5/30/2021

50 NAJLEPSZYCH NOWOŚCI KOSMETYCZNYCH

 


Gdzie te nowości? Prawdziwe takie? – chciałoby się rzec. Ostatnie miesiące (a może nawet lata?) przyzwyczaiły nas do niesamowitego tempa, z jakim kosmetyczne nowości pojawiały się na naszym rynku. 2021 rok nie dość, że zdecydowanie wyhamował ten trend, to na dodatek wydaje mi się, że nowe kosmetyki przechodzą tak trochę bez echa… Szczerze mówiąc nie pamiętam, żeby w przeszłości choćby w Sephorze przez tyle miesięcy wiało nudą… Mam nadzieję, że to tylko cisza przed burzą i okres wakacyjny przyniesie nam w końcu ciekawe kolekcje. A póki co zapraszam na mały przegląd tego, co w ostatnim czasie pojawiło się w sklepach!


50 NAJLEPSZYCH NOWOŚCI KOSMETYCZNYCH



ADOS

Jeśli na tej planecie żyje jeszcze ktoś, kto dalej sięga po tradycyjne lakiery do paznokci, uprzejmie donoszę, że w Rossmannie pojawiły się pachnące lakiery Ados. W zależności od tego, na jaki odcień się zdecydujemy, będziemy cieszyć się zapachem ananasa, czekolady, kokosa, wiśni, kiwi, arbuza, jagody, moreli, pomarańczy lub truskawki. Kosztują 10,99 zł/szt.






ALTERRA

Rossmannowska marka Alterra zmienia swój asortyment, poszerzając go o kolejne produkty kolorowe oraz pielęgnację. Co ciekawe, wszystkie kosmetyki są przystępne cenowo. Jeśli chodzi o makijaż, pojawiły się palety cieni Eyes Never Lie w wersji Sweet as Candy i Vivid Nature (26,99 zł), tusz do rzęs Eyes Never Lie Volume On! Mascara (14,99 zł), krem bb (14,99 zł) i podkład anti-age z potrójnym kwasem hialuronowym (16,99 zł). W pielęgnacji twarzy może przysłuży się nam pianka do mycia twarzy z bio algami (15,99 zł), olejek do demakijażu z bio algami (12,99 zł), krem do twarzy do skóry wrażliwej (11,99 zł), krem na dzień z aloesem (11,99 zł), krem na noc z aloesem (11,99 zł), krem pod oczy do skóry wrażliwej (12,99 zł), serum pod oczy z aloesem (12,99 zł) oraz maseczki do pielęgnacji ust w wersji Honey i Strawberry (9,99 zł). W pielęgnacji włosów nowościami są szampony (11,99 zł) i odżywki (11,99 zł) w wersji nawilżającej i regenerującej, czysty olej arganowy (29,99 zł) oraz pianka zwiększająca objętość włosów z papają (13,99 zł).



BIELENDA

Tym razem Bielenda będzie reprezentowana dość skromnie - nie przez całe nowe kolekcje kosmetyków, a pojedyncze egzemplarze. Wypatrzyłam nowy płynny eco fluid (27,99 zł) z filtrem HEV chroniący przed promieniowaniem niebieskim, naturalną bazę pod makijaż Milky Primer (29,99 zł) z prebiotykiem i matchą, Masełko do rąk w wersji borówkowej (11,49 zł), jogurtowe masło do ciała Yogo delight Mleczko brzoskwiniowe (19,99 zł) oraz rozświetlające maski Power Wit. C (14,99 zł) z witaminą aktywowaną w momencie aplikacji maski. Całą tę wesołą gromadkę znajdziecie w Rossmannie.



GARNIER

Nowości Garniera rzadko pojawiają się w tym cyklu, ale myślę, że warto wspomnieć o nowych 5-minutowych maskach w płachcie z serii Ampoule Sheet Mask dostępnych w wersjach: ujędrniającej z kwasem hialuronowym (Hyaluronic Acid, 11,99 zł), detoksykującej z 2% niacinamidem (Niacinamide, 11,99 zł) oraz rozjaśniającej z witaminą C (Vitamin C, 11,99 zł). Pojawiły się również maski 15-minutowe: Pure Active (11,99 zł) z kwasem salicylowym i olejkiem z drzewa herbacianego oraz Vitamin C** (11,99 zł) z kwasem hialuronowym. Dostępne są w Rossmannie.


