11/14/2020

POMYSŁY NA PREZENTY 2020 NA KAŻDĄ KIESZEŃ

 


Świąteczna atmosfera nie jest może jakoś szczególnie wyczuwalna, zwłaszcza, jeśli ktoś akurat stracił smak i węch z powodu koronawirusa 😉 Ale może niektórzy tak jak ja wciąż przeglądają oferty sklepów internetowych w poszukiwaniu prezentów. Postanowiłam przygotować dla Was ciekawe zestawienie propozycji na każdą kieszeń, ponieważ obecnie wiele kosmetycznych zestawów w Sephorze jest przecenionych. Oto i one!


POMYSŁY NA PREZENTY 2020


BECCA – bestsellerami marki Becca są prasowane rozświetlacze, dlatego każdy z proponowanych dziś zestawów zawiera jeden z nich: w Primed + Luminous Kit (cena promocyjna: 68 zł) znajdziemy rozświetlającą bazę pod makijaż First Light Priming Filter, „mokry” puder Hydra-Mist Set & Refresh Powder (naprawdę jest wilgotny w dotyku!) oraz prasowany rozświetlacz Shimmering Skin Perfector Pressed Highlighter w odcieniu C Pop. Drugi z proponowanych zestawów - Special Edition Liquid & Light Highlight Kit (cena promocyjna: 100 zł) zawiera rozświetlacz prasowany Shimmering Skin Perfector Pressed Highlighter w odcieniu Moonstone oraz płynny rozświetlacz Ignite Liquified Light Highlighter w odcieniu Passion.


BELIF – koreańska marka Belif proponuje kompletną pielęgnację zamkniętą w jednym zestawie Body Bomba Party! (cena promocyjna: 84 zł), w którym znajdziemy nawilżające mleczko do ciała Body Bomba w świątecznej edycji limitowanej o zapachu lemon verbena (160 ml), krem do twarzy The true cream – moisturizing bomb mini (10 ml) oraz produkt do pielęgnacji okolicy pod oczami Moisturizing eye bomb mini (5 ml). Z kolei zestaw stricte przeznaczony do pielęgnacji twarzy czyli Holiday Glow Party! (cena promocyjna: 132 zł) składa się z kremu nawilżającego The True Cream – moisturizing bomb (50 ml), toniku nawilżającego Aqua Bomb Hydrating Toner (20 ml) oraz kremu do cery wrażliwej Aqua Bomb Cica Cream (10 ml).


CLARINS – dla tych nieco już starszych dziewczynek proponuję zestaw Hydra-Essentiel (cena promocyjna: 164 zł) składający się z kremu do skóry normalnej i suchej Hydra-Essentiel (50 ml), peelingu do twarzy Fresh Scrub (15 ml), maski SOS Hydra (15 ml) oraz pięknej kosmetyczki. Z kolei dla tych nieco młodszych polecam produkty „podmarki” My Clarins, np. w postaci zestawu My Clarins Favourites (cena promocyjna: 159,20 zł) zwierającego najpopularniejsze kosmetyki: RE-BOOST krem do wszystkich typów skóry (50 ml), RE-FRESH nawilżająco-upiększającą mgiełkę (100 ml), RE-MOVE oczyszczająco-myjący żel (30 ml), RE-CHARGE Relaksującą maskę na noc (15 ml) oraz kosmetyczkę.


CLINIQUE – zestaw Splash of hydration (cena promocyjna: 103,20 zł) składa się z produktów z linii Moisture Surge:  kremu do twarzy Moisture Surge 72-Hour Auto-Replenishing Hydrator (15 ml), kremu pod oczy Moisture Surge Eye 96-Hour Hydro-Filler Concentrate (5 ml), maski całonocnej Moisture Surge Overnight Mask (30 ml) oraz kuracji do ust Moisture Surge Lip Hydro-Plump Treatment (7 ml). Jeśli od pielęgnacji wolicie kolorówkę, to może zainteresuje Was zestaw High Impact Favourites (cena promocyjna: 87,20 zł) zawierający tusz do rzęs High Impact Mascara (7 ml), płyn do demakijażu Take The Day Off Makeup Remover For Lids, Lashes & Lips (30 ml) oraz eyeliner Pretty Easy Liquid Eyelining Pen w czarnym odcieniu (0.34 g).


