduję :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Płyn micelarny używałam i wspominam go bardzo dobrze!:) sprawdził się u mnie idealnie:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Chętnie wypróbuję tego płynu micelarnego :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Jeszcze nie miałam okazji testować produktów tej marki ale bardzo zainteresował mnie płyn do płukania jamy ustnej ;) szukałam czegoś delikatniejszego nie palącego :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Póki co miałam tylko płyn micelarny i go lubiłam, muszę nadrobić resztę :P

    OdpowiedzUsuń
  42. Bardzo lubię ten krem pod oczy <3 a płyn micelarny właśnie planuję kupić

    OdpowiedzUsuń
  43. Tych produktów nie miałam, ciekawi mnie płyn i krem pod oczy. Jednak te produkty Sylveco które miałam nie spisały się u mnie.

    OdpowiedzUsuń
  44. Kosmetyki rzeczywiście super (choć o micelu wiem tylko od innych, bo sama niestety nie mogę używać produktów z aloesu).

    OdpowiedzUsuń
  45. Marka jest mi znana, ale tylko z blogów, bo sama nie miałam jeszcze nic.

    OdpowiedzUsuń
  46. zupełnie nie znam tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  47. ten lipowy płyn micelarny mnie bardzo kusił, sama teraz używam płynu od biolaven i jest cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Mi z sylevco nie po drodzę, ale ciekawe jak się rozrosła ich linia :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Znam Sylveco i uwielbiam ich kosmetyki, ale z opisanymi przez Ciebie spotykam się po raz pierwszy! Chętnie wypróbuję krem pod oczy. Przypomina mi nawilżające z Vianka, których niedawno używałam ^^

    OdpowiedzUsuń
  50. ziołowy płyn do płukania jamy ustnej, koniecznie muszę wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  51. Lubiłam płyn micelarny, ale mój portfel nie - trochę za drogi na taką pojemność. Oczywiście skład to uzasadnia, ale mi się nie kalkuluje :D Polecam pomadkę z peelingiem :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Z chęcią kupię sobie płyn lipowy oraz krem pod oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  53. miałam jedynie próbeczki tychże mazideł...

    OdpowiedzUsuń
  54. Nie korzystałam jeszcze z produktów tej marki, czas to zmienić :).

    OdpowiedzUsuń
  55. Uzywalam kiedys zelu do twarzy, ale jakos mnie zniechecil...

    OdpowiedzUsuń
  56. Micelek mnie zainteresował :))

    OdpowiedzUsuń
  57. akurat mam próbki tego kremu pod oczy i w sumie nie wiem, czy mi sie podoba, czy nie ;)

    OdpowiedzUsuń
  58. Z Sylveco uwielbiam wiele kosmetyków, między innymi lekkie kremy do twarzy, płyn micelarny, balsam myjący do włosów, peelingi, maskę do włosów, żel do mycia twarzy i pewnie coś jeszcze pominęłam! Generalnie lubimy się mocno!❤ Choć dwóch wspomnianych przez Ciebie produktów jeszcze nie próbowałam. :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy konstruktywny komentarz!

Copyright © MAKE-UP FULL OF COLORS , Blogger