KILLYS

Producenci starają się nas zaskoczyć coraz to dziwniejszymi gąbeczkami do makijażu. Przerobiliśmy już niemalże wszystkie kształty, dlatego najwyższa pora postawić na coś bardziej innowacyjnego – gąbeczki wzbogacone o substancje aktywne. Marka Killys ma w swojej ofercie bezlateksowe gąbeczki w wersjach: Avocado z nawilżającym awokado, Mango z antyoksydacyjnym mango i Pomegranate z granatem, który ma właściwości zwężające naczynka. Można je kupić za 13,99 zł/szt. w Rossmannie.



REVOLUTION PRO

Uwielbiam fiolety, pudrowe róże i odcienie rose gold w makijażu oczu, dlatego zainteresowały mnie nowe mini paletki Revolution Pro z kolekcji Moment Eye Palette (49,90 zł): miedziana Bewitching, fioletowa Captivating, zielona Enchanting oraz różowa Mesmerizing. Palety można znaleźć w sklepie Cocolita.



RIMMEL

Czy marka Rimmel nie wydaje Wam się być lekko oldschoolowa? Rzadko tworzą coś innowacyjnego, raczej nie nadążają za trendami, wciąż stawiając na mat w makijażu twarzy… Zainteresowały mnie jednak ich nowe matowe i długotrwałe płynne cienie do powiek Wonder’Cloud All-Day Wear Soft Shadow (42,99 zł). Latem staramy się maksymalnie skracać czas przeznaczany na wykonanie makijażu, dlatego być może dobrym rozwiązaniem byłoby wypróbowanie cieni w płynie. Do wyboru mamy odcienie: Chilled Peach (brzoskwiniowy), Cool Mint (miętowy), Foogy Beige (brudny beż), Honey Drop (miodowy beż), Misty Mauve (lila) oraz Spiced Petal (marsala). Znajdziecie je w Rossmannie.



YOPE

Marka Yope stworzyła naturalną linię kosmetyków do pielęgnacji twarzy opartą na wyciągach z dzikich roślin, wzmacniających mikrobiom skóry postbiotykach, biofermentach i wodach roślinnych. Znajdziemy w niej tonik złuszczający AHA! Power (59,99 zł) z kwasami AHA, rozświetlające serum z witaminą C C-KICK (119,99 zł), różany hydrolat Organic Mist (39,99 zł) wzbogacony o bioferment z żeń-szenia i plankton termalny, żel do mycia twarzy Wake Up Cheers (59,99 zł) z fermentowaną wodą chardonnay i gruszką, płyn micelarny Green Miceles (49,99 zł) z matchą, krem na noc Moon Spa (99,99 zł) z bakuchiolem i lipidami, serum z algami Hydro Shot (119,99 zł), krem na dzień Immunity Glow (99,99 zł) z grzybami chaga i olejem z maku oraz krem pod oczy Vitality Focus (69,99 zł) z tauryną i kofeiną. Cała kolekcja dostępna jest na stronie producenta.




Wypatrzyliście dla siebie jakieś ciekawe nowości?




POPRZEDNIE NOWOŚCI KOSMETYCZNE:






54 komentarze:

  1. Nie jestem pewna czy Yope zmieniła szatę graficzną, czy to inna firma, bo kojarzę ich kosmetyki do włosów w czarno-biało fioletowych opakowaniach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Większość ich produktów charakteryzuje właśnie taka szata graficzna, o jakiej wspominasz, ale nowa seria ma zupełnie inny design ;)

      Usuń
  2. Yope i Bielenda mnie zaciekawiły :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Może skuszę się na jogurtowe masło Bielenda, a poza tym to nic mnie nie porwało :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alterra ma też całkiem ciekawe nowości :) Dawno nic od nich nie miałam ;)

      Usuń
  4. Tym razem tylko 1 rzecz wpadła mi w oko ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ciekawe zestawienie

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba nowości Yope najbardziej przyciągnęły moją uwagę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całkowicie zmienili szatę graficzną swoich produktów ;)

      Usuń
  7. Tym razem zaciekawiły mnie nowości Yope oraz maski Garniera - bo super się u mnie sprawdzają ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Produkty do ciała Yope mnie nie zachwyciły, ale może z pielęgnacją twarzy byłoby lepiej ;)

      Usuń
  8. Mnie najbardziej zaciekawiły pachnące lakiery i masło do rąk z Bielendy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masełko mam w wersji bananowej, ale w okresie wakacyjnym rzadko po nie sięgam ;)