DR.JART+ - jeśli kojarzycie kultowy krem Cicapair na zaczerwienienia, to może zerkniecie na zestaw Wonder Cicapair (cena promocyjna: 79,20 zł), w którym można znaleźć krem korygujący zaczerwienienia z trawą tygrysią Cicapair (15 ml), kojącą maseczkę do twarzy z trawą tygrysią Cicapair, serum regenerujące z trawą tygrysią Cicapair (5 ml) oraz krem do twarzy z trawą tygrysią (5 ml).


FENTY BEAUTY – fanom Fenty Beauty może spodobać się zestaw Full Snap (cena regularna: 139 zł) składający się maskary zwiększająca objętość rzęs Full Frontal (6 ml) oraz palety cieni Snap Shadows True Neutrals w limitowanej świątecznej wersji Holo'daze (0,9 g x 6).


BENEFIT COSMETICS – w poprzednim wpisie Pomysły na prezenty 2020 pokazywałam Wam droższe zestawy od Benefitu. Dziś mam dla Was dwie tańsze propozycje: Beauty Thrills (cena promocyjna: 103,20 zł) składa się z miniatur bazy The POREfessional (7,5 ml), maskary podkręcającej rzęsy Roller Lash (4 g) oraz żelu zagęszczającego brwi Gimme Brow+ (1,5 g), natomiast w kostce Party Pick-Ups (cena promocyjna: 95,20 zł) znajdziemy bazę nawilżającą Porefessional Hydrate (7,5 ml), maskarę Bad Gal Bang (4 g) i róż do policzków w płynie Benetint (4 ml).


GLAMGLOW – marka słynie ze stosunkowo drogich kosmetyków do pielęgnacji. Nie lubię wydawać pieniędzy na pielęgnację w ciemno, dlatego uważam, że zawsze lepiej skusić się na zestaw miniatur. Glam Glow ma w swojej ofercie np. Clear & Glowing Skin Duo (cena promocyjna: 68 zł) składający się z oczyszczającej pory maseczki SUPERMUD Clearing Treatment (15g) oraz rozświetlającego kremu nawilżającego GLOWSTARTER Mega-Illuminating Moisturizer (15g) w odcieniu Nude Glow.


NARS – jeśli nie mieliście okazji poznać kultowego różu NARS w odcieniu Orgasm, może warto skusić się na zestaw Mini Lip and Blush Duo Orgasm (cena promocyjna: 92 zł), w którym znajdziemy mini balsam do ust Afterglow Lip Balm Orgasm oraz słynny prasowany róż w odcieniu Orgasm (brzoskwiniowo różowy ze złota poświatą) w podróżnej wersji. Świąteczne przygotowania na pewno ułatwi zestaw Climax Mascara And Velvet Matte Lip Pencil Set (cena promocyjna: 116 zł) składający się z pełnowymiarowego tuszu do Rzęs Climax Mascara oraz krwistoczerwonej pomadki do ust w formie kredki Velvet Matte Lip Pencil Dragon Girl – świąteczny makijaż gotowy 😉


ORIGINS – jeśli zastanawialiście się nad przetestowaniem słynnej odżywczej maseczki całonocnej Origins, możecie wypróbować zestaw typu 2w1, czyli Masking Must Haves (cena promocyjna: 63,20 zł) składający się z dwóch maseczek o pojemności 30 ml: oczyszczającej Active Characoal Mask oraz ultra odżywczej DrinkUp Intensive Overnight Mask.


PIXI – sporą dawkę miniproduktów ma w swojej ofercie PIXI. 100 mililitrową wersję rozświetlającego toniku Glow Tonic można upolować w promocji za 52 zł, podobnie jak wersję Vitamin-C Tonic. Jeśli wolicie gotowy zestaw, zerknijcie na Let’s Glow Bag (cena promocyjna: 92 zł), w którym znajduje się oczyszczający Glow Mud Cleanser (15 ml), rozjaśniający Glow Tonic (15 ml), maseczka Glow Mud Mask (15 ml) oraz oczyszczające chusteczki do twarzy Glow Tonic Cleansing (10 szt.).



