5/05/2021

ULUBIEŃCY KWIETNIA 2021 (OMNI BOTANICA, YSL, EVELINE, PAESE, NEESS)

 


Majówka nie była do końca udana z powodu braku wiosennej aury, więc w ramach pocieszenia spieszę Wam zaprezentować garść moich kwietniowych ulubieńców. Znajdą się wśród nich cienie do powiek marki, która właśnie zawitała do Rossmanna, boski zapach YSL, nie mniej świetny podkład do twarzy, hitowy puder pod oczy i pędzel do pudru, który z miejsca podbił moje serce swą delikatnością.


ULUBIEŃCY KWIETNIA 2021


NEESS PĘDZEL DO PUDRU DUŻY (NR 4047)

Zacznijmy od pędzla do pudru, który udało mi się zakupić w zestawie składającym się z trzech pędzli (pokazywałam go we wpisie pt. Moje nowości kosmetyczne) w bardzo okazyjnej cenie. Nie wiedziałam, czego spodziewać się po akcesoriach do makijażu Neess, ponieważ marka kojarzyła mi się głównie z lakierami hybrydowymi. Pędzle okazały się mieć iście wysokopółkową jakość! Zwłaszcza wielgachny egzemplarz do pudru wyposażony w ultra miękkie włosie, które pięknie łapie pudry i transferuje je na skórę tworząc delikatną jedwabistą woalkę. Nie narusza podkładu, nie drapie skóry, łatwo się „pierze”. Od lat nie miałam tak dobrego pędzla do pudru!


EVELINE PODKŁAD WONDER MATCH

Dodawałam już osobny wpis na temat podkładu Eveline Wonder Match. Zauroczył mnie swoją lekkością, brakiem efektu maski, jedwabiście połyskującym wykończeniem i promiennością. Rzadko można spotkać podkład, który tak świeżo wygląda na suchej czy dojrzałej cerze. Nie jest może najtrwalszy na świecie, ale też nie poddaje się maseczkom od razu. Idealny wybór na co dzień, gdy chcemy wyglądać młodo i naturalnie.



PAESE PUDER POD OCZY PUFF CLOUD

Na rynku pojawiło się już wiele pudrów dedykowanych okolicy pod oczami, jednak żaden z nich nie sprawdzał mi się tak dobrze jak Wibo Banana (który notabene przeznaczony jest ogólnie do twarzy). Zazwyczaj tego typu produkty wyglądały pod moim okiem sucho i - jak to trafnie określiła Maxineczka – dawały efekt „popękanej skóry słonia”. Dopiero Paese Puff Cloud okazał się być tak drobno zmielony i tak lekki, że doskonale wtapia się w moją skórę. Niektórych może przerazić jego biały odcień, jednak sama lubię jasne pudry pod oczy, ponieważ dodatkowo rozjaśniają zasinienia. Puff Cloud skutecznie utrzymuje korektor w ryzach, nie warzy się i nie podkreśla zmarszczek.



OMNIA BOTANICA PALETA CIENI PRASOWANYCH QUATTRO 04

Nie czuję przymusu stosowania naturalnych kosmetyków do makijażu, więc niespecjalnie zaciekawiły mnie rossmannowe nowości Omnia Botanica. Poczwórną paletkę cieni wypatrzyłam w jednym z filmików na kanale Gosi House Of Makeup i z miejsca zakochałam się w wersji o numerze 04. Uwielbiam makijaże w delikatnej różowo-łososiowej tonacji, dlatego w trakcie wizyty w Rossmannie wrzuciłam do koszyka uroczą paletkę w tekturowym opakowaniu. Jako posiadaczka tłustych powiek obawiałam się o trwałość cieni, ale niesłusznie. Mają fajną pigmentację, łatwo transferują się na skórę, pięknie blendują, nie blakną w trakcie dnia i na odpowiedniej bazie wcale się nie rolują. Co więcej, tą „czwóreczką” jestem w stanie wykonać cały makijaż oczu, więc to idealna opcja na wyjazd 😉


YVES SAINT LAURENT LIBRE

Nie będzie tajemnicą, że woda perfumowana YSL Libre skusiła mnie głównie… swoim przepięknym eleganckim flakonem. Z miejsca trafiła na moją wishlistę na 2021 rok, choć wybór ten był dość kontrowersyjny… Nie cierpię czarnej porzeczki i lawendy, a właśnie te nuty można znaleźć w kompozycji zapachowej YSL Libre. Doprawione zostały wyrazistym olejkiem z gorzkiej pomarańczy i olejkiem mandarynkowym, które złagodzono wanilią. W bazie zapachu figuruje typowo męskie drzewo cedrowe, piżmo i ambra. Lubię wyraziste i niesłodkie zapachy – takie „z pazurem” – czułam, że Libre spełni pod tym względem moje oczekiwania. Jest zapachem nieoczywistym, zadziornym i kojarzy się z tytułową wolnością oraz przekraczaniem granic. Prawdziwa petarda dla niezależnej kobiety!