      Usuń
  9. Lakiery od Ados mi się bardzo podobają. Cudne kolorki:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię jak lakier pachnie po wyschnieciu:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bielenda jak zwykle kusi najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Te nowości z Yope już są u mnie ❤

    OdpowiedzUsuń
  13. Pachnących lakierów chętnie wypróbuje :) tej pielęgnacji od yope też jestem bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że nowe produkty Yope do pielęgnacji twarzy dają widoczne efekty :)

      Usuń
  14. Topie to dla mnie zaskoczeń i totalna nowość 😁chyba na te kosmetyki zerknę 😁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też zaskoczył mnie wygląd ich opakowań - byłam przyzwyczajona do innego designu ;)

      Usuń
  15. Sorry Yope słownik mi poprawił źle 🤭

    OdpowiedzUsuń
  16. Pierwsze co - mam chęć na nowości Garnier :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Zaciekawiły mnie te lakiery i nowości Yope :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że sporo osób zainteresowały te kosmetyki ;)

      Usuń
  18. Jestem ciekawa tych nowości Yope, na pewno wkrótce się u mnie znajdą bardzo lubię ich żele pod prysznic :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajne nowości. Najbardziej jestem ciekawa tych lakierów do paznokci oraz masełka do rąk z Bielendy :D Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie sądziłam, że pachnące lakiery do paznokci spotkają się z tak dużym entuzjazmem :)

      Usuń
  20. Produkty z Yope wydają się bardzo ciekawe ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, oby działały tak dobrze jak wyglądają ;)

      Usuń
  21. Miałam już nie przyglądać tych nowości ale nie mogłam się powstrzymać 🙈 na szczecie tym razem zaciekaiwly mnie jedynie nowości Alterry i lakiery zapachowe - ja ostatnio pokochałam się ze zwykłymi lakierami, bo na hybrydy brak mi czasu 🤦‍♀️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z hybrydami mam podobnie z tym, że na zwykłe lakiery również mi go brakuje :P

      Usuń
  22. Odpowiedzi
    1. Ich kosmetyki do pielęgnacji twarzy zapowiadają się bardzo ciekawie i niewątpliwie trafiają w obecne "trendy" ;)

      Usuń
  23. Yope ma fajne nowości ale drogie są bardzo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z naturalnymi kosmetykami niestety często tak jest, że swoje kosztują ;)

      Usuń
  24. Zakochałam się w tych lakierach do paznokci- cudowne kolorki! Idealne na lato :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe jak będą prezentować się na pazurkach ;)

      Usuń
  25. Zaciekawił mnie ten fluid z Bielendy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie ich podkłady zazwyczaj mocno ciemnieją na skórze :P

      Usuń
  26. Odpowiedzi
    1. Akurat podkład aplikuję palcami, ale może kiedyś się przestawię :P

      Usuń
  27. Uwielbiam te Twoje posty! To chyba moja ulubiona seria ze wszystkich biorąc pod uwagę wszystkie blogi które czytam. Jestem ciekawa czy te lakiery serio pachną i czy przez to będą w stuprocentach zastygać i trzymać się. Na mój nos tak dobrze nie będzie. Zaglądania do kolorówki alterry nauczyłaś mnie Ty i teraz to już zawsze w rossmannie tam zachodzę zobaczyć co nowego. Do tej pory ogrom kosmetyków kolorowych w toaletce trzymał mnie w ryzach, ale teraz trochę rzeczy mi się kończy i wybieram się na większe zakupy. Te małe paletki revolution serio wyglądają bardzo ładnie. Aż jestem w szoku bo prezentują się dość światowo. W sumie masz rację z rimmelem, poza wake me up raczej stawiają na mat. A ostatni ich podkład to niewypał :D. Yope zrobiło super opakowania. WYglądają co najmniej jakby miały stać w sephorze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoje słowa to miód na moje serce ;) Nie ukrywam, że to najbardziej czasochłonna seria na blogu, więc tym bardziej się cieszę, że mój trud włożony w wyszukiwanie nowości jest doceniany ;) Co do lakierów to wydaje mi się, że kiedyś te "zapachowe" były popularne i nie traciły przez to na trwałości, ale moja pamięć bywa zawodna, więc mogę się mylić :P Yope swoimi opakowaniami zdecydowanie skradło dzisiejszy wpis :D

      Usuń

Serdecznie dziękuję za każdy konstruktywny komentarz!

Copyright © MAKE-UP FULL OF COLORS , Blogger