SEPHORA – zawsze z zaciekawieniem przyglądam się nowym zestawom z serii Sephora Favorites. Sephora tworzy je z najpopularniejszych produktów znajdujących się w ofercie perfumerii. Zestaw Party Ready Skin! (cena regularna: 139 zł) skrywa żel do oczyszczania twarzy OLEHENRIKSEN Truth Juice Daily Cleanser (60 ml), krem nawilżający na noc Too Faced Hangover Pillow Cream (5 ml), maseczkę do ust Truly Star Kisser (30 ml), zmywacz do paznokci w kremie Remove And Chill The Sign Tribe (25 ml) oraz Roller do twarzy z różowego kwarcu Sephora Collection. Z kolei podwójny zestaw Girls Beauty Date (cena regularna: 159 zł) składa się z dwóch oddzielnych części – idealnie sprawdzi się jako upominek dla przyjaciółek czy sióstr 😉 Znajdziemy w nim maskarę zwiększającą objętość rzęs Benefit Cosmetics BADgal BANG! (4 g), mascarę KVD Vegan Beauty Go Big Or Go Home (2.5 g), błyszczyk do ust Roller Baby w odcieniu Rolling Like A Honey (7 ml),  pomadkę do ust Sephora Rouge Lacquer w odcieniu 10 Survivor (3 g),  maseczkę w płachcie z matchą Sephora Collection, maseczkę w płachcie z grejpfrutem Sephora Collection, tonik rozjaśniający Pixi Vitamin C Tonic (40 ml), złuszczający tonik do twarzy Pixi Glow Tonic (40 ml), plastry na niedoskonałości Peace Out Acne, plastry na rozszerzone pory Peace Out Pores, płatki pod oczy Patchology FlashPatch Rejuvenating Eye Gels (1 para), regenerujące żelowe płatki na noc pod oczy Patchology FlashPatch Restoring Night Eye Gels (1 para), wodę toaletową Narciso Rodriguez For Her (0,8ml) oraz wodę perfumowaną Narciso Rodriguez For Her Pure Musc (0,8 ml).






Przejdźmy teraz do zestawów Sephora Collection ze specjalnej świątecznej edycji Wild Wishes, które swym designem nawiązują do dzikości dżungli. Najdroższą opcją jest zakup kalendarza adwentowego Wild Wishes (cena regularna: 175 zł), w którym większość produktów przeznaczonych jest do pielęgnacji, choć i szczątkowa kolorówka też się znajdzie 😉 Uroczo prezentuje się również… lampka Wild Wishes w kształcie lemura (cena regularna: 49 zł)! Ale wracając już stricte do zestawów, możemy wybierać spośród: Wild Wishes Beauty Set (cena promocyjna: 52,50 zł) składającego się z kosmetyków do kąpieli o zapachu kwiatu bawełny wraz z myjką, Wild Wishes Beauty Surpise Set (cena regularna: 79 zł) z mascarą Size Up, Wild Wishes Multi-Purpose Powders (cena regularna: 49 zł) zawierającego trzy multifunkcyjne produkty do makijażu, Wild Wishes Party Set (cena regularna: 149 zł) przypominającego kształtem głowę lamparta (skrywa między innymi mascarę Size Up, liczne maseczki oraz gąbeczkę konjac), Wild Wishes The Multi-Sensorial Kit (cena regularna: 85 zł) składający się z trzech maseczek do twarzy w formie tubek czy Wild Wishes The Tropical Set (cena regularna: 45 zł) będący miksem maseczek do pielęgnacji twarzy.


SOL DE JANEIRO – na koniec zostawiłam słoneczny zestaw Sol de Janeiro Carnaval Flight (cena promocyjna: 87,20 zł), w którym znajdziecie kosmetyczkę, żel pod prysznic Brazilian 4 Play (90 ml), krem do ciała Bum Bum Cream (50 ml) oraz mgiełkę do ciała Brazilian Crush (30 ml).