Odkryliście w kwietniu kosmetyki warte polecenia?





POPRZEDNI ULUBIEŃCY:


ULUBIEŃCY MARCA 2021



ULUBIEŃCY LUTEGO 2021




37 komentarzy:

  1. Ten puder z Eveline mnie ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podkład jest naprawdę świetny, pięknie wygląda na skórze :)

      Usuń
  2. Na temat tych cieni Omnia czytam na razie sprzeczne opinie. Jak na razie nie planuję zakupu, ale lubię zapoznawać się z nowinkami. Podkład Eveline Wonder Match za to bardzo mnie kusi, bo wszyscy go chwalą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam tłuste powieki, więc niewiele cieni się na nich sprawdza, ale Omnia Botanica dają radę, także jestem pod wrażeniem ;)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, w maju równie często sięgałam po ten zapach :D

      Usuń
  4. Mam ten puder Paese, ale jeszcze nie używałam. Muszę w końcu to zmienić, bo wiele osób poleca!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też często kosmetyki muszą trochę "poleżeć" przed pierwszym użyciem ;)

      Usuń
  5. Bardzo fajni ulubieńcy :D Podoba mi się ten pędzel :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pędzel jest olbrzymi i niesamowicie mięciutki :)

      Usuń
  6. Podkład Eveline mnie zaciekawił.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To świetna drogeryjna propozycja do codziennego użytku :) Na skórze wygląda obłędnie :)

      Usuń
  7. Spróbowałabym tę paletkę, jakoś przegapiłam jej pojawienie się na półkach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podkład oraz perfum YSL znam i bardzo lubie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że nie tylko mi przypadły do gustu :)

      Usuń
  9. Muszę wypróbować ten podkład koniecznie . Fajny ulubieńcy .

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję pięknego zapachu w kolekcji:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, obecnie nie wyobrażam sobie, by mogło go zabraknąć ;)

      Usuń
  11. Te cienie Omnia Botanica widzę już któryś raz i chyba zacznę na nie "chorować" ;))) Tez lubię taką kolorystykę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie odcienie przepięknie podbijają np. piwną tęczówkę ;)

      Usuń
  12. Znam podkład Eveline i dla mnie jest przeciętny. Moim hitem na pewno nie zostanie, aczkolwiek bublem też nie jest.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, ten podkład wymaga dobrej pielęgnacji przed aplikacją, żeby pokazać pełnię swoich możliwości ;)

      Usuń
  13. Widzę, że wśród Twoich ulubiencow znalazły się także i moje hity. Perfum Libre co prawda używałam zima ale uwielbiam ich zapach. Podklad Wonder Match i puder Paese są przecudne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie Libre jest idealny na wiosenny okres :)) Taki energetyczny i pozytywnie nastrajający do życia :)

      Usuń
  14. Właśnie używam pudru od paese i póki co mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli prawdopodobnie zdobył kolejną fankę ;)

      Usuń
  15. Piękna jest ta paletka cieni :) zapach YSL również uwielbiam ❤
    https://artidotum.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o paletkę, to piękno tkwi w prostocie ;) A zapach YSL to synonim elegancji :)

      Usuń
  16. Podoba mi się paletka cieni. Lubię naturalne kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam, że bardziej przykładam wagę do składów w przypadku produktów do pielęgnacji niż makijażu ;)

      Usuń
  17. Jak ja dawno u Ciebie nie byłam a tu tyle cudeniek 😍 podkład i puder są na moje liście do wypróbowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie jestem kolejną osobą, u której się sprawdziły i szczerze Ci je polecam :)

      Usuń
  18. Wiele youtuberek również go zachwala ;)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy konstruktywny komentarz!

Copyright © MAKE-UP FULL OF COLORS , Blogger