12/23/2020

ULUBIEŃCY GRUDNIA 2020

 


Wybranie ulubieńców grudnia do najprostszych nie należało, ponieważ przedświąteczna gorączka siłą rzeczy odsunęła na dalszy plan testowanie nowych produktów. Ponadto, jak to zwykle u mnie przy końcu roku bywa, starałam się powykańczać otwarte kosmetyki, zamiast sięgać po nowe. Udało mi się ostatecznie wyłonić ulubioną piąteczkę grudnia, do której zalicza się naturalny tonik i krem pod oczy, treściwe masło do ciała, drogeryjny bronzer z filtrem SPF15 oraz jedyny szampon w kostce, który naprawdę działa!


ULUBIEŃCY GRUDNIA 2020


COSNATURE ODŻYWCZE MASŁO DO CIAŁA TONKA I KARITE

Proces, w wyniku którego masełko Cosnature trafiło w moje łapki, idealnie wpisywałoby się w opowieść z cyklu: „A historii tego swetra i tak byś nie zrozumiał”… Skusiłam się na szampon tej marki, który na tyle podrażnił moją skórę głowy, że poświęciłam mu osobny wpis na blogu. W ramach rekompensaty otrzymałam, m.in. naturalne odżywcze masło do ciała z masłem shea i tonką. I w przypadku masła naprawdę nie mam się do czego przyczepić 😉 Konsystencją przypomina krem Nivea, ma delikatny kremowy zapach i gładko sunie po ciele. Co prawda produkt lekko bieli, ale jednocześnie przynosi suchej skórze upragnione ukojenie i odżywienie. Świetnie sprawdza się również jako łagodzący produkt po goleniu nóg. W jego składzie znajdziemy, m.in. olej z nasion słonecznika, masło shea, olej ze słodkich migdałów czy masło kakaowe.


MYDLARNIA CZTERY SZPAKI UNIWERSALNY SZAMPON W KOSTCE

Szampony w kostce fascynowały mnie praktycznie od momentu pojawienia się na naszym rynku. Nie ukrywam, że zgromadziłam już niezłą gromadkę tego typu produktów, ale zawsze coś mi w nich nie pasowało… A to nie chciały się pienić, a to podrażniały skórę lub nie domywały włosów. Dopiero szampon w kostce Mydlarni Cztery Szpaki sprawił, że pomyślałam: to jest to! Doskonale się pieni, bez problemu domywa włosy, a do tego nie przyspiesza ich przetłuszczania. Co prawda nie sięgam po niego przy każdym myciu, ale jest idealny do „podreperowania” stanu moich włosów ze względu na właściwości odżywcze. Więcej przeczytacie o nim we wpisie Mydlarnia Cztery Szpaki Uniwersalny szampon w kostce.


NOVA KOSMETYKI CZARNA PORZECZKA & SŁONECZNIK TONIK DO TWARZY

Serię Czarna Porzeczka & Słonecznik odkryłam jakoś na przełomie listopada i grudnia. I muszę przyznać, że był to udany debiut 😉 Ostatnio nie miałam szczęścia do toników, bo jeden kwasowy podrażniał moją skórę, a inny nie robił w zasadzie nic. Pokładałam więc spore nadzieje w naturalnym toniku Czarna Porzeczka & Słonecznik i się nie zawiodłam! Tonik cudownie koi, łagodzi i odświeża moją skórę oraz przygotowuje ją na kolejne etapy pielęgnacji. Nie pozostawia na niej żadnej nieprzyjemnej warstwy, nie podrażnia – po prostu samo dobro!


NOVA KOSMETYKI CZARNA PORZECZKA & SŁONECZNIK KREM POD OCZY

Jeśli marzy Wam się krem lekki niczym chmurka, który zarazem widocznie nawilży delikatną skórę pod oczami, to polecam zainteresować się produktem Nova Kosmetyki z serii Czarna Porzeczka & Słonecznik. Choć sama jestem fanką cięższych i bardziej maślanych konsystencji, to jednak właśnie ten naturalny krem pod oczy podbił moje serce. Cudownie łagodzi napiętą i przesuszoną ogrzewaniem skórę, w odpowiednim stopniu ją nawilża i odżywia, dzięki czemu spojrzenie zyskuje  na świeżości. Więcej na temat kremu możecie przeczytać we wpisie dotyczącym serii Nova Kosmetyki Czarna Porzeczka & Słonecznik.



