4/19/2020

50 NAJLEPSZYCH NOWOŚCI KOSMETYCZNYCH


W marcu postanowiłam na jakiś czas zawiesić serię 50 najlepszych nowości kosmetycznych ze względu na panującą epidemię. Bałam się, że pokazując Wam kwietniowe nowości w Rossmannie niechcący sprawię, że będziecie czuli wielką pokusę pójścia do drogerii, ale nowe obostrzenia i większa świadomość zagrożeń wynikających z niepotrzebnego wychodzenia z domu chyba są w stanie ewentualny zapał ostudzić 😉 Dlatego przedstawiam Wam dziś porcję ciekawych nowości!

50 NAJLEPSZYCH NOWOŚCI KOSMETYCZNYCH






KOSMETYKI AA – w Drogerii Natura pojawiła się nowa jogurtowa seria produktów AA. W skład wegańskiej serii Yogo Shake wchodzi jogurtowy krem nawilżający Awokado & Prebiotyki (95% składników pochodzenia naturalnego; ok. 28 zł), jogurtowy krem przeciwzmarszczkowy Migdały & Prebiotyki (95% składników pochodzenia naturalnego; ok. 28 zł), jogurtowy krem odżywczo-kojący Śliwka & Prebiotyki (95% składników pochodzenia naturalnego; ok. 28 zł), jogurtowy krem nawilżająco-wygładzający pod oczy Migdały & Prebiotyki (95% składników pochodzenia naturalnego; ok. 19 zł), pielęgnująca woda micelarna do demakijażu oczu i ust Winogrona i Prebiotyki (95% składników pochodzenia naturalnego; ok. 20 zł), prebiotyczny żel do mycia twarzy Acerola & Prebiotyki (ok. 20 zł) oraz peelingujący żel prebiotyczny do mycia twarzy Awokado & Prebiotyki (ok. 20 zł). Można je także zamówić online!


ANASTASIA BEVERLY HILLS – spory szum wywołało pojawienie się nowej mascary ABH Lash Brag. Bynajmniej nie za sprawą formuły tuszu, a jego… opakowania. W internecie zawrzało, ponieważ opakowanie mascary łudząco przypomina Full Frontal od Fenty Beauty. Nie mnie rozstrzygać co było pierwsze – jajko czy kura, ale pewnym jest, że Lash Brag ma dodawać objętości rzęsom i kosztuje 139 zł (75 zł wersja mini). Kolejną nowością marki jest mini paletka Norvina (179 zł) zawierająca 9 cieni utrzymanych w szalonej kolorystyce. Znajdziecie je w Sephorze.


ALTERRA – marka przygotowała dla nas sporo nowości. W Rossmannie pojawił się już krem do stóp z awokado i cytryną (ok. 9 zł), hialuronowy booster z kwasem hialuronowym (ok. 17 zł), booster witaminowy zawierający m.in. wit. C i E (ok. 17 zł), puder do stylizacji włosów z papają i bambusem (ok. 19 zł), suchy szampon z trawą cytrynową i miętą jabłkową (ok. 19 zł), sole do kąpieli: malinowa i kokosowo-kakaowa (ok. 5 zł) oraz bambusowe szczoteczki do zębów.



BALADE EN PROVENCE – w Rossmannie pojawiły się kolejne szampony w kostce, a mowa tutaj o szamponach Balade en Provence w wersji: cytrusowej, pomarańczowej, lawendowej oraz przeznaczonej dla mężczyzn (ok. 20 zł/szt).




BENEFIT COSMETICS – jeśli chodzi o nowości z „wyższej półki”, to warto wspomnieć o dwóch ciekawych produktach od Benefit Cosmetics: palecie bronzerów, różów i rozświetlaczy Cheek Stars Reunion Tour (289 zł) zawierającej kultowy bronzer Hoola, róże Dallas, Sugarbomb i Georgia oraz rozświetlacz Cookie oraz o samym różu Georgia (172 zł), który niedawno dołączył do benefitowej rodzinki w odświeżonej odsłonie. Ma brzoskwiniowy odcień i perłowe wykończenie, a swoją nazwą nawiązuje do stanu Georgia, który znany jest z upraw brzoskwini właśnie. Produkty można zakupić online w Sephorze.



BODY BOOM – marka znana głównie z kawowych peelingów do ciała ostatnio znacznie poszerzyła swój asortyment. W kwietniu na półkach Rossmanna powinno pojawić się ujędrniające masło do ciała z wyciągiem z wąkroty azjatyckiej (ok. 30 zł), modelujące mleczko do ciała (ok. 30 zł), peeling z nasion lnu (ok. 24 zł/100 g) wzbogacony o miąższ z kokosa oraz peeling z pestek jagód (ok. 24 zł/100 g) z oliwą z oliwek.




