7/18/2020

GDZIE KUPIĆ KULE DO KĄPIELI MANUFAKTURA PIĘKNA?



Kochani! Gdzieś w okolicy lutego br. w Rossmannie pojawiły się niezwykle udane produkty do kąpieli pod szyldem Manufaktura Piękna. Skusiłam się wówczas na dwa opakowania kul do kąpieli oraz balsam do ust. Niestety, produkty te były dostępne jedynie przez krótki okres i nie weszły do stałego asortymentu Rossmanna. Wiem, że wiele osób szukało informacji na temat tego, gdzie można je kupić, wiec uprzejmie donoszę, że… są teraz dostępne w Biedronce!

MANUFAKTURA PIĘKNA – BEBEAUTY CARE KULE DO KĄPIELI



Produkty, które na przełomie zimy i wiosny pojawiły się na specjalnych standach w drogerii pod szyldem „Manufaktura Piękna” tworzy firma spod Zielonej Góry, czyli Marba Sp. z o.o. sp. k. Możecie kojarzyć ją z balsamów do ust w kształcie sówek Body Club, masek do twarzy z komórkami macierzystymi czy z Pianotworów do kąpieli. Ich asortyment często pojawia się w Biedronce pod przeróżnymi nazwami, lecz na opakowaniu zawsze można znaleźć informację na temat producenta.


Źródło: https://www.biedronka.pl/pl/letnie-kosmetyki-16-07

W ostatnim wpisie na temat rekordowego denka z czerwca 2020 mogliście zobaczyć opakowanie po kulach do kąpieli Manufaktura Piękna. Pisałam wówczas, że znajdowały się w nim kule w następujących wersjach zapachowych: egzotyczne mango smoothie, słodki jagodowy mus i orzeźwiający kiwi sorbet. W piątek (17.07.2020 r.) w Biedronce zauważyłam kule do kąpieli zamknięte w identycznym opakowaniu o zapachu jagodowym, mango oraz kiwi. Coś Wam to przypomina? 😉



Jak mogliście już wcześniej się domyślić, są to te same produkty, tylko w Biedronce występują pod szyldem BeBeauty Care. Dla porównania poniżej wrzucam zdjęcia składów z obu wersji (są identyczne). Również producent jest ten sam, więc jeśli nadal macie ochotę wypróbować kule do kąpieli Manufaktury Piękna, to odwiedźcie Biedronkę do dnia 22.07.2020 r. Poza kulami w cenie 9,99 zł (6 kul x 50 g) dostępnymi w dwóch wersjach zapachowych (kiwi, mango, jagoda lub róża, lawenda i coś jeszcze) możecie zaopatrzyć się również w sól lub perełki do kąpieli w cenie 2,99 zł.



Przez ostatnie miesiące zużyłam 12 sztuk kul do kąpieli Manufaktura Piękna, w tym wspomniane wersje mango, kiwi i jagoda, więc mogliście już przeczytać, że jestem z nich niesamowicie zadowolona – to chyba najtańsze kule na rynku (wychodzi około 1,67 zł za sztukę), które mają tak obłędny zapach! Dobrze rozpuszczają się w wodzie jednocześnie delikatnie ją barwiąc, a owocowy zapach ekspresowo wypełniał całą łazienkę, utrzymując się w pomieszczeniu na dłużej. Kule nie podrażniły mojej skóry, nie przesuszały jej, a wręcz przeciwnie – delikatnie ją pielęgnowały. Z chęcią sięgałabym po nie regularnie, o ile Biedronka, Rossmann lub jakikolwiek inny podmiot wprowadziłby je na stałe do swojej oferty 😉





Słyszeliście o tych kulach?






56 komentarzy:

  1. Ooo nie slyszalam, ale cheeetnie kupię

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W taki razie cieszę się, że Cię nimi zainteresowałam ;)

      Usuń
  2. Zapoluję w biedrze na te kule bo aż żal nie spróbować,a poprzednim razem się nie załapałam w Rossmannie 😁

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki Ci kobieto! Plułam sobie w brodę z miesiąc że nie pojechałam specjalnie do Rossmanna po te cuda. Już nie przepuszczę tej okazji. Mam nadzieję tylko że w mojej biedronce też będą. Szkoda tylko że nie wprowadzili też tych innych produktów, było tam coś na przykład co strzelało w wodzie. CHyba Zuzia Lamakeupebella to pokazywała ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, między innymi z myślą o Tobie wrzucałam ten wpis na szybko ;) A jeśli chodzi o inne ich produkty do kąpieli, to np. Pianotwory, które od kilku lat regularnie przewijają się przez Biedronkę, też pochodzą od Marby ;)

      Usuń
  4. Ach... gdybym miała wannę... :D Nie mam gdzie takich kul testować niestety.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam ten ból, przez kilka lat też nie miałam wanny ;)

      Usuń
  5. Uwielbiam kule do kąpieli ale nie mam teraz wanny w domy :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przynajmniej w upały nie żal :D Choć jesienią przyjemnie wyleguje się w gorącej wodzie ;)

      Usuń
  6. Widziałam te kule, gdy ostatnio byłam w Biedronce. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiedziałam, że takie kule można spotkać też w Biedronce 😊 szkoda, że nie mam wanny, bo zaraz bym je kupiła...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To limitowana edycja, więc raczej nie będzie dostępna cały czas ;)

      Usuń
  8. O kulach nie wiedziałam, ale moja mama bardzo lubi, więc dobrze wiedzieć!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po kule do kąpieli najczęściej sięgam zimą, ale skoro trafiły się latem w fajnej cenie, to żal nie wziąć :D

      Usuń
  9. Jak będę miała okazję to na pewno kupię, często te rodzime marki są robione przez te bardziej znane. Ba, są nawet tak samej dobrej jakości

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Często za wieloma "markami" stoi tak naprawdę jeden producent ;)

      Usuń
  10. Będę musiała zwrócić na nie uwagę, ja uwielbiam takie cudaki do kąpieli :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W końcu lubisz otaczać się ładnymi zapachami ;)

      Usuń
  11. Nie slyszalam o tych kulach, ale luibie takie dodatki umilacze kapieli stosowac jesienia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uwielbiam się rozpieszczać gorącymi kąpielami w sezonie jesienno-zimowym ;)

      Usuń
  12. Miałam je w ręku, ale nie kupiłam. Mam jeszcze całą sól i olejek do kąpieli.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przypomniałaś mi, że dawno nie miałam soli do kąpieli :D

      Usuń
  13. Mam chyba puder do kąpieli jeśli się nie mylę i super się sprawdza. Kul nie miałam okazji używać ale lubię tego typu gadżety do kąpieli ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tego typu produkty potrafią jeszcze bardziej umilić wieczorną kąpiel ;)

      Usuń
  14. Cudowne kule, zawsze ubolewam że mam tylko prysznic w swoim mieszkaniu, bo taka kąpiel to wielki relaks ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zwłaszcza zimą doceniam to, że mamy wannę w mieszkaniu ;)

      Usuń
  15. ja jestem człowiek prysznic zdecydowanie ;D nawte nie mam wanny haha ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na co dzień też stawiam na szybki prysznic, ale w weekend fajnie móc poleniuchować w wannie ;)

      Usuń
  16. Nie słyszałam o nich, a jak widać warto :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie warto, zwłaszcza przeliczając koszt jednej kuli ;)

      Usuń
  17. Tak mi się właśnie wydawało, że to te same produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  18. I właśnie za takie cuda uwielbiam swoją wannę :) I skusiłaś mnie tym wpisem, lecę do wanny wypróbować mój nowy płyn o zapachu pina colada :) A kule do kąpieli uwielbiam równie mocno! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam kiedyś płyn do kąpieli pinacolada i pięknie pachniał :D

      Usuń
  19. Nie słyszałam o tych kulach, na co dzień najczęściej biorę prysznic, ale od czasu do czasu lubię kąpiel w wannie z kulami :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ojej ale ja lubię takie kule do kąpieli:D wtedy to cały rytuał spa jest:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I do tego ten przyjemny zapach, który później unosi się w łazience :D

      Usuń
  21. W moim Rossmannie rozeszły się jak ciepłe bułki i niestety nie udało mi się ich kupić. Tym razem się pospieszyłam, poszłam do Biedronki pierwszego dnia i mam! Ale chyba pójdę po jeszcze jedno opakowanie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W mojej Biedronce było zaledwie kilka opakowań, więc też cieszę się, że zdążyłam je kupić ;)

      Usuń
  22. nie słyszałam o tych kulach, ale kąpiel w nich musi być super

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, jest :) Owocowe zapachy niesamowicie umilają kąpiel ;)

      Usuń
  23. właśnie wczoraj po raz pierwszy kupiłam sobie kule do kąpieli :D
    www.wkrotkichzdaniach.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. Wyslalam Matule moze sie jeszcze zalapie i kupi. Dziekuje za polecenie :*

    OdpowiedzUsuń
  25. Na pewno coś kupię jak tylko tam zajadę ;) Ostatnio niestety nic nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie było ich zbyt wiele, dlatego trzeba dobrze poszukać ;)

      Usuń
  26. Szkoda, że nie można postawić sobie wanny w salonie, bo nie mam, a takie kule kuszą i kuszą :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W salonie akurat wanny bym nie chciała, choć wiem, że jest to ostatnio modne ;)

      Usuń
  27. Jak się zorientowałam, to już standów z Manufakturą Piękna w Rossmannie nie było. Teraz to samo! Przechodziłam kilka razy obok tych kul, ale jakoś nie skojarzyłam faktów, a pewnie jak teraz pójdę, to już ich nie będzie. To się nazywa mieć szczęście...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opakowania mają podobne, ale pewnie nie spodziewałaś się Manufaktury Piękna w Biedronce :D Mam nadzieję, że mimo wszystko udało Ci się jeszcze je upolować ;)

      Usuń

Serdecznie dziękuję za każdy konstruktywny komentarz!

Copyright © MAKE-UP FULL OF COLORS , Blogger