WET N WILD COLORICON BRONZER

Wydaje mi się, że już dawno żaden drogeryjny bronzer nie zaciekawił mnie na tyle, bym wrzuciła go do swojego koszyka. Oczywiście mam już swoich ulubieńców z tej kategorii, po których sięgam regularnie, ale na nowości się nie skusiłam. Wyjątek stanowi zakupiony w Rossmannie podczas promocji na kolorówkę bronzer Wet n Wild w odcieniu Ticket to Brazil. Ma przepiękne tłoczenie w kształcie tropikalnych liści, a jego kolor zdecydowanie wpisuje się w ciepłą kolorystykę. Co do zasady jest matowy, ale został wzbogacony o mieniące się drobinki. Idealnie sprawdza się do ocieplania twarzy i rozcierania innych bronzerów, ponieważ tworzy na skórze przyjemną chmurkę koloru. Jest bezproblemowy w użytkowaniu, a do tego został wzbogacony o filtr SPF15!


Korzystając z okazji pragnę życzyć Wam zdrowych i spokojnych Świąt Bożego Narodzenia 😊 Oby na przekór obecnej sytuacji były naprawdę udane!





Jakie kosmetyki ostatnio zdobyły Wasze serca?





33 komentarze:

  1. Zaciekawił mnie ten bronzer WnW. Mam ich rozświetlacz i jest super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten rozświetlacz też mnie kusił, bodajże Maxineczka go polecała ;)

      Usuń
  2. To odżywcze masło do ciała z chęcią bym wypróbowała 😊 wesołych świąt 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zwłaszcza w obecnym okresie warto sięgnąć po bardziej treściwe produkty ;)

      Usuń
  3. Szampon w kostce wygląda ciekawie, chętnie bym go sprawdziła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się z nim polubiłam, bo nie dość, że nie sprawia żadnych kłopotów technicznych, to świetnie działa na włosy ;)

      Usuń
  4. Nie znam tych produktów
    Ale. Najbardziej zaciekawił mnie bronzer

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też zawsze kuszą mnie przede wszystkim bronzery :D

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Masło może nie ma jakiegoś wyjątkowego zapachu, ale bardzo dobrze odżywia suchą skórę :)

      Usuń
  6. Dużo osób chwali szampony w kostce tej marki. Sama chętnie kiedyś je poznam, a na razie używam kostki Alterry, która też super się sprawdza :)
    Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno mam w zapasie kostkę Isany, ale Alterra chyba jeszcze nie trafiła w moje łapki ;)

      Usuń
  7. nie znam nic z Twoich ulubieńców ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale mam nadzieję, że choć jeden produkt Cię zainteresował ;)

      Usuń
  8. Już od dawna myślę o wypróbowaniu szamponu w kostce, jak będę w Polsce na pewno kupię ten szampon :) wesołych świąt Bożego Narodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szampon jest naprawdę wart zapamiętania, bo sporo tego typu produktów niestety rozczarowuje swym działaniem ;)

      Usuń
  9. Kusi mnie ten szampon w kostce ❤

    OdpowiedzUsuń
  10. Sporo fajnych kosmetyków . Jakoś mi się nke sprawdza szampon w kostce

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiele tego typu produktów niestety nie domywa włosów i podrażnia skórę głowy, ale ten z Mydlarni 4 Szpaki jest świetny :)

      Usuń
  11. Ciekawe kosmetyki, ale żadnego nie miałam :) wesołych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może uda Ci się poznać któryś z nich w tym roku ;)

      Usuń
  12. Ciekawe czy ten bronzer ma jakiś chłodniejszy odcień. Wolę jednak takie neutralniejsze. Ten wydaje się bardzo ciepły, chyba że to kwestia zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest ciepły i jeśli dobrze kojarzę, to był jeszcze dostępny tylko ciemniejszy odcień niestety :P

      Usuń
  13. Wiele osób poleca ostatnio markę Nova Kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że jest warta zainteresowania :) Z chęcią sięgam po wspomniany krem pod oczy oraz tonik :)

      Usuń
  14. Mam ochotę na szampon w kostce ale właśnie boję się, że się nie sprawdzi bo nie będzie się pienił a z włosów zrobi mi siano 🙊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie polecam sięgnąć właśnie po szampon Mydlarni 4 Szpaki, ponieważ z innymi markami miałam złe doświadczenia ;)

      Usuń
  15. Masło Cosnature znam. Bardzo podobał mi się w nim zapach, chociaż było ciężkie, treściwe. A ja właśnie teraz zastanawiam się nad ulubieńcami i pewnie niedługo się pojawią.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapach ma w zasadzie neutralny, może lekko orzechowy, ale najbardziej lubię je za działanie :)

      Usuń
  16. Kończę juz 2 kostkę tego szamponu i jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Balsam Fluff już czeka u mnie w zapasie na użycie :D Mam nadzieję, że również będę z niego zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy konstruktywny komentarz!

Copyright © MAKE-UP FULL OF COLORS , Blogger