FACE BOOM – w Rossmannie pojawiła się również bliźniacza marka Body Boom specjalizująca się w produktach do pielęgnacji twarzy czyli Face Boom. W jej asortymencie znajdziemy Gumową maskę algową peel-off (ok. 15 zł), Oczyszczającą piankę do mycia twarzy (ok. 20 zł), Puder enzymatyczny do oczyszczania twarzy do cery odwodnionej i wrażliwej (ok. 22 zł), nawilżająco-kojący Hydro krem (ok. 28 zł), Peeling gruboziarnisty do cery mieszanej i tłustej (ok. 20 zł), Oczyszczającą wodę micelarną (ok. 20 zł) oraz Matująco-detoksykujący krem do cery mieszanej i tłustej (ok. 28 zł).



BOURJOIS – francuska marka znana jest ze swoich różów do policzków, ale kobiece serca od lat podbijają również ich świetne matowe pomadki. W kwietniu dołączają do nich nowe Rouge Velvet Ink (ok. 80 zł), czyli płynne matowe pomadki o wydłużonej trwałości sięgającej do 24 godzin. Dostępne są w ośmiu odcieniach od nudziakowego różu po soczystą czerwień. Warto rzucić okiem również na nowe smukłe eyelinery Pinceau (ok. 52 zł).


BOTANIC SKINFOOD – naturalna marka pochodząca z Drogerii Natura, znana z rozpisywania składów produktów na swoich opakowaniach, poszerzyła asortyment o kremy do rąk w trzech odsłonach: Mleko kokosowe i orzech włoski, Mleko migdałowe i olej z konopi oraz Mleko owsiane i róża (ok. 8 zł). Wersja kokosowo-orzechowa już wpadła w moje łapki!



HUDA BEAUTY – wiosnę już od dawna czuć w powietrzu, a w kosmetycznym świecie zwiastują ją pastelowe odcienie w makijażu oczu 😉 Jedne z piękniejszych znajdziemy w ofercie Huda Beauty w serii Obsessions w postaci trzech paletek skrywających po 9 cieni: miętowej Pastels Mint, fioletowej Pastels Lilac oraz różowej Pastels Rose. Dostępne są w Sephorze w cenie 135 zł/szt.


LE PETIT MARSEILLAIS – choć nie jestem fanką żeli pod prysznic tej marki, to jednak zaciekawiły mnie ich nowe połączenia zapachowe, czyli Arbuz i bazylia, Grapefruit i tymianek oraz Czerwona porzeczka i mięta. Z chęcią przetestowałabym je wszystkie! Kosztują ok. 12 zł w Rossmannie.


NACOMI – czas związany z epidemią koronawirusa ma wpływ również na serię nowości kosmetycznych. Wiele marek przestawiło bowiem produkcję na produkty do higieny ciała. I tak w ofercie Nacomi znaleźć możemy, m.in. antybakteryjną piankę myjącą do twarzy i rąk z aloesem (ok. 25 zł), antybakteryjny płyn do rąk w 5-litrowym baniaku (ok. 260 zł), antybakteryjny płyn do rąk w opakowaniu z pompką (ok. 20 zł), antybakteryjny płyn do dezynfekcji w atomizerze (ok. 22 zł) czy antybakteryjny płyn do rąk w opakowaniu z zamknięciem typu press (ok. 23 zł). Całą gromadkę znajdziecie online na stronie Cocolita.


PAESE – również Paese ma w swojej ofercie antybakteryjne produkty. Sama zdążyłam już zamówić żel oczyszczający do rąk ze składnikiem antybakteryjnym (ok. 33 zł). Jednak nie samym odkażaniem człowiek żyje, więc na koniec warto wspomnieć o youtubowym  hicie ostatnich tygodni, czyli o pudrze pod oczy Puff Cloud (ok. 24 zł), który ma dawać efekt nieskazitelnej skóry pod oczami 😉 Oba produkty znajdziecie na stronie Cocolita.







Co najbardziej Was zainteresowało?






POPRZEDNI WPIS Z SERII:

50 NAJLEPSZYCH NOWOŚCI KOSMETYCZNYCH MARZEC 2020



58 komentarzy:

  1. Nacomi i ten 5 litrowy baniak płynu mnie rozwalił :D Nawet nie wiedziałam, że mają oni w swojej ofercie takie produkty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wprowadzili pewnie ten baniak do swojej oferty w związku z koronawirusem ;)

      Usuń
  2. Z tej gromadki chyba tylko face boom mnie kusi jakoś mocno :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najbardziej mnie zainteresował ich puder enzymatyczny ;)

      Usuń
  3. Chyba też skuszę się na kokosowo-orzechowy krem do rąk Botanic Skinfood :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się być najlepszą opcją z całej trójki :D

      Usuń
  4. W sumie kazdy z tych nowosci cos ma i mi sie podoba, ale zauroczyly mnie Face Boom, cala kolekcja wyglada zjawiskowo :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Produkty z tej serii mają świetny design, a i działanie może być ciekawe :D

      Usuń
  5. Kilka z tych nowości chętnie bym przygarnęła ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może uda się coś upolować na ciekawej promocji ;)

      Usuń
  6. Żel pod prysznic Le Petit Marseiliais już kupiłam, ale tylko jeden Grejpfrut i Tymianek, chociaż chyba i dwie pozostałe też kupię. Kuszą mnie nowości AA i Face Boom. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja skusiłam się na żel w wersji arbuz i bazylia ;) AA wypuściło jeszcze więcej nowości, niż w dzisiejszym wpisie, więc warto zajrzeć do drogerii ;)