Do niedzieli (15.11) w Sephorze obowiązuje 20% rabatu na wybrane zestawy świąteczne – stąd promocyjne ceny niektórych zestawów. Wszystkie zaprezentowane dziś propozycje znajdziecie właśnie w Sephorze.


POPRZEDNIE WPISY Z PREZENTOWEJ SERII:










Skusicie się na którąś z moich propozycji?




67 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie zestawy, najbardziej spodobał mi się kalendarz adwentowy Wild Wishes😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Cieszę się, jeśli udało mi się podsunąć komuś pomysł na prezent ;)

      Usuń
  3. Ten zestaw pixi jest jak dla mnie ciekawy.

    www.natalia-i-jej-świat.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem jakim cudem jeszcze nie miałam żadnego produktu tej marki ;)

      Usuń
  4. Niektóre zestawy z chęcią bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne propozycje! Zestawy przepiękne. Coś co dla mnie było by ideałem? Na pewno benefit który uwielbiam! Choć Becca dała by mi cudowne rozświetlenie! Pielęgnacja z Clinique jest moja ulubioną, a Jarta zawsze chciałam spróbować. Z Glam glow ta maseczkę mam i przeraża mnie tak mocnym działaniem na bazie kwasów. Twarz mam strasznie podrażnioną! Fenty za to kocham i jak dla mnie są to jedne z najlepszych kosmetyków, od podkładów po rozświetla że czy błyszczyki. Drink up łagodzi cudownie! Najlepsza maseczka ever. Pixi to znów mój ulubiony tonik. :D
    Sama Sephora faktycznie proponuje ogromną ilość zestawów i do tego te kalendarze adwentowe! :D
    A na koniec bum bum, z zapachem nie do odciągnięcia się! Kocham, kocham, kocham!
    Super post :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Becca kusi mnie od dawna swoim kultowym rozświetlaczem, może kiedyś zdecyduję się chociaż na jego miniaturową wersję ;) Podobnie z tonikiem od Pixi - zawsze sobie obiecuję, że w końcu go wypróbuję i na obietnicach się kończy ;) Czarna maska z Glam Glow dla mnie była zbyt mocna, mogłam jej używać jedynie na strefie "T". A Drink Up Intensive kocham miłością nieskończoną!

      Usuń
  6. Ile wspaniałości. Sporo z tych zestawów mi się bardzo podoba i gdybym miała wybrać jeden, który chcę dostać to mialabym duży problem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam, że też miałabym problem z wybraniem tylko jednego z nich ;)

      Usuń
  7. Dol de Janeiro i Blif to moi faworyci ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam, że nie miałam jeszcze okazji testować ich produktów ;) Ale niezmiernie mnie ciekawią :)

      Usuń
  8. Uwielbiam takie wpisy, bo zawsze mogą czymś zainspirować się i znaleźć fajny pomysł na prezent. Zawsze mam z tym problem...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię przeglądać tego typu posty, podobnie jak oferty sklepów online ;)

      Usuń
  9. Takie zestawy (do tego pięknie zapakowane) dobrze się sprawdzają :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja chcę zapolować na któryś z zestawów Benefit :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam takie zestawy! Chyba zrobię sobie wcześniejszy prezent:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że to najlepsze wyjście :D Kto o nas zadba, jeśli same o siebie nie zadbamy? ;)

      Usuń
  12. Świetne propozycje, wszystkie produkty z listy chętnie bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie cieszę się, że wpasowałam się w Twój gust z prezentowymi propozycjami ;)

      Usuń
  13. Ostatnio właśnie kupiłam to trio maskar Tarte i zestaw Fenty cienie + tusz, mam je już u siebie, a wczoraj kupiłam zestaw Becca mini rozświetlacz+baza+puder.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że nie próżnujesz :D Ale trudno się dziwić, bo mają naprawdę atrakcyjne ceny ;)

      Usuń
  14. Świetne propozycje, kilka rzeczy wpadło mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Teraz każdy ma możliwość znaleść pomysł na prezent . Kolekcja Pixi mnie zachwyca

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami właśnie z pomysłem jest największy problem ;)

      Usuń
  16. Zestawy fajne chociaż ja czekam aż otowrzą galerię. Kalendarz adwentowy z Sephory to akurat dno niestety. Kompletnie się nie opłaca. Lepiej za ta kasę kupić inne rzeczy z Twojego zestawienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zależy co kto lubi, choć oczywiście o wiele ciekawszy jest ich kalendarz za 499 zł :D Za otwartymi galeriami jakoś szczególnie nie tęsknię, przez pandemię nauczyłam się robić jedne większe zakupy ubraniowe na pół roku ;)

      Usuń
  17. Fajne zestawienie. Pomocne. Ja już pomału kupuję prezenty :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lepiej mieć już wszystko zaplanowane, żeby zdążyć na czas ;)

      Usuń
  18. Bardzo fajne zestawy, trudno wybrać jeden, podoba mi się kolekcja Pixi i Clinique :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi pewnie trudno byłoby wybrać nawet dwa zestawy :D Mogłabym mieć wszystkie ;)

      Usuń
  19. Uwielbiam te wszystkie świąteczne zestawy . Co jeden to lepszy 😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od samego patrzenia na twarzy pojawia się uśmiech ;)

      Usuń
  20. Super propozycje na prezent :D Ja dosyć często otrzymują właśnie podobne zestawy :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama bym się nie obraziła, gdybym jakiś otrzymała ;)

      Usuń
  21. fajne, niezobowiązujące propozycje ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Tyle możliwości i na co tu się zdecydować :D najbardziej zaciekawiły mnie produkty z pixi. Bardzo fajny i inspirujący post.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowo :) A co do Pixi - też może w końcu skuszę się na jakiś produkt od nich ;)

      Usuń
  23. U Ciebie, jak zawsze niezawodne wpisy z nowościami! Tyle świetnych propozycji na prezenty świąteczne dla najbliższych :) I chyba muszę uzupełnić swoje kosmetyczne braki, dawno nie robiłam przeglądu a mam ochotę na nowości :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się jak mogę, zresztą uwielbiam tworzyć tego typu zestawienia ;) Gdybym zrobiła przegląd moich kosmetyków, pewnie okazałoby się, że mam ich spory nadmiar i niczego nie powinnam kupować :D

      Usuń
  24. produkty Becca mówią do mnie BIERZ MNIE:D

    OdpowiedzUsuń
  25. Wybralas kochana same perelki, nie pogardzilabym <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie wiedziałam, że Sephora ma takie fajne rzeczy :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja poproszę zestaw Fenty Beauty 😉😍
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba szybko napisać jakiś list do Mikołaja ;)

      Usuń
  28. Nie potrafiłabym zdecydować się na jeden, gdybym miała wybrać. Chciałabym wszystkie!
    U mnie jednak w rodzinie niewiele osób, które są zafiksowane makijażem, więc nie mam komu sprawić takiego prezentu :(

    ankuuls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli nie ma komu kupić, zawsze można zafundować coś sobie ;) Zwłaszcza w okolicy świąt ;)

      Usuń
  29. Bardzo dużo fajnych zestawów jest w tym roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem naprawdę pozytywnie zaskoczona tegoroczną ofertą świąteczną :)

      Usuń
  30. Boxy z Sephory uwielbiam! I widzę, że jest jakiś nowy, którego nie mam.

    OdpowiedzUsuń
  31. Mnie kusił ten kalendarz z kosmetykami i herbatami, ale gdy zobaczyłam, że są tam " "duperele" jak gumki do włosów, lusterko czy pilniczek to odpuściłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pilniczki w kalendarzach są najgorsze... chociaż nie - pacynki do cieni są jeszcze gorsze :D

      Usuń

Serdecznie dziękuję za każdy konstruktywny komentarz!

Copyright © MAKE-UP FULL OF COLORS , Blogger