      Usuń
  7. Kilka rzeczy wpadło mi w oko ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem ciekawa tego tuszu do rzęs z Anastasii :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nowości AA mnie zdecydowanie zaciekawiły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te jogurty na opakowaniu przyciągają wzrok i budzą pozytywne skojarzenia ;)

      Usuń
  10. Bardzo lubię kosmetyki marki Alterra oraz Botanic skinfood :) Mam ich krem do rąk :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aktualnie używam lawendowego hydrolatu Botanic Skinfood i choć za lawendą nie przepadam, to z tym produktem akurat się polubiłam ;)

      Usuń
  11. MARSEILLAIS - te żele są cudowne. Ja je uwielbiam ze względu na przecudny zapach! muszę je przetestować :)

    MARSEILLAIS

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta nowa seria zapachowa wyjątkowo do mnie przemawia, dlatego już skusiłam się na arbuzowy ;)

      Usuń
  12. I love the packiging of Huda Beuty ✨ Its so sad we dont have it in the Czechia :( Can you recommend an online eshop where I can buy it? :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jej!!! Mam czas żeby testować w czasie kwarantanny <3

    Ostatnio wróciłam do pisania, więc zapraszam do mnie VANILOVE ♥ <------ klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Kwarantanna" co prawda już dobiega końca, ale można było trochę potestować w domowym zaciszu ;)

      Usuń
  14. Super nowości :) Już nie mogę się doczekać kiedy odwiedzę jakąś drogerię :)
    Chociaż zakupy internetowe również lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już jutro będzie okazja, w końcu promocja w Rossmannie rusza ;)

      Usuń
  15. Ale dużo ciekawych rzeczy! :) Mnie zainteresowały nowości mojego ulubionego Benefitu, rozszerzona oferta Body Boom i podobają mi się też paletki Hudy Beauty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Benefit ma zawsze wszystko pięknie zapakowane, zwłaszcza zestawy ;)

      Usuń
  16. Nówki Alterry na pewno wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo dużo fajnych nowości, szampony w kostce mnie kuszą już od dawna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie również były ciekawostką, ale póki co żaden się u mnie jakoś specjalnie nie sprawdził ;)

      Usuń
  18. jeju jak ja uwielbiam patrzec na te nowości prezentowane przez Ciebie! cud , że jeszcze nie zbankrutowałam ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo tylko patrzysz, a nie kupujesz, więc to dobry sposób na oszczędzanie :D :D

      Usuń
  19. Uważam, że porównanie opakowań tuszu ABH i Fenty to doczepianie się na siłę, oba wyszły w podobnym czasie, a przecież stworzenie tuszu i dopuszczenie go do sprzedaży to przecież nie jest miesiąc.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam podobne zdanie, uważam, że to czysty przypadek ;)

      Usuń
  20. Jej jak tego sporo. Mimo już tak dużego wyboru kosmetyków, ciągle pojawia się coś nowego:). Fajnie, że sporo tych produktów jest naturalnych i do tego dostępnych w Rossmannie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również cieszy większa świadomość konsumentów, która niejako "zmusza" producentów do zwrócenia się w stronę bardziej naturalnych składów ;)

      Usuń
  21. Piękne makijażowe kolorki:) Wszystko ogólnie kuszące :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow, seria AA chyba będzie u mnie do wypróbowania :D krem pod oczy i żel szczególnie mnie zaciekawiły, tak samo spodobały mi się produkty Face Boom, ale słodka grafika!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Face Boom ma naprawdę świetny design opakowań :D Z kolei AA wymieniło chyba cały swój asortyment na nowości w ostatnim czasie :D

      Usuń
  23. Widzę sporo fajnych nowości, ale akurat się obkupiłam i miesiąc co najmniej nic nie kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też powinnam tak postąpić :D Oczywiście nie chodzi o obkupienie się, tylko wstrzemięźliwość przez miesiąc :D

      Usuń
  24. Chyba za dużo rzeczy mi się podoba :D Kremy do rąk Botanic muszą pięknie pachnieć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kremu Botanic Skinfood jeszcze nie otwierałam, ale też liczę na jego ładny zapach :D

      Usuń
  25. świetne :) sporo z wymienionych produktów mi się podoba, tylko skąd na to pieniądze brać? :D Jak na razie nic nie kupuję, przynajmniej dopóki nie wykorzystam połowy zakupionych na promocjach zapasów :)
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakby człowiek miał to wszystko kupić, to dawno by zbankrutował :D Zakupy kosmetyczne trzeba robić z głową ;)

      Usuń
  26. Kupiłam już sobie kremy z Botanic Skinfood :P Z Alterry widziałam już kolorówkę w Rossmannie i to ona w sumie najbardziej mnie korci :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolorówka Alterry wchodzi na obecnej promocji -55% na makijaż :D

      Usuń
  27. Wcale się nie dziwię, bo już same opakowania ich kosmetyków kuszą ;)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy konstruktywny komentarz!

Copyright © MAKE-UP FULL OF COLORS